بازار فتوحی

ویژگی ماکروفر خوب

ماکروفر خوب

راهنمای خرید مایکروفر

مایکروفر ها گاهی اوقات به دلیل اینکه فقط یک میانبر آشپزی هستند.  اما آنها می توانند خیلی بیشتر از گرم کردن قهوه سرد و شام منجمد انجام دهند. در واقع، قابلیت پخت اضافی ماکروفر ها (شامل پخت و پز و بخارپز) آنها را بیشتر از همیشه مفید کرده است.  به خصوص اگر برنامه ریز نیستید و مثلاً برای پختن شام نیاز به یخ زدایی دارید.

در حالی که ماکروفرهای خوب رایج تر هستند. یک مدل بیش از حد می تواند مجموعه آشپزخانه شما را کامل کند. به خصوص اگر لوازم خانگی را ترجیح می دهید که همگی از یک برند هستند.  دسته ها و سایر جزئیات همسان. مهم نیست که کدام نوع را انتخاب می کنید، مایکروویو می خواهید که در نظرسنجی ها برای اطمینان و رضایت مالک بالا باشد.

پس از سرمایه گذاری، از مایکروویو خود با احتیاط استفاده کنید تا ماندگار شود. کارشناسان می گویند برای افزایش عمر آن، به محض این که خرابی ها رخ می دهد.  آنها را تمیز کنید و از قرار دادن.  ظروف فلزی و ظروف داخل مایکرفر خودداری کنید.  همراه با این شش نکته دیگر. هنگامی که به درستی استفاده می شود.  نباید بیش از هر 10 سال یک بار مایکروویو را تعویض کنید.  یعنی مدت زمانی که سازندگان می گویند باید دوام داشته باشد.

ماکروفر خوب

وسلیه کلیدی

مایکروویو یک وسیله کلیدی برای هر آشپزخانه است، چه در خانه اول یا یک آپارتمان خارج از دانشگاه. و لازم نیست هزینه زیادی برای دستیابی به عملکرد عالی بپردازید.  اگر فضای پیشخوان محدودی دارید یا دستگاه داخلی را ترجیح می دهید، یک مایکروویو بیش از حد ممکن است انتخاب خوبی باشد. می‌توان آن را در دیوار نصب کرد یا با کابینت نصب کرد.

ماکروفر را در هر محدوده قیمتی آزمایش می کنیم و هر مدلی را که آزمایش می کنیم خریداری می کنیم. رتبه بندی ما مایکروویوهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ را پوشش می دهد. ماکروفر خوب و چند مدل داخلی که به زیبایی در کابینت ادغام می شوند.

آزمایشات ما تفاوت های زیادی در عملکرد کلی پیدا کرده است. برای آزمایش حرارت دادن، پوره سیب زمینی را گرم می کنیم و از گوشت چرخ کرده یخ زده برای تست یخ زدایی استفاده می کنیم. ما همچنین سرعت گرمایش، نویز و سهولت استفاده را آزمایش می کنیم. ما ظرفیت قابل استفاده را نیز اندازه گیری می کنیم. سازندگان اغلب فضایی را در نظر می گیرند که نمی توانید از آن استفاده کنید، مانند گوشه های اطراف میز گردان. و ما آزمایش می کنیم که  چقدر خوب هواگیری می کنند.

بهترین مایکروفر را برای آشپزخانه خود بیابید

ما جدیدترین اجاق‌های مایکروویو را آزمایش، ارزیابی و مقایسه می‌کنیم تا بهترین ارزش را برای پول خود پیدا کنید.

نحوه انتخاب مایکروویو

کجا آن را قرار خواهید داد؟

به این فکر کنید که مایکروویو کجا بهتر کار می کند و چقدر فضای دارید. برای مثال، مدل‌های میز میز معمولاً کمی بیش از 20 اینچ عرض و تا 18 اینچ عمق دارند. مایکروویوهای بزرگ می توانند یک یا دو اینچ بزرگتر باشند. می‌خواهید ارتفاع را نیز در نظر بگیرید، اما مگر اینکه کابینت‌های بسیار کم داشته باشید – فاصله استاندارد 18 اینچ است – یک مدل میز باید به خوبی در آن قرار بگیرد. ابعاد را می توان در صفحه مدل برای هر مایکروویو در رتبه بندی ما یافت.

روکار یا توکار؟

مدل های روکار بیشترین فروش را دارند.  آنها روی اجاق گاز شما نصب می شوند. دسته بندی توکار شامل مدل هایی است که فقط برای ساختن، احاطه شده با کابینت یا تعبیه در دیوار طراحی شده اند. کشوهای مایکروویو در این گروه قرار می گیرند و می توانند زیر کانتر یا زیر اجاق های دیواری قرار گیرند.

انواع مایکروویو

بسته به آشپزخانه خود، می توانید از میان روکار و مایکروویوهای داخلی یکی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اندازه دستگاه همیشه به فضای قابل استفاده برای پخت و پز تبدیل نمی شود. تحقیقات ما نشان می دهد که ظرفیت قابل استفاده برای مایکروویوهای آزمایش شده حدود 50 درصد آن چیزی است که سازندگان ادعا می کنند. مدل های با وات بیشتر معمولاً قدرت پخت بیشتری دارند، اما اختلاف 100 وات یا بیشتر اهمیت چندانی ندارد.

تمام مایکروویوها در آزمایشات ما حداقل 700 وات دارند. مدل‌های با وات بالاتر، پخت سریع‌تر و یکنواخت‌تری را فراهم می‌کنند. تمام مایکروویوهایی که ما توصیه می کنیم دارای سطح قدرت بین 1050 تا 1250 وات هستند. (شما می توانید وات ها را در نمای کامل رتبه بندی مایکروویو ما با کشیدن نوار Ratings & Specs به سمت راست مشاهده کنید.) ظرفیت و وات قابل استفاده ارائه شده در زیر بر اساس مدل های آزمایش شده ما است.

مایکروویوهای رومیزی

مایکروویوهای کانتری یا روکار با قیمت های متفاوتی در دسترس هستند و نیازی به نصب ندارند. فقط آن را به یک پریز معمولی وصل کنید، اما از یک پریز مخصوص مایکروویو استفاده کنید وگرنه ممکن است قطع کننده مدار را قطع کند. ظرفیت قابل استفاده را در رتبه بندی های ما بررسی کنید و ابعاد خارجی مایکروویو را یادداشت کنید تا مطمئن شوید که در فضایی که برای آن در نظر گرفته اید مناسب است. برخی از آنها مجهز به حالت همرفت هستند که از یک عنصر گرمایش و یک فن برای پخت یا برشته کردن اقلام مانند یک اجاق سنتی استفاده می کند.

ظرفیت قابل استفاده

اکثر مدل هایی که ما در این دسته آزمایش کردیم، ظرفیت قابل استفاده حدود 50 تا 60 درصد از آنچه سازندگان ادعا می کنند دارند.

وات
700 تا 1100 برای کوچک
800 تا 1250 برای سایز متوسط
1000 تا 1250 برای بزرگ

اجاق های مایکروویو

این مدل ها که با نام توکار شناخته می شوند، فضای پیشخوان را آزاد می کنند. در حالی که می توان آنها را به بیرون هدایت کرد، انتظار نداشته باشید که یک ماکروفر توکار گازهای پخت و پز و همچنین هود را تخلیه کند. نصب ممکن است به یک برقکار نیاز داشته باشد.

ظرفیت قابل استفاده

اکثر مدل های توکار آزمایش شده ما ظرفیت قابل استفاده حدود 40 تا 50 درصد از آنچه سازندگان ادعا می کنند دارند.

وات900 تا 1200

مایکروویوهای داخلی

این دسته شامل مدل هایی می شود که فقط برای ساختن، احاطه شده با کابینت یا قرار دادن در دیوار طراحی شده اند. به عنوان مثال، کشوهای مایکروویو را می توان زیر یک کانتر قرار داد یا زیر اجاق دیواری نصب کرد. ظاهر شیک و یکپارچه است. برخی از مایکروویوهای رومیزی را می توان با یک کیت تعبیه کرد. اطلاعات زیر برای مدل‌هایی است که برای ساخت داخل طراحی شده‌اند، نه برای مدل‌های میز با کیت‌های داخلی اختیاری.

ظرفیت قابل استفاده

ما هنوز به اندازه کافی داخلی را برای تعیین درصد ظرفیت قابل استفاده در مقایسه با ادعای سازندگان آزمایش نکرده‌ایم.

وات 950 تا 1000

ویژگی های آن

با افزایش قیمت مایکروویو، تعداد ویژگی ها نیز افزایش می یابد. یکی از مواردی که به نظر ما بسیار ارزشمند است سنسوری است که بخاری را که غذا منتشر می کند اندازه گیری می کند و مایکروویو را هنگام پخت و پز خاموش می کند. در اینجا ویژگی های دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

خرید ماکروفر خوب

دیدگاهتان را بنویسید