بازار فتوحی

هود آشپزخانه جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره ای

مزایا و معایب هود آشپزخانه جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره ای یکی از محبوب ترین گرایش های طراحی هستند. آنها فضای اضافی بیشتری را به آشپزخانه ها اضافه می کنند و در عین حال نقاط تجمع طبیعی را در اتاق ایجاد می کنند. جزایر نیز جریان ایجاد می کنند. مردم می توانند بدون ازدحام کردن سرآشپز به آشپزخانه رفت و آمد کنند.

با این حال، این جزایر آشپزخانه با عوارضی نیز همراه هستند. نصب اجاق گاز در جزیره آشپزخانه بدون هود بالای آن برای جمع آوری دود دشوار است. آخرین چیزی که می خواهید این است که مهمانان مهمانی شام خود را بیرون ببرید زیرا تهویه مناسب ندارید.

خبر خوبی برای صاحبان خانه های جزیره ای وجود دارد: می توانید یک هود را نصب کنید که کاربردی باشد اما در عین حال شیک است. در اینجا چند مزایا و معایب هود آشپزخانه جزیره ای را در جستجوی راه حل های تهویه آورده ایم.

اول، مزایای هود جزیره ای چیست؟

قبل از اینکه بتوانید به مزایا و معایب هودهای جزیره ای بپردازید، به شما کمک می کند که دقیقاً بدانید این لوازم چه کاری انجام می دهند و تفاوت آنها با گزینه های استاندارد آشپزخانه شما چیست. هود شما تهویه آشپزخانه شما را فراهم می کند. دود و سایر بخارهای ناشی از پخت و پز را در حالی که هوای تمیز را در آشپزخانه شما به گردش در می آورد از فضای شما خارج می کند.

تهویه ها معمولا در بالای اجاق ها و اجاق ها قرار می گیرند. اگر چیزی را در فر بسوزانید و هر بار که در را باز می‌کنید، دود بزرگی بیرون می‌آید، می‌خواهید که یک دستگاه تهویه هوا این آلودگی هوا را قبل از پخش شدن در سراسر خانه از بین ببرد – و احتمالاً زنگ خطر آتش‌سوزی شما را فعال می‌کند.

هودهای محدوده جزیره در بالای اجاق هایی که در جزایر آشپزخانه تعبیه شده اند استفاده می شود. به جای اینکه اجاق گاز و هود خود را روی دیوار یا بین کابینت ها قرار دهید، می توانید در جزیره آشپزخانه خود آشپزی کنید و نگران دود نباشید. هودهای محدوده جزیره معمولاً روی سقف دقیقاً بالای اجاق گاز نصب می شوند.

هود آشپزخانه جزیره ای

مزایا: شما در طراحی آشپزخانه خود انعطاف بیشتری دارید

یکی از مزایای اصلی در نظر گرفتن هودهای جزیره ای برای طرح آشپزخانه شما، انعطاف پذیری بیشتر است. صاحبان خانه به طور فزاینده ای به جای تمرکز بر سبک، به دنبال ویژگی های جزایر خود هستند. به عنوان مثال، یک جزیره نیاز به ذخیره سازی دارد، نه فقط فضای پیشخوان. وقتی از آشپزخانه های مدرن بازدید می کنید، می توانید جزایری را بیابید که دارای اجاق گاز، سینک، یخچال مینیاتوری و جا شراب هستند.

اگر قصد دارید جزیره ای را به خانه خود بیافزایید، آن را برای خود کار کنید. با هود جزیره ای می توانید آشپزخانه ای با اجاق گاز در وسط اتاق طراحی کنید. شما می توانید جریانی ایجاد کنید که برای نیازهای شما و دیدگاه شما به عنوان یک صاحب خانه کار کند.

معایب : هود جزیره ای شما بزرگتر از اجاق گاز شما خواهد بود

در حالی که هودهای محدوده جزیره ای فوق العاده انعطاف پذیر هستند و در اندازه های مختلف هستند، باید مطمئن شوید که برای اطمینان از تهویه مناسب آشپزخانه، هود مناسب را انتخاب کرده اید. اگر هود اجاق گاز شما خیلی کوچک باشد، دود آشپزخانه شما را فرا می گیرد. اگر خیلی بزرگ باشد، احتمالاً پول، انرژی و فضا را هدر خواهید داد. خوشبختانه، فرآیندی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از داشتن قدرت کافی هود، آن را دنبال کنید.

معیار اصلی که هنگام خرید هودهای جزیره ای باید در نظر گرفته شود، فوت مکعب در دقیقه است. این مقدار هوایی را که از آشپزخانه خارج می‌شود یا توسط هود شما تمیز می‌شود و دوباره به گردش در می‌آید اندازه‌گیری می‌کند. برای محاسبه لازم:

مساحت آشپزخانه خود را پیدا کنید (ارتفاع، عرض و طول فضا را ضرب کنید.)
منطقه را بر چهار تقسیم کنید. این زمان است – در چند دقیقه – یک هود باید بتواند هوای آشپزخانه شما را فیلتر کند.

با این اطلاعات می توانید یک هود جزیره ای را پیدا کنید که قدرت مورد نیاز شما را دارد. با این حال، ممکن است متوجه شوید که هود جزیره ای شما از اجاق گاز شما دورتر است تا دود را در هنگام بالا آمدن به هوا جمع کند.

هود جزیره ای از جنس استنلس استیل 42 اینچی الکترولوکس

هنگامی که قدرت مورد نیاز برای فضای خود را محاسبه کردید، می توانید شروع به خرید هود آشپزخانه برای جزیره خود کنید. چندین مورد وجود دارد که عملکرد قابل اعتمادی را بدون قربانی کردن سبک و ظرافت ارائه می دهند. به عنوان مثال، الکترولوکس 42 اینچ دارای حداقل 211 ظرفیت جریان هوا و حداکثر ظرفیت 412 است. این بدان معنی است که اگر به تهویه اولیه آشپزخانه نیاز دارید می توانید از تنظیمات پایین تری استفاده کنید، اما اگر واقعاً برای تمیز کردن هوا به کمک نیاز دارید می توانید هود جزیره را افزایش دهید.

هوا

در کنار سایر ویژگی‌های استاندارد مانند سنسور پاسخگو که گرما را دریافت می‌کند و فناوری پیشرفته‌ای که عملکرد بی‌صداتری را ارائه می‌دهد، افزونه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای تسهیل فرآیند نصب جزیره در نظر بگیرید. می‌توانید یک نظرسنجی در خانه برای تعیین اینکه آیا هود برای آشپزخانه شما مناسب است، برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید در صورت جدا کردن هود قدیمی‌تر، خدمات نصب و حمل و نقل را درخواست کنید.

مزایا : شما توسط فضای کابینت محدود نشده اید

سرمایه گذاری روی هود برای طراحی جزیره ای به جای یک هود استاندارد یک مزیت واضح دارد: انعطاف پذیری بسیار بیشتری با فضا دارید زیرا توسط کابینت های مختلف محدود نمی شوید.

فضای پیاده روی معمولا در آشپزخانه ها تنگ است. اکثر طراحان داخلی سعی می کنند تا جایی که ممکن است کابینت بسازند تا فضای ذخیره سازی را فراهم کنند و در عین حال فضایی را برای نور طبیعی از طریق پنجره ها باقی بگذارند. اگر در حال تعویض هود در خانه خود هستید، ممکن است با کابینت هایی که قبلاً تعبیه شده اند محدود شوید. این موضوع برای هودهای جزیره ای نیست. شما تمام سقف را برای نصب هود، بدون توجه به اندازه آن، در اختیار دارید. در حالی که محدودیت‌هایی وجود دارد (مانند وسایل روشنایی و مناطق طاق‌دار)، مالکان خانه معمولاً نباید نگران اندازه هودهای جزیره‌ای باشند که انتخاب می‌کنند.

معاب : کابینت ها به شما در فیلتر کردن هوا کمک نمی کنند

در حالی که کابینت ها ممکن است مانند یک مانع غیر ضروری برای نصب هود به نظر برسند، اما نقش بسیار واقعی در تهویه آشپزخانه دارند. دود بلند می شود و سعی می کند در یک فضا پخش شود. هنگامی که توسط دیوار مسدود می شود، دود به دنبال مناطق جایگزین برای حرکت آن می گردد. همانطور که دود به سمت اجاق آشپزخانه سنتی بلند می شود، از کابینت ها خارج می شود و به سمت یک منطقه بازتر حرکت می کند – معمولاً درست زیر هود.

هود جزیره ای کابینت هایی ندارد که به عنوان بافر عمل کنند. این بدان معناست که اگر کاپوت دود شما آن را نگیرد، می تواند به مرکز اتاق حرکت کند. برای توضیح این عدم پشتیبانی، ممکن است بخواهید روی هود کمی بزرگتر سرمایه گذاری کنید که می تواند بوها و دود را قبل از شروع سرفه جمع آوری کند.

هود آشپزخانه جزیره ای

ایده : می توانید هودهای بدون کانال را انتخاب کنید

هودهای محدوده جزیره انعطاف پذیر هستند، به این معنی که می توانید سطح زیرساختی را که می خواهید در نصب آنها سرمایه گذاری کنید تعیین کنید. دو نوع هود وجود دارد که باید در نظر گرفت: پایه کانال یا بدون کانال.

مجاری هوا را جمع آوری کرده و آنها را از جایی به مکان دیگر هل می دهند. با تهویه مطبوع شما، کانال ها هوای خنک را از واحد خنک کننده شما به اتاق های مختلف خانه هدایت می کنند. با اجاق گاز شما، مجاری هوای دود را جمع آوری کرده و به بیرون فشار می دهند.

هودهای محدوده جزیره ای که به کانال کشی متصل می شوند می توانند قدرتمندتر باشند. آنها می توانند دود را جمع آوری کرده و فوراً آن را دور بریزند و هوای خنک و تازه را تنفس کنید. با این حال، اگر زیرساخت لازم را نداشته باشید، نصب کانال ها می تواند پرهزینه باشد. ممکن است لازم باشد سقف خود را برش دهید.

یک هود جزیره ای بدون کانال به سقف شما متصل می شود. دود را جمع کرده و هوا را فیلتر می کند و آن را بسیار تمیزتر از قبل به داخل اتاق می برد. این اغلب گزینه ترجیحی برای نصب آسان است. قبل از خرید هود جزیره ای، مزایای استفاده از کانال ها یا گزینه های بدون کانال را در نظر بگیرید.

سوالات متداول هود محدوده جزیره

هود جزیره ای چگونه کار می کند؟

هودهای سقفی یا جزیره ای یک خلاء فشار ایجاد می کنند که هوا را به داخل دستگاه می کشد. وقتی آشپزی می کنید، هود جزیره ای هوای گرم و دودی را که ایجاد می کنید به داخل می کشد. این کار باعث می شود آشپزخانه شما هوای خنک و تازه داشته باشد که برای پخت و پز راحت تر است.

آیا هودهای محدوده جزیره موثر هستند؟

هودهای محدوده جزیره ای لوازم خانگی موثری هستند. آنها چربی، دود و سایر بوها را از آشپزخانه شما پاک می کنند. این باعث می شود هوای آشپزخانه شما تمیز و تازه باشد. با این حال، شما باید یک مدل قابل اعتماد و هود آشپزخانه با اندازه مناسب برای فضای خود انتخاب کنید.

خرید هود آشپزخانه جزیره ای

دیدگاهتان را بنویسید