بازار فتوحی

ویژگی های گاز رومیزی هوشمند

گاز رومیزی هوشمند

اجاق گازی یا گاز رومیزی هوشمند

آیا به دنبال یک گاز رومیزی هوشمند همه کاره و قدرتمند هستید.  که بتواند هر چیزی را که در آن هر وزنی را تحمل کند؟  اجاق گازهای گازی کلید کمال آشپزی را دارند. از قدرت شعله گاز استفاده کنید.  شعله گاز که بدون زحمت گرمای فوری را به اجاق‌های متعدد می‌رساند.  و اطمینان حاصل می‌کند.  که خلاقیت‌های شما کاملاً پخته می‌شوند. از رطوبت دلپذیر ناشی از شعله گاز لذت ببرید.  و اجاق گازی را به انتخابی بی نظیر برای برشته کردن گوشت های لذیذ، سبزیجات خوش طعم و دسرهای خوش طعم تبدیل کنید.

انتخاب ما از اجاق گازهای گازسوز دارای اندازه ها و ویژگی های متنوعی است.  که مطابق با هر نیازی است. چه به دنبال یک اجاق گاز جمع و جور 60 سانتی متری برای یک آشپزخانه کوچک باشید.  و چه به دنبال یک اجاق گاز 90، 100 یا 110 سانتی متری با چند اجاق گاز ، ما اجاق گازی مناسب برای شما داریم.

گاز رومیزی هوشمند

 با انتخاب همراه عالی برای آشپزخانه خود، خود را در دنیای کیفیت، عملکرد و نوآوری بی نظیر غرق کنید. امروز از مجموعه اجاق گازهای ما خرید کنید و بهترین آشپزی را تجربه کنید.

سوالات متداول

مزیت پخت و پز با گاز چیست؟

هنگام آشپزی با گاز رومیزی هوشمند از گرمای فوری بهره مند می شوید.  مشعل های گاز فوراً گرم می شوند.  بنابراین می توانید فوراً شروع به پخت و پز کنید. پخت و پز گازی شعله های غنی از رطوبت را فراهم می کند.  که رطوبت بیشتری نسبت به شعله های الکتریکی تولید می کند.  که به مرطوب و خوش طعم نگه داشتن غذا کمک می کند.  همچنین امکان پخت همه‌کاره را فراهم می‌کند.  اجاق‌های گازی طیف وسیعی از گزینه‌های پخت را ارائه می‌دهند.  از جمله کباب کردن، پختن، کباب کردن، و دم کردن. در نهایت، پخت و پز با گاز به راحتی تمیز می شود.  اجاق گازهای گازی به دلیل سطوح صاف و قطعات قابل جدا شدن.  تمیز کردن نسبتاً آسانی دارند.

ویژگی های مختلف گاز رومیزی چیست؟

اجاق های گازی می توانند ویژگی های مختلفی داشته باشند، از جمله:
مشعل های متعدد
تایمر فر
کوره های همرفت
گریل
فرهای خود تمیز شونده
کنترل های قابل برنامه ریزی

قیمت گاز رومیزی چقدر است؟

قیمت گاز رومیزی می تواند از 3.100 تا بالا تر متغیر و قیمت به اندازه، ویژگی ها و برند اجاق گاز بستگی دارد.

حقایق کمتر شناخته شده در مورد گاز رومیزی

وقتی صحبت از آشپزخانه به میان می‌آید.  بدون اجاق گاز کامل نمی‌شود.  این اصل آشپزخانه شماست.  و باید آشپزخانه مناسب را انتخاب کرد تا تمام نیازهای آشپزی شما را برآورده کند.  با طیف گسترده‌ای از اجاق‌های پخت و پز موجود در بازار، به راحتی می‌توان از تعداد زیادی انتخاب غرق شد.

همانطور که گفته شد. گاز رومیزی هوشمند انتخاب واقعی برای بسیاری از خانوارها در سنگاپور بوده است.  حتی اگر فناوری اجاق گازهای القایی براقی را برای ما به ارمغان آورده است. در حالی که گفته می‌شود اجاق‌های القایی به دلیل کارآمدتر بودن گرما و نگهداری آسان‌تر از ضروریات هر آشپزخانه مدرن هستند.  نصب اجاق گاز نیز مزایای متعددی دارد. بیایید کشف کنیم که چه چیزی باعث می‌شود.  اجاق‌های گازی امروزه به اجاق گاز ترجیح داده شوند و مزایا و معایب آن در آشپزخانه شما چیست.

گاز رومیزی چگونه کار می کند؟

اجاق گاز به روشی ساده کار می کنند. گاز از طریق لوله تغذیه به مشعل جریان می یابد، جایی که جرقه آن را مشتعل می کند. سپس این شعله هم تابه و هم هوای اطراف آن را گرم می کند و به راحتی غذا را درون ظرف پخت می کند.

مزایا و معایب اجاق گاز چیست؟

اجاق گاز از دیرباز به دلایل مختلف استاندارد در آشپزخانه های حرفه ای بوده است. در حالی که یک انتخاب کلاسیک با توجه به واکنش پذیری و شعله مستقیم آن که به راحتی قابل کنترل است، هنوز چند مزایا و معایب وجود دارد که قبل از تصمیم گیری باید در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به مزایا و معایب اجاق گاز بیاندازیم:

مزایای گاز رومیزی هوشمند

کنترل فوری شعله

هنگامی که دستگیره را روی یک اجاق گاز می چرخانید تا شعله شعله ور شود، با کنترل دمای بهینه گرمای فوری دریافت می کنید. با یک چرخش ساده شعله می توانید شعله را کنترل کنید. اگر نیاز دارید که غذایتان بپزد، می توانید از یک شعله کوچکتر روی اجاق گاز استفاده کنید تا مصرف گاز کمتر شود.

گاز رومیزی هوشمند

آسان برای استفاده و مقرون به صرفه

برای احتراق گاز روی صفحه گاز خود، می‌توانید با چرخاندن دستگیره یا استفاده از فندک آشپزخانه به اشتعال داخلی تکیه کنید. علاوه بر این، با یک صفحه گازی، دیگر نگران قطعی برق نخواهید بود زیرا احتراق با باتری کار می کند. پخت و پز روی اجاق گازی شما نیز بسیار ارزان تر از اجاق های برقی (القایی) است.

مناسب برای هر نوع ظروف آشپزی

بر خلاف اجاق‌های القایی که به انواع خاصی از ظروف نیاز دارند، اجاق‌های گازی با هر نوع ظروفی از جمله ظروف شیشه‌ای و استیل سازگار هستند. علاوه بر این، برخی از اجاق‌های گازی داخلی با پشتیبانی عرضه می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهد که به سهولت آشپزی خود کمک کنید.

معایب اجاق گاز

نیاز به تعویض سیلندر گاز

اجاق گاز معمولاً برای تولید شعله آشپزی شما به منبع گاز متکی هستند. این بدان معناست که ممکن است در حین آشپزی بنزین شما تمام شود. به این ترتیب، وقتی بنزین تمام شد، باید سیلندر گاز را سفارش دهید و این می تواند برای کسانی که پخت و پز سنگین انجام می دهند دردسرساز باشد، زیرا همیشه باید سطح تعادل گاز را بررسی کنید.

دردسر برای تمیز کردن

در حالی که استفاده از اجاق گاز توکار ممکن آسان باشد. تمیز کردن آن‌ها به خصوص مشعل‌های گاز و تکیه‌گاه‌های می‌تواند دردسرساز باشد. شما باید آنها را جدا کرده.  و گوشه و کنار صفحه گاز خود را تمیز کنید.  تا طول عمر آن حفظ شود.  و هرگونه رسوب به طور کامل از بین برود.

در مقایسه با اجاق گاز برقی ناایمن است

استفاده از اجاق‌های گازی در مقایسه با اجاق‌های برقی معمولاً ناایمن است.  زیرا اجاق گاز می‌تواند فوراً خاموش شود.  و اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند قفل ایمنی کودک است. از این رو، هنگام پختن غذا باید کنترل بهتری بر روی اجاق گاز انجام دهید. این مخصوصاً اگر در حال پختن مایعات هستید.  بسیار مهم است، زیرا ممکن است بجوشد.  و روی حرارت بالا بریزد. بنابراین، اگر فرزندی در خانه دارید، باید توجه بیشتری داشته باشید.

خرید گاز رومیزی هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید