صنعت ساختمان

نمونه های طراحی داخلی

نمونه های طراحی داخلی

برای دیدن نمونه های اولیه ترند های طراحی داخلی و نمونه های طراحی داخلی کلیک کنید.   طراحی داخلی

6. جعبه های ذخیره سازی تزئینی

اگر یک روحیه بزرگ در طراحی برای سال 2024 اتفاق بیفتد. این است که به عقب برگردیم، به دنبال زندگی حداقلی باشیم و یافتن راه هایی برای بیرون آمدن از فضای داخلی می تواند به ما احساس آرامش دهد. مینیمالیسم در طراحی داخلی تماماً به ادغام ظاهری براق با احساسی آرام اما ذاتاً لوکس است.

از روند خرد برای جعبه های ذخیره سازی تزئینی جلو بروید. راهی برای پاک کردن درهم و برهمی ها در حالی که هنوز شخصیت بیشتری نسبت به یک شیشه شیشه ای شفاف کیلنر دارید. ما شاهد خلق صنعتگران، طراحان و برندهای مورد علاقه ما هستیم.

Candance می گوید: «ما در پروژه های خود متوجه تقاضای زیادی برای این موارد شده ایم. “بیشتر برای سازماندهی پرونده ها در دفاتر خانه، برای جمع کردن وسایل کودکان، و حتی فقط برای اهداف طراحی در اطراف خانه.” حقیقت این است که همه ما چیزهایی داریم که نمی‌خواهیم همیشه ببینیم. اما عملاً نمی‌توانیم از آنها خلاص شویم. وارد جعبه ذخیره سازی تزئینی همه جا شوید! از جعبه‌های ذخیره‌سازی کوچک‌تر ساخته شده از سنگ در قفسه‌های ما گرفته تا جعبه‌های بایگانی بزرگ‌تر که در دفاتر خانه‌مان با کتانی پیچیده شده‌اند، همه ما به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی زیبایی نیاز داریم که به از بین بردن به هم ریختگی، مرتب نگه داشتن اقلام ما کمک می‌کند و راهی دیگر برای نمایش سبک ما شود.

شانون نیهنکه، بنیانگذار استودیوی طراحی روایت، می‌گوید: «به نظر می‌رسد که اکثر مردم شروع به برقراری ارتباط کرده‌اند که درهم‌کاری کمتر برابر با استرس کمتر است. من فکر می‌کنم که مردم نیز متوجه شده‌اند که گزینه‌های دیگری به جز ذخیره‌سازی سبد بافته استاندارد شما وجود دارد. آنها می توانند فلز، پلاستیک بازیافتی یا حتی چوب پنبه باشند. ما ترکیب و تطبیق و ادغام فضای ذخیره‌سازی در دکور را دوست داریم، بنابراین شما یک سبد یکنواخت را در سراسر خانه نمی‌بینید.

نمونه های طراحی داخلی

7. کابینت منحنی

فضای ذخیره سازی بیشتر و این بار به روشی بسیار بزرگتر. و این به طور جدی جذاب است زیرا مرتب کردن خانه هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسید. روی دیگر سکه جعبه‌های ذخیره‌سازی تزئینی این کابینت‌ها شواهد بیشتری از تلاش برای کنار، همه چیز و زندگی در فضایی نامرتب است.

البته، تمام فضای ذخیره سازی برای پنهان کردن وسایل شما در آن نیست، و این کابینت های بار مرطوب راهی برای شروع مهمانی هستند. طراح برایان اوسالیوان که به طور مرتب از منحنی ها در طرح های خود استفاده می کند، می گوید: «اشکال ارگانیک بسیار جذاب هستند. در اینجا، کابینت نوار 88 Secrets توسط Scarlet Splendor با اشاره به زیبایی طراحی ایتالیایی، همراه با جزئیات مجلل فلز رز و یک پالت مجلل، جذابیت را به ارمغان می آورد. این کار که در کلکته ساخته و بازی سرگرم کننده شما را ارتقا می دهد و فضایی برای تهیه و سرو نوشیدنی برای مهمانان فراهم می کند. پرداخت های قابل تنظیم در دسترس هستند، بنابراین شما می توانید یک قطعه واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید.

نمونه های طراحی داخلی

8. صندلی اجتماعی

طراحان مبلمان این فرصت را پیدا کرده اند که مردم را دوباره دور هم جمع کنند، و این دوره جدید در طراحی مبلمان، منتخبی از گزینه های صندلی را مشاهده می کند که همه چیز در مورد تشویق هنر گفتگوی حضوری است.

یک مبل منحنی، امروزی و مدرن به دو نفر این فرصت را می دهد که جداگانه بنشینند. اما با این احساس که هنوز در کنار یکدیگر هستند. ژولین ویلنوو، طراح فرانسوی توضیح می دهد: «شکل مبل منحنی نرم تر و کمتر رسمی است. این یک محیط پوشاننده ایجاد می کند که در آن همه خانواده می توانند کنار هم بنشینند.

نمونه های طراحی داخلی

9. مینی مالوکس

طراحان مبلمان این فرصت را پیدا کرده اند که مردم را دوباره دور هم جمع کنند. و این دوره جدید در طراحی مبلمان، منتخبی از گزینه های صندلی را مشاهده می کند که همه چیز در مورد تشویق هنر گفتگوی حضوری است.

یک مبل منحنی، امروزی و مدرن به دو نفر این فرصت را می دهد که جداگانه بنشینند، اما با این احساس که هنوز در کنار یکدیگر هستند. ژولین ویلنوو، طراح فرانسوی توضیح می دهد: «شکل مبل منحنی نرم تر و کمتر رسمی است. این یک محیط پوشاننده ایجاد می کند که در آن همه خانواده می توانند کنار هم بنشینند.

نمونه های طراحی داخلی

10.کاشی

زیبایی شناسی با الگوی بایگانی که بازسازی یا الهام گرفته شده است. بیش از هر زمان دیگری محبوب است. وقتی صحبت از کاشی های آشپزخانه یا حمام می شود. کاشی های درخشان و در عین حال مدرن Zellige همه چیز را در دست گرفته اند.

Candace می‌گوید: «از نظر کاشی‌ها، در تمام مسیر Zellige است. مردم در حال حاضر شیفته ظاهر و رنگ های خاکی ظریف کاشی های کلاسیک مراکشی هستند. به طور خاص به شکل مربع و در سایه های مختلف مات و کرم. ما نیز آنها را دوست داریم، اما سعی می کنیم مشتریان خود را تشویق کنیم که به دنبال اشکال منحصر به فرد کاشی یا رنگ های عمیق تر و جالب تر باشند که تأثیر بیشتری به فضا می بخشد و ویژگی های دست ساز را برجسته می کند که آنها را به سمت کاشی می کشاند. اولین مکان. ما همچنین شاهد بسیاری از کاشی‌های آجدار و فلوت‌دار مترو هستیم که همان حس دست‌ساز را دارند که در طرح‌های خود بسیار ظاهر می‌شوند.

شانون می‌گوید: «زلیج همه جا هست و ما احساس می‌کنیم که اینجاست تا بمانیم». «شطرنجی کلاسیک نیز در حال بازگشت است. ما در حال حاضر روی پروژه‌ای به سبک اسپانیایی کار می‌کنیم که دارای رنگ‌های شطرنجی لطیف کرم و سفالی است که نسبت به کنتراست سنتی سیاه و سفید کمی پررنگ‌تر به نظر می‌رسد.

نمونه های طراحی داخلی

دیدگاهتان را بنویسید