صنعت ساختمان

پرسلان در نمای ساختمان

پرسلان در نمای ساختمان

پرسلان در نمای ساختمان دارای سبکی است که باعث می شود طبیعی به نظر برسد و بی عیب و نقص با منظره باغ یا نمای بیرونی هر خانه مطابقت دارد.این پروژه ها شامل بیمارستان ها، رستوران ها و هتل ها می شود این کاشی ها به دلیل طول عمر طولانی و کاربردهای گسترده، انتخابی عالی برای استفاده در بخش ساختمان و ساختمان هستند.

از آنجایی که پرسلان در نمای ساختمان نیازی به رنگ آمیزی ندارند، یک ماده عالی برای استفاده در پروژه های محوطه سازی داخلی هستند. از قرن نوزدهم،  از آنها برای ساخت دودکش و شومینه استفاده می شد. با این حال، با گذشت زمان، این کاشی ها در فرآیند ایجاد نمای بیرونی زیبا برای ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار گرفتند.

1.پرسلان در نمای ساختمان

نمای بیرونی از پرسلان در نمای ساختمان که ماندگاری بسیار بالایی و نیاز به نگهداری کمی دارند. آب را جذب نمی کند و پتانسیل بسیار کمی برای لک شدن دارد. پرسلان به دلیل توانایی خود برای زنده ماندن در شرایط آب و هوایی سخت شناخته شده اند. که آنها را به یک ماده ایده آل برای استفاده در هر محیطی تبدیل می کند.

پرسلان در نمای ساختمان

علاوه بر این، به دلیل قابلیت های عایق قابل توجهی که دارند، عملکرد حرارتی استثنایی را ارائه می دهند. اگر به فکر کاشی کاری با پرسلان هستید، یکی از توصیه های ما این است که از محصولی با کیفیت و مطابق با الزامات تعیین شده توسط صنعت استفاده کنید.

2. طراحی سازگاری رنگی ساختمان

این امکان وجود دارد که یک نمای بیرونی از نظر زیبایی شناختی لزوماً تضمین کننده کیفیت کار یا مواد اولیه نباشد. از طرف دیگر، اگر به دنبال چیزی هستید که سبک معماری خانه شما را تکمیل کند، باید درمان های بیرونی را در نظر بگیرید که این کار را به گونه ای انجام دهد که با سلیقه طراحی شما سازگار باشد. اینها شامل سنگ طبیعی، چوب، زونا، آجر، فلز، بتن و حتی تخته سنگ است که همه آنها در طیف رنگی برای تکمیل طراحی داخلی خانه شما موجود هستند.

3.نگهداری و مراقبت ساده و راحت

خانه شما نه تنها دوست داشتنی تر به نظر می رسد، بلکه اگر نمای بیرونی را با پرسلان بپوشانید، پرسلان جایگزین مناسبی برای نمای ساختمان و نگهداری از آن نیز بسیار آسان تر خواهد بود. شما فقط باید آن را مرتباً تمیز کنید و حداقل سالی یک بار آن را توسط یک متخصص مهر و موم کنید. شما می توانید با استفاده از ماشین لباسشویی برقی از شر تجمع کثیفی و کثیفی خلاص شوید، که اگر می خواهید فراتر از معمول معمول برای تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان بروید، گزینه ای است. پرسلان نوعی کاشی و سرامیک غیر متخلخل، مقاوم در برابر لک، ضد آب، ضد حریق و ضد حساسیت است. همچنین بادوام،  غیر متخلخل و ضد آب است.

امروزه سه دسته اصلی از کاشی ها در بازارشامل: کاشی های  خاک رس، کاشی های پرسلان و کاشی های ساخته شده از شیشه. در مقایسه با انواع دیگر کاشی ها، طول عمر بیشتر، دوام بیشتر و نیاز به نگهداری کمتری نسبت به اکثر مواد دیگر دارند.

پرسلان در نمای ساختمان

به همین دلیل، آنها اغلب به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفته می شوند. پرسلان در انواع مختلفی از اشکال، اندازه ها، بافت ها و رنگ ها، از جمله ویژگی های دیگر، در دسترس هستند. با این حال، ما گزینه های زیر را فقط به مواردی محدود کرده ایم که برای نمای بیرونی ساختمان شما مناسب است. اولین چیزی که در مورد ایوان ها باید بدانید این است که به طور کلی گرمتر از دیوارهای بیرونی ساختمان هستند.

ایوان ها

ایوان ها همیشه بهترین انتخاب برای قرار دادن نیستند، به خصوص اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سرد و از سوی دیگر، ایوان‌ها این قابلیت را دارند که خانه‌ای را در صورتی که در محیط گرم‌تری قرار گرفته باشد، جذاب‌تر و دنج‌تر جلوه دهند.  معمولاً دارای تعداد زیادی پنجره و در هستند که مستقیماً به خانه شما منتهی می شوند، که آنها را به مکانی ایده آل برای نصب این پرسلان درنمای ساختمان دوست داشتنی تبدیل می کند.

مشاهده خواهید کرد که آنها تا حدودی ضخیم تر از کاشی های دیوار داخلی هستند که به خواص عایق عالی آنها کمک می کند. علاوه بر این، بسیاری از آن ها دارای هوای آزاد هستند، به این معنی که شما بدون توجه به آب و هوا می توانید از هوای پاک لذت ببرید. بدون توجه به فضایی که دارند، اضافات فوق العاده ای برای هر نوع خانه ای هستند. حتی خانه‌های معمولی نیز می‌توانند از افزودن ایوان‌ها سود زیادی ببرند، به خصوص اگر سقف موجود در حد یک ایوان نباشد. طیف گسترده ای از گزینه های طراحی ایوان وجود دارد که هر کدام از آنها ترجیحات و تمایل زیبایی شناختی خاصی دارند. پرسلان یک انتخاب عالی برای نمای بیرونی و  موارد زیر برخی از بهترین انتخاب های موجود هستند.

انواع کاشی های ایوان

کاشی های رنگ آمیزی ایوان ظاهری قابل مقایسه با رنگ های معمولی رنگ آمیزی دارند. با این تفاوت که با لعاب مخصوص رنگ آمیزی و این به آنها ظاهر منحصر به فردی می دهد. آنها می توانند برای اهداف مختلف استفاده و طول عمر آنها بین ده تا پانزده سال باشد و بستگی به این دارد چقدر خوب نگهداری می شوند.

کاشی های چوبی ایوان – این کاشی ها در نوع خود بی نظیر هستند زیرا به نظر می رسد که اقلام چوبی واقعی باشند. در ایوان ها می توان از کاشی های دانه چوب استفاده کرد. ظاهر واقعی و سطح دقیق آنها دو مورد از دلایل محبوبیت آنها است. آنها در طیف وسیعی از اندازه ها و پرداخت ها موجود هستند.

کاشی های سنگی ایوان – کاشی های سنگی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی ارائه می شوند. و می توان از آنها برای کفپوش ایوان استفاده کرد. می توانید از آنها به صورت جداگانه برای ایجاد یک طرح ساده استفاده کنید. یا می توانید از آنها برای ایجاد یک نمای سنگی چشمگیر استفاده کنید. ممکن است شصت سال طول بکشد تا آنها نیاز به تعویض داشته باشند، اما همه اینها به اندازه سنگ ها بستگی دارد.

پرسلان در نمای ساختمان


بنابراین معمارانی که در دوره مدرن کار می کنند اکنون می توانند با افزودن اجزای شیشه ای ، سرامیکی ،پرسلان در نمای ساختمان و حتی با استفاده از مواد بازیافتی یا استفاده مجدد، ساختمان های منحصر به فردی را طراحی کنند. این سازه‌های معاصر اغلب عناصر و سبک‌هایی را از طیف وسیعی از سنت های معماری را که نشان‌دهنده توسعه طراحی معماری در طول زمان است.


دیدگاهتان را بنویسید