صنعت ساختمان

نصب سرامیک روی سرامیک

سرامیک روی سرامیک

نحوه نصب سرامیک روی سرامیک در کف

قبل از اینکه بتوانید کاشی و سرامیک جدید را روی کاشی و سرامیک موجود نصب کنید.  باید مقداری آماده سازی سطح را انجام دهید.

اولین مرحله سنباده ، کاشی قدیمی با کاغذ 100 گریت است.  تا سطح را ناهموار کند.

بعد، یک پرایمر باندینگ را روی سطح اعمال کنید. ما از پرایمر باندینگ چند سطحی محصول سفارشی ساختمان استفاده می کنیم.

برای پر کردن درزهای دوغاب در کف قدیمی، یک ترکیب همسطح کف را مخلوط کنید. این ماده وقتی ادامه پیدا می کند مایعی نسبتاً رقیق است، بنابراین در قسمت های پایین جریان می یابد و خود را تراز می کند.

آن را روی کاشی قدیمی ماله کنید تا درزهای دوغاب را پر کنید تا پس از خشک شدن، سطحی کاملا صاف و هموار در کل حمام داشته باشید.

از این نقطه، فرآیند بسیار شبیه هر کاشی کاری سرامیکی است. خطوط چیدمان گچ را در امتداد طولانی ترین بعد اتاق قرار دهید و شروع به استفاده از ملات نازک با یک ماله بریده بریده کنید. تین ست به عنوان یک چسب برای محکم کردن کاشی ها روی زمین عمل می کند.

خطوط گچی و جداکننده های پلاستیکی به حفظ خطوط مستقیم و فاصله ثابت کمک می کنند.

پس از اینکه کاشی ها داخل و خشک شدند.  قبل از اینکه مواد اضافی را تمیز کنیم.  دوغاب را با یک شناور لاستیکی بمالید.  و کف کاشی تمام شده.  جدید خود را آشکار کنید.

سرامیک روی سرامیک

آیا می توانم کاشی و سرامیک جدید را روی کاشی و سرامیک موجود نصب کنم؟

آیا می توانم کاشی و سرامیک جدید را روی کاشی و سرامیک موجود نصب کنم. ما در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه خود هستیم. زمان مورد نیاز و هزینه که در نظر داریم.  برای بازسازی کابینت ها فکر می کنیم. یکی از شرکت‌ها پیشنهاد کرد.  کاشی‌هایمان (کاشی‌های سرامیکی سفید بزرگ) را حذف نکنیم و آنها را با یک لایه کاشی دیگر بپوشانیم. این به ما امکان می دهد همه کابینت ها را حذف نکنیم. آیا می توانیم کاشی جدید را روی کاشی موجود نصب کنیم؟

پاسخ

اگر کاشی‌های سرامیکی موجود به‌خوبی به زیرلایه‌شان چسبانده شده‌اند. می‌توانید.  با کاشی جدید روی آن‌ها بچسبانید.  اگرچه چسب کاشی جدید بهتر از کاشی اصلی به زیرلایه آن نخواهد بود.  آماده سازی سطح کاشی موجود و استفاده از چسب نازک خوب برای کاشی جدید به آن بسیار مهم خواهد بود.

ابتدا یک میله فلزی نازک (مثلا میلگرد) بگیرید و دور بزنید و کمی به سطح کاشی موجود ضربه بزنید. اگر صدا در جایی تغییر کرد. توجه کنید. اگر کاشی به خوبی به یک بستر بتنی چسبانده.  در صورتی که کاشی به خوبی متصل نشده باشد. باید صدایی با صدای بلند در مقایسه با صدای کسل کننده توخالی بشنوید. اگر روی یک زیرزمین چوبی باشد.  صدا متفاوت خواهد بود.  اما چیزی که به دنبال آن هستید.

آماده سازی کاشی

تفاوت در نحوه صدای یک نقطه در مقابل نقطه دیگر است. اگر صدای همه آنها یکسان باشد.  و هیچ کاشی شل یا ترک در کاشی یا دوغاب موجود وجود نداشته باشد. اگر صدای توخالی دریافت کردید.  (بلندی پایین تر) ممکن است.  کاشی ها به خوبی به هم چسبیده نباشند.  و ابتدا باید آنها را بردارید. می‌توانید با برداشتن.  یک یا دو کاشی این موضوع را تأیید کنید.

برای آماده سازی کاشی موجود برای کاشی دیگر به آن، باید سطح آن را ساییده. سپس آن را با دیوار تمیز کاملا تمیز کنید و آب آن را مرتباً تعویض کنید.

هنگامی که کاشی موجود به درستی از یک ملات نازک اصلاح شده.  پلیمری یا لاتکس با کیفیت خوب استفاده کنید.  که مطابق با ANSI A118.4 باشد. اطمینان حاصل کنید.  که هر مجموعه نازکی که استفاده می شود.

و سازنده یک منبع ضمانت واحد را برای پوشش هزینه های کار و مواد ارائه می دهد. این بیمه بدون عیب نیست.  و بیشتر مشکلات ناشی از خطای نصاب است، اما کمک می کند نصاب از محصولات نصب با کیفیت خوب استفاده کند.

خرید سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید