صنعت ساختمان

نکات خرید درب ضد سرقت

نکات خرید درب ضد سرقت

نکات خرید درب ضد سرقت. وقتی نوبت به انتخاب گزینه مناسب برای خانه شما می رسد، همه درهای امنیتی یکسان ساخته نمی شوند. صرف زمان و هزینه برای نصب درب ها فایده ای ندارد، فقط برای از بین رفتن آنها، یا بدتر از آن، زمانی که به محافظت از آنها نیاز دارید، شما را ناامید کنند. در واقع، چهار شاخص کلیدی کیفیت وجود دارد که هر صاحب خانه باهوشی باید هنگام انتخاب درب امنیتی روی آن تمرکز کند. در این قسمت نکات کلیدی در خرید درب ضد سرقت را بریتان شرح داده ایم.

1. جذب ضربه دینامیک :

اگر یک مزاحم قصد دارد با استفاده از ضربه وارد خانه شما شود، مانند پرتاب بدن خود به سمت در برای باز کردن آن، باید اطمینان حاصل کنید که درب امنیتی انتخابی شما با استانداردهای صنعت ضربه پویا مطابقت دارد. انجمن صفحه‌نمایش امنیت ملی (NSSA) بیان می‌کند که برای برآورده کردن مشخصات استاندارد صنعتی، باید تست ضربه AS5039-2008 را بگذرانید.

تا حد زیادی به لطف سیستم تقویت دو بخشی که از ترکیب صفحه مشبک آلومینیومی و پانل ها ساخته شده، با هم کار می کنند تا مانعی را ایجاد کنند که شوک نیروی شدید را جذب و پخش کند، به این معنی که هیچ برشی در زره درب شما وجود نخواهد داشت.

2. دوره گارانتی :

یک درب امنیتی با کیفیت بالا باید از نظر طراحی مستحکم باشد و از مواد بادوام ساخته شده باشد که سال‌ها دوام بیاورد. و یک شاخص خوب برای این ضمانت نامه ای است که همراه با درب ارائه می شود. درهای ما طی سالها آزمایش، توسعه و اصلاح شدید طراحی شده اند.

3.  پروب، چاقو و مقاومت برشی :

این یک چیز است که درب امنیتی شما بتواند از ضربه جان سالم به در ببرد. اما اگر با یک جسم تیز روبرو شود که می خواهد سطح را سوراخ کند – این کاملاً چیز دیگری است. یک درب امنیتی باکیفیت از موادی ساخته می شود که برای چاقو یا سایر وسایل تیز غیر قابل نفوذ هستند.

توری پریمیوم ما به گونه ای هوشمندانه طراحی شده است که در برابر تمام تلاش ها برای برش دادن آن مقاومت می کند. اما همچنان می تواند اجازه دهد هوای تازه مستقیماً به خانه شما جریان یابد.

4. کشش و استحکام:

شاخص نهایی کیفیت برای یک درب امنیتی، استحکام ساختاری آن در هنگام کشیدن یا چسباندن آن است. این درها با استفاده از توری پوشش داده شده پودری و پانل های تزئینی ذوب شده از مهره های آلومینیومی ساخته شده اند که یک مانع قوی و مقاوم در برابر خم شدن ایجاد می کنند. علاوه بر این، این عناصر دارای امتیاز اضافی هستند که درب شما را نیز عالی جلوه می دهند!

دیدگاهتان را بنویسید