بازار فتوحی

نمونه های سرامیک البرز

سرامیک البرز ژانتی

سرامیک البرز

معرفی سرامیک البرز در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد. این متن شیوه ای مناسب برای آشنایی با انواع سرامیک ها و انتخاب دقیق و به جای آن ها در محل مناسب است.

سرامیک آرمانی

اسم آرمانی هم یادآور برند معروف و خوش‌نام ایتالیایی و طراحی‌های کم‌نظیر اوست که به استفاده از خطوط ساده برای خلق طرح‌های باشکوه مشهور است و هم تداعی کننده واژه خوش‌آهنگ «آرمان» به معنای آرزو و هدف و رویاست. سرامیکی که عکس آن را در پست امروز می‌بینید و از محصولات جدید برند چیتاست مدل آرمانی Armani نام دارد که با سایز ۱۲ در ۲۴ ارایه می‌شود و چکیده دقیقی برای هر دو تعبیر این نام است. این سرامیک در دو رنگ سفید و سیاه ارایه می‌شود و نوع طراحی آن با خطوطی که دارد هم شبیه طرحی نقاشانه و هنری مینیمال است و هم مشابه طرح‌های طبیعی حاصل از برش سنگ‌های کوهستانی. سرامیک آرمانی گزینه جذابی هم برای به‌کارگیری در فضاهایی مثل آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی است و هم به دلیل ویژگی‌های اندازه و ظاهری‌اش می‌توان از آن در فضاهای دکوراتیو استفاده کرد.

سرامیک البرز آرمان درجه یک بوده و مناسب برای دیوار است . ایده اجرای سرامیک البرز را به نمایش می گذاریم.

 

سرامیک البرز آرمانی

سرامیک البرز آرمانی

سرامیک کارپی

سرامیک چیتا کارپی طوسی 12*24 محصولی از البرز سرامیک زیبایی خانه شما را دو چندان می کند.  و مناسب برای اشپزخانه، اشپزخانه، سرویس بهداشتی و … میباشد.

سرامیک البرز کارپی

سرامیک سیگما

طرح و رنگ زیبا و چشم نواز این طرح با خطوط در هم تنیده و تو در تو، جذابیت این محصول را دو چندان کرده است. با تلفیق این دو طرح سرامیک مدل سیگما که برای سرامیک دیوار استفاده میشود می توان معماری و طراحی فضایی مثل دیوارۀ سرویس ها را از یک دیوار معمولی به یک اثر مینیمال و با نمایی مدرن ارتقا داد.

سرامیک سیگما دکور 30*60 رنگ زیبا با خطوط در هم تنیده و تو در تو، جذابیت این محصول را دو چندان کرده است.

طرح سیگما در دو نوع دکور و ساده وجود دارد. که طرح سیگما دکور در دو نوع خاکستری تیره و خاکستری روشن وجود دارد.

طرح سیگما ساده هم در دو نوع تیره و روشن عرضه می شود که با ترکیب این طرح زیبایی فضای مورد استفاده دو چندان می شود.

سرامیک البرز سیگما درجه یک بوده و مناسب برای دیوار است . ایده اجرای سرامیک البرز را به نمایش می گذاریم.

 

سرامیک البرز سیگما

سرامیک البرز سیگما

 

 

سرامیک ژانتی

شروع‌های جدید می‌توانند الهام‌بخش و به یادماندنی باشند. مثل شروع تولید و عرضه یک محصول متفاوت و جدید. سرامیک البرز از امروز و برای اولین‌بار با سرامیک مدل ژانتی از محصولات جدید خود در سایز ۳۰ در ۹۰ رونمایی می‌کند.
سرامیک‌های این سایز به دلیل ابعاد منحصربه‌فرد و متفاوتی که دارند، انتخابی بسیار مناسب برای نصب در فضاهای مختلف هستند. چون هم می‌توانند حین نصب و اجرا سرعت کار را بالا ببرند و هم به خاطر همین اندازه‌شان نمایی خاص به طراحی‌های شما بدهند.
سرامیک مدل ژانتی، اولین محصول البرز در سایز ۳۰ در ۹۰ است که با اشکال هندسی در طراحی مدرنش و تِم رنگ‌آمیزی‌اش، نمایی امروزی و آرامش‌بخش دارد.
ژانتی نمایی شیک، آرام و چشم‌نواز می‌سازد و می‌تواند با خلاقیت در طراحی نتایجی کم‌نظیر با آن خلق کرد.

سرامیک ژانتی طوسی 30*90. به خاطر همین اندازه‌شان نمایی خاص به طراحی‌های شما می دهند و سرعت نصب را بالا میبرند.

طرح ژانتی در دو نوع دکور و ساده وجود دارد. که طرح ژانتی دکور در دو نوع طرح متفاوت وجود دارد.

طرح ژانتی ساده هم در سه  نوع سرمه ای, کرم, کرم روشن عرضه می شود که با ترکیب این طرح زیبایی فضای مورد استفاده دو چندان می شود.

سرامیک البرز ژانتی درجه یک بوده و مناسب برای دیوار،حمام، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و… است . ایده اجرای سرامیک البرز را به نمایش می گذاریم.

 

سرامیک البرز ژانتی

سرامیک البرز ژانتی

برای دیدن نمونه های بیشتر کلیک کنید.     (( سرامیک البرز ))

دیدگاهتان را بنویسید