معرفی محصول

هود آشپزخانه خیلی خوب

هود آشپزخانه خیلی خوب

بو و دود با این مدل ها قابل مقایسه نیست.

هود آشپزخانه خیلی خوب مهم ترین وسیله ای است که بسیاری از صاحبان خانه هرگز به طور کامل به آن توجه نمی کنند. یک هود با تهویه مناسب می تواند.  گردش هوا را در آشپزخانه شما بهبود بخشد.  به از بین بردن بوها و کاهش تمیز کردن نیز کمک می کند.  زیرا قطرات چربی که در غیر این صورت روی کابینت ها و میزها می نشینند.  دوباره هدایت می شوند.

اما مهمتر از همه، هودهای برد به بهبود کیفیت هوای آشپزخانه شما کمک می کنند.  چه با اجاق برقی، القایی یا گازی آشپزی کنید.  ذرات معلق و سایر آلاینده های هوا ممکن است.  هنگام پختن غذا ایجاد شوند. اینها سپس در هوا آزاد می شوند.  و به ریه های ما تنفس می کنند.  هودهای محدوده معمولاً هوای آسیب‌دیده را از طریق یک فیلتر جذب می‌کنند.  که این آلاینده‌ها را جذب می‌کند، و سپس (در مورد هودهای محدوده تهویه‌شده) بقیه هوا را از طریق اگزوز نصب شده بر روی دیوار بیرونی خانه خارج می‌کند.

هود آشپزخانه خیلی خوب

نصب هود و آلاینده ها

اگر اجاق گاز دارید، نصب یک هود با برد خوب ممکن است حیاتی تر باشد. که اجاق های گازی ترکیبات بالقوه خطرناکی از جمله اکسیدهای نیتروژن، مونوکسید کربن و ترکیبات آلی فرار مانند بنزن تولید می کنند.  هودهای تهویه شده، به ویژه هنگامی که با پنجره باز استفاده می شوند.  ممکن است به کاهش بخشی از این آلودگی هوای داخل خانه کمک کنند.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند از هود به عنوان بخشی از بازسازی یا نوسازی آشپزخانه بزرگتر استفاده کنند، زیرا فرآیند نصب می تواند تهاجمی باشد. یک نصب معمولی برای یک هود هواکش – که هوا را به بیرون خارج می کند – نیاز به برش از طریق دیوارهای بیرونی، اجرای کانال کشی و در بیشتر موارد، اضافه کردن کابینت یا یک زیرانداز برای پنهان کردن کانال دارد. امکان تعویض هود موجود پس از مرگ وجود دارد، اما انتخاب شما محدود است، زیرا باید مدلی را انتخاب کنید که از کانالی با همان قطر استفاده می کند.

اگر هود شما برای پاک کردن هوا مشکل دارد، فیلترهای موجود را تمیز یا تعویض کنید، زیرا فیلتر کثیف می تواند جریان هوا را محدود کند. اگر هود به هیچ وجه روشن نمی شود، می توانید از یک تعمیرکار بخواهید که دمنده یا فن داخلی را تعویض کند که راحت تر و کم هزینه تر از تعویض کل هود است. دست‌سازهای ماهر حتی می‌توانند خودشان این کار را انجام دهند – اگر این کار را انجام می‌دهید، به یاد داشته باشید قبل از شروع به کار، برق را خاموش کنید و مطمئن شوید که قطعات جایگزینی را انتخاب کنید که با هود فعلی شما سازگار است.

آیا یک هود برای موثر بودن نیاز به هواگیری به بیرون دارد؟

برخی از هودهای محدوده، که اغلب هودهای بدون کانال، بدون هوا یا چرخش نامیده می شوند.  به بیرون هوا نمی دهند.  در عوض، آنها هوا را از طریق یک سری فیلترهایی که برای جذب قطرات و ذرات طراحی شده اند.  می کشند، قبل از اینکه آن هوا را به آشپزخانه شما بازگردانند.  در آخرین آزمایش‌های ما، کاپوت چرخشی تکی (از یک برند پیشرو) که امتحان کردیم بدترین دسته بود.  که منطقی است، زیرا به جای اینکه هوای کثیف را به طور کامل از فضای باز خارج کند، فقط آلاینده‌ها را در فیلترها جمع‌آوری می‌کند. با این حال، اگر در خانه یا آپارتمانی زندگی می‌کنید که به سادگی نمی‌توانید هوا را به بیرون بکشید، هودهای بدون کانال می‌توانند مزایایی را به‌خصوص در مورد برش گریس به همراه داشته باشند. فقط یادتان باشد که هنگام آشپزی پنجره ها را هم باز کنید.

هودهای زیر کابینتی در مقابل هودهای دیواری دودکشی

هودهای تهویه دار در دو سبک اصلی تولید می شوند: زیر کابینتی و دیواری. در آزمایش‌های ما، مدل‌های هر نوع می‌توانند بسیار خوب عمل کنند و شکل آن اهمیتی نداشت. نسخه‌های مجرای یا تهویه‌شده این هودها به طور مشابه عمل می‌کنند، با استفاده از یک فن معکوس برای مکش هوا از آشپزخانه، از طریق فیلتر، و خارج کردن از کناره خانه. اما تفاوت های اساسی بین مدل های زیر کابینتی و دودکش دیواری وجود دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، هودهای زیر کابینتی زیر یک کابینت دیواری نصب می‌شوند.  که کانالی را که از بالای هود و از دیوار بیرونی عبور می‌کند، پنهان می‌کند. این هودها مستطیل شکل هستند.  شبیه به یک دستگاه پخش دی وی دی، و اکثریت قریب به اتفاق 30 اینچ عرض دارند.  تا با عرض اکثر محدوده ها مطابقت داشته باشند.

هودهای دیواری دودکش (که به آن هودهای دیواری نیز می گویند) شامل یک دودکش است.  که معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.  دودکش برای مخفی کردن کانال در آشپزخانه بدون کابینت روی اجاق گاز استفاده می شود. هودها به طور قابل توجهی از نظر طراحی متفاوت هستند.  اکثر آنها فلزی هستند اما برخی از عناصر شیشه یا چوب استفاده می کنند.  اگرچه معمولاً 30 اینچ عرض دارند تا با عرض بیشتر اجاق ها مطابقت داشته باشند. بخش دودکش معمولاً شامل چندین قطعه فلزی است که از بالای هود تا سقف شما ادامه دارد. اکثر مردم برای زیبایی شناسی دودکش را تا سقف اجرا می کنند، حتی اگر کانال در یک نقطه پایین تر از دیوار خارج شود.

چگونه  هودهای محدوده را آزمایش می کند

کنترل دود ذاتاً سخت است.  بنابراین مهندسان آزمایش ما یک جک سفارشی ساختند.  که از یک ماشین دود برای تولید مقادیر کنترل شده.  دود برای آزمایش‌های ما استفاده می‌کند. جیگ هر هود برد را در همان ارتفاعی که منطقه را با دود پر کردیم به مدت 10 ثانیه نگه می دارد. سپس هود را روشن کردیم.  و در حالی که هر هود برای پاک کردن هوا کار می‌کرد.  از منطقه فیلم گرفتیم، و به مهندسان متخصص ما اجازه داد تا ببینند.  و ارزیابی‌های بصری در مورد اینکه کدام مدل‌ها بهترین کار را انجام داده‌اند، انجام دهند.

ما همچنین فشار اعمال شده.  توسط جریان هوای کل در انتهای یک مجرای استاندارد را اندازه‌گیری کردیم.  تا محاسبه کنیم.  کدام مدل‌ها بیشترین حجم هوا را در مدت زمان کنترل شده.  در هر تنظیم جابجا می‌کنند. برنی دیتریک، مهندس آزمایشی  مسئول تست هود برد می‌گوید: «مدل‌هایی که هوا را سریع‌تر حرکت می‌دهند.  دود را سریع‌تر پاک می‌کنند».

یک مدل باید هوا را هم به طور موثر و هم سریع پاک کند.  تا در رتبه بندی های محدوده هود ما برای هر دو “دود” و “حجم” امتیاز خوبی کسب کند. (کسانی که دارای علائم قوی برای Smoke هستند، به طور موثر کار می کنند.  اما به سرعت هوا را پاک نمی کنند که امتیاز بالایی برای صدا نیز کسب می کنند.) در نهایت، ما از یک نویز متر برای ضبط صدا درست زیر کاپوت، در ارتفاع انتخاب شده.  استفاده کردیم. برای شبیه سازی جایی که ممکن است گوش های کاربر در حین پخت و پز باشد.

بهترین هودهای محدوده

مدل های زیر شامل ترکیبی از هودهای زیر کابینتی و دودکش دیواری می باشد. هر کاپوت در میان سریع‌ترین هودها در حرکت هوا و مؤثرترین در پاکسازی دود بود.

خرید هود آشپزخانه خیلی خوب

دیدگاهتان را بنویسید