صنعت ساختمان

چگونه کاشی های عرشه کامپوزیت را نصب کنیم؟

کاشی عرشه کامپوزیت

وقتی صحبت از به روز رسانی ظاهر فضای بیرونی شما می شود، کاشی های عرشه کامپوزیت بهترین گزینه هستند. این کاشی‌های عرشه گزینه‌ای سازگار با محیط زیست هستند که از دانه‌های چوب طبیعی و پایه‌ای به هم پیوسته برای نصب سریع و آسان ساخته شده‌اند. در اینجا، ما به برخی از مزایای نیروگاه کفپوش در فضای باز – کاشی های عرشه کامپوزیت نگاه خواهیم کرد. علاوه بر این، این راهنما شما را در نصب کاشی های عرشه کامپوزیت تنها در چند مرحله ساده راهنمایی می کند.

کاشی عرشه کامپوزیت

مزایای نصب کفپوش کامپوزیت عرشه

1.آنها از چوب بازیافت و چسب ساخته شده اند.  که در برابر حشرات، آب و هوا و قالب مقاوم هستند. علاوه بر این، آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند که از محو شدن چوب جلوگیری می کند.
2.بر خلاف کاشی های بتنی یا سرامیکی و تخته های عرشه چوبی، کاشی های عرشه به سرعت و آسان نصب می شوند.
3.شما می توانید ظاهر فضای بیرونی خود را به راحتی با تغییر طرح و نصب کاشی ها برای ظاهری تازه تغییر دهید.
4.این کاشی‌ها گزینه‌ای برای کف‌پوش‌های فضای باز کم تعمیر و نگهداری هستند که می‌توانند مستقیماً روی عرشه‌ها و پاسیوها نصب شوند.
5.آنها ظاهر واقعی و الگوهای خیره کننده ای دارند که آنها را به یک افزودنی عالی برای فضاهای زندگی در فضای باز شما تبدیل می کند.

چگونه کاشی های عرشه کامپوزیت را نصب کنیم؟

1.در مرحله اول، به تعداد مناسب کاشی برای پوشش ناحیه مورد نظر و همچنین یک سطح نصب تمیز و صاف نیاز دارید.
2.قبل از خرید کاشی ها، منطقه ای را که قرار است آن ها را نصب کنید اندازه بگیرید. اگر می‌خواهید حاشیه‌هایی در اطراف عرشه خود داشته باشید، هنگام اندازه‌گیری فضا، حتماً آن را در نظر بگیرید.
3.هنگامی که برای نصب کاشی های عرشه کامپوزیت آماده شدید، به یاد داشته باشید که از گوشه سمت چپ جلو شروع کنید و از آنجا خارج شوید.
4.اطمینان حاصل کنید که طرف کاشی با حلقه ها به سمت دور از لبه ها باشد.
5.پس از ایجاد یک محیط با کاشی های عرشه، اقدام به پر کردن بقیه فضا کنید.
6.اگر با دیوارها یا موانعی مواجه شدید، فاصله بین آخرین کاشی و دیوار را اندازه بگیرید. اکنون با کمک اره رومیزی، اره منبت کاری اره مویی یا برش کاشی، کاشی را بر اساس آن برش دهید. در حین انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که در صورت انبساط یا انقباض کاشی، یک فاصله ¾ اینچی بین کاشی و لبه ها اضافه کنید.
7.به نصب کاشی های کامپوزیت روی پاسیو خود ادامه دهید.  تا کاملاً پوشیده شود و تمام شود.

8.این کفپوش فضای باز سازگار با DIY به سرعت و به راحتی با استفاده از روش نصب میخ و حلقه به هم می چسبد. استفاده از این چند مرحله ساده برای نصب کار شما را آسان می کند. وقتی فضای خود را با برخی از بهترین کفپوش های کامپوزیت موجود در بازار ارتقا می دهید، تعجب خواهید کرد که چرا اینقدر صبر کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید