بازار فتوحی

چه چیزی برای فتوحی ارزش است

ارزش فتوحی

چیزی که برای فتوحی ارزش است شامل مواردی بسیاری است ، همه ی این ارزش ها برای آسایش و راحتی مشتریانی است که از بازار صنعت ساختمان فتوحی خرید می کنند.

این بازار صنعت ساختمان فتوحی می خواهد همه ی مشتریانش خرید لذت بخش از این بازار را تجربه کنند و در همه موارد این شعار سر لوحه کار آن هاست که حق با مشتری است.

از جمله مواردی که شما مشتریان عزیز باید در نظر داشته باشید. خدمات بی شائبه بازار صنعت ساختمان فتوحی است.  برای دانستن این خدمات این وبلاگ را تا آخر مطالعه کنید.

بازار صنعت ساختمان فتوحی

1.خرید لذت بخش

بازار صنعت ساختمان فتوحی دارای محصولات بسیاری در تنوع و کیفیت بالا است. شما با ورود به بازار صنعت ساختمان فتوحی می توانید کلیه محصولات ساختمانی برای ساخت از پایه تا نازک کاری ، دکوراسیون داخلی و همچنین ملزومات ساختمانی از جمله ( شیرآلات ، اجاق گاز ، هود ، فر ،جکوزی ، وان ، چینی آلات بهداشتی و انواع اکسسوری های بهداشتی و..  ) را تهیه کنید. این محصولات با تنوع بالا باعث می شود مشتریان بتوانند کلیه محصولات مورد نیاز خود را از یک بازار مرجع خرید کنند ، علاوه بر این در وقت ، هزینه و ترافیک و.. صرفه جویی می شود ، تا مشتریان از خرید خود لذت ببرند.

کافیشاپ فتوحی کافی شاپ

2.خدمات مشتری

مشتریانی که هنوز به بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه نکرده اند باید بدانند که این بازار خدمات رفاهی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این خدمات شامل پارکینگ ، ارسال بار ، کافی شاپ و… که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.  همچنین هر بخش از محصولات این بازار دارای کارشناسان فروشی با اطلاعات کامل در مورد محصولات مورد نظر ، تا با خیال راحت و امن از راهنمایی مشاوران استفاده و از خرید خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که پارکینگ و کافی شاپ برای استفاده مشتریان رایگان می باشد.

پارکینگ فتوحی

3.خدمات پس از فروش

بازار صنعت ساختمان فتوحی دارای  خدمات پس از فروش است که مشتریان اگر بعد از خرید محصول مورد نظر ، از خرید خود رضایت نداشته باشند ( قبل از نصب محصول و استفاده از آن ) می توانند به بخش خدمات پس از فروش مراجعه و از خدمات این محصول استفاده کنند.

همچنین هر محصول با توجه به برند و نوع محصول دارای ضمانت می باشد.  که مشتریان در بخش خدمات پس از فروش مجموعه بدون اینکه نیاز باشد به تامین کننده محصول خریداری شده مراجعه کنند. ضمانت این محصول توسط واحد خدمات پس از فروش بازار صنعت ساختمان فتوحی پیگیری می شود.

4.محصول

بازار صنعت ساختمان فتوحی دارای محصولات بی شماری از بهترین برندهای موجود در بازار و همچنین شیرآلات با برند فتوحی می باشد. این محصولات دارای ضمانت 5 ساله در تنوع و کیفیت بالا از جمله شیرآلات ، هود ، چینی آلات و… تولید شده که با مراجعه به این بازار می توانید کلیه محصولات را مشاهده و با خیال راحت از یک خرید امن لذت ببرید. در بازار صنعت و ساختمان فتوحی شما مشتریان عزیز تنها محصول نمیخرید  بلکه ارزش می خرید.

ارزش فتوحی

5.مشتریان ما

با مراجعه به سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی شما می توانید تعدادی از مشتریان سازمانی ما را مشاهده کنید. خوش حالیم که هموراه انتخاب برند های معتبر همچون سایپا ، ایرانخودرو ، بهنوش ، گروه مپنا ، زر ماکارون ، تک ماکارون ، شرکت آب و فاضلاب البرز ، هلال احمر ، کرمان موتور و… بوده ایم.  مفتخریم که می توانیم این اطمینان را فراهم سازیم ، تا تمام همراهان ما با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید