مقالات

نحوه یخ زدایی در ماکروفر

یخ زدایی در ماکروفر

آیا تا به حال به شام ​​فکر کرده اید.  فقط متوجه شده اید که فراموش کرده اید غذای اصلی خود را از فریزر بیرون بیاورید؟ یخ زدایی غذا ممکن است کمی طول بکشد، اما خوشبختانه یک وسیله آشپزخانه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند شام را به موقع روی میز تهیه کنید. یخ زدایی در ماکروفر زمانی که به درستی انجام شود، یک راه آسان و ایمن برای آماده کردن گوشت، سبزیجات و سایر غذاها برای پخت است.

یخ زدایی در ماکروفر

تنظیم یخ زدایی در ماکروفر چگونه است؟

بسیاری از مایکروفرها دارای تنظیمات یخ زدایی هستند که قدرت دستگاه را بین 20 تا 30 درصد کاهش می دهد. این به مایکروویو اجازه می‌دهد.  تا غذا را بدون پختن یخ‌زدایی کند.  که به شما امکان می‌دهد.  غذای منجمد را سریع‌تر از داخل یخچال آب کنید.

یخ زدایی در ماکروفر چگونه کار می کند؟

تنظیم یخ زدایی در ماکروفر در مایکروفر شما با روشن و خاموش کردن مگنترون (جزء مایکروویو که فرکانس های بسیار بالایی تولید می کند که غذا را گرم می کند) کار می کند.

در نتیجه قدرت مایکروفر بین 20 تا 30 درصد کاهش می یابد. در مقابل، تنظیمات مایکروفر که از سطوح توان بالاتری استفاده می‌کنند.  به مگنترون اجازه می‌دهند.  تا فرکانس‌ها را به طور مداوم تولید کند.  که به این معنی است.  که دستگاه با قدرت ۱۰۰ درصد کار می‌کند. در برخی از مدل‌های مایکروویو، می‌توانید وزن یا نوع غذایی را که گرم می‌کنید.  برای محاسبه زمان یخ‌زدایی مناسب مشخص کنید.

آیا یخ زدایی در ماکروفر بی خطر است؟

ممکن است.  شنیده باشید. که برخی افراد به نام ایمنی مواد غذایی نسبت به یخ زدایی در مایکروویو هشدار می دهند. این به این دلیل است. که یخ‌زدایی نادرست می‌تواند. مواد غذایی را وارد «منطقه خطر» کند. محدوده دمایی که امکان رشد باکتری‌های خطرناک را فراهم می‌کند. برای جلوگیری از این امر، اجازه ندهید.  غذاهای یخ زدایی در اطراف بنشینند – در عوض، آنها را از مایکروویو خارج کرده.  و بلافاصله شروع به پختن آنها کنید.

یخ زدایی مرغ در ماکروفر

مرحله 1: گوشت را از فریزر خارج کنید

گوشت خود را از فریزر خارج کنید. زمان یخ زدایی به وزن تقریبی غذای شما بستگی دارد، بنابراین برچسب را بررسی کنید یا محصول خود را وزن کنید.

مرحله 2: گوشت را در ظرف مخصوص مایکروفر قرار دهید

گوشت خود را در ظرف مخصوص مایکروفر قرار دهید. در حالی که یک ظرف شیشه ای برای یخ زدایی بهتر عمل می کند، ظروف پلاستیکی با استفاده طولانی مدت، صفحات کاغذی ساده و کیسه های زیپی قابل استفاده در مایکروویو نیز گزینه های خوبی برای یخ زدایی گوشت هستند. قبل از قرار دادن. هر ظرفی برای یخ زدایی در مایکروفر ، اطلاعات سازنده را در مورد ایمنی و استفاده از مایکروفر بررسی کنید.

مرحله 3: دکمه یخ زدایی را فشار دهید

دکمه یخ زدایی را روی مایکروفر خود فشار دهید. اگر دکمه یخ زدایی ندارید، مایکروفر خود را طوری تنظیم کنید که 20 تا 30 درصد از توان کامل آن بپزد.

مرحله 4: تایمر پخت و پز را تنظیم کنید

تایمر پخت و پز را تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که بیشتر گوشت ها مانند مرغ، گوشت گاو یا خوک باید به مدت 8 تا 10 دقیقه در هر پوند یخ زدایی شوند. زمان ذوب ماهی یا سایر غذاهای دریایی می تواند متفاوت باشد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر بسته بندی را بررسی کنید. اگر مایکروویو شما گزینه هایی برای یخ زدایی با وزن یا یخ زدایی مواد غذایی خاص دارد.  برای بهترین نتیجه از آنها استفاده کنید.

مرحله 5: به طور دوره ای گوشت را برگردانید

گوشت در حال آب شدن را بدون مراقبت در مایکروفر رها نکنید. در عوض، هر چند دقیقه یکبار تایمر را متوقف کنید تا گوشت را بچرخانید یا برگردانید. این به اطمینان از آب شدن یکنواخت کمک می کند.

مرحله 6: بلافاصله گوشت را بپزید

گوشت را از مایکروفر خارج کرده و بلافاصله بپزید. پس از اتمام پخت، می توانید غذای خود را دوباره منجمد کنید. پختن نکردن. گوشت بلافاصله پس از اتمام یخ زدایی در مایکروفر می تواند.  باعث رشد باکتری شود. برای جلوگیری از این امر، سعی کنید.  بقیه غذای خود را قبل یا بعد از اتمام پخت گوشت آماده کنید.

یخ زدایی در ماکروفر

نحوه یخ زدایی محصولات در مایکروویو

اگرچه ممکن است. پختن سبزیجات منجمد در مایکروفر سریعتر باشد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید به جای آن، محصولات را روی اجاق گاز بپزید. شما باید محصولات منجمد را تا زمانی که ذوب می‌شوند کنترل کنید، درست مانند گوشت.

مرحله 1: محصولات را از فریزر خارج کنید

سبزیجات یا میوه های خود را از فریزر خارج کنید. وزن محصول را بررسی کنید یا آن را با ترازوی آشپزخانه وزن کنید. همانند فرآیند یخ‌زدایی گوشت، وارد کردن وزن دقیق برای میوه‌ها و سبزیجات قبل از گرم کردن می‌تواند زمان گرم شدن مناسب برای هر دسته محصولی را که در حال یخ‌زدایی می‌کنید، تضمین کند.

مرحله 2: محصولات را در ظرف مخصوص مایکروفر قرار دهید

محصولات خود را در یک ظرف مخصوص مایکروفر، مانند یک کاسه شیشه ای، یک صفحه کاغذی ساده یا یک کیسه زیپ دار قرار دهید. قبل از استفاده از هر محصولی برای گرم کردن غذا در مایکروویو، حتماً دستورالعمل‌های استفاده سازنده را به درستی دنبال کنید.

مرحله 3: دکمه یخ زدایی را فشار دهید

اگر مایکروویو شما یک دکمه یخ زدایی اختصاصی دارد، آن را فشار دهید تا یخ زدایی محصول شما شروع شود. اگر دکمه یخ زدایی را روی دستگاه خود نمی بینید، می توانید با تنظیم دستی مایکروویو روی 20 تا 30 درصد توان با استفاده از دکمه Power Level، محصولات را یخ زدایی کنید.

مرحله 4: تایمر پخت و پز را تنظیم کنید

هنگامی که سطح توان کاهش یافت، تایمر پخت و پز را تقریباً 1 دقیقه در هر 4 اونس تنظیم کنید. زمان یخ زدایی و سایر توصیه‌های گرمایش خرده‌فروشی ممکن است در انواع محصولات متفاوت باشد، بنابراین حتماً بسته‌بندی محصولات منجمد خود را برای اطلاعات خاص برای نتایج بهینه یخ‌زدایی بررسی کنید.

مرحله 5: محصولات را جدا کنید

قطعات را تا حد امکان جدا کنید. با جدا کردن محصولات خود در حین یخ زدایی، می توانید به گرم شدن یکنواخت غذا کمک کنید در حالی که قدرت پخت کمتری دارد. برای مواردی مانند اسفناج پخته شده.  بلوک را به قطعات کوچکتر بکشید یا فشار دهید.

مرحله 6: یخ زدایی را ادامه دهید

پس از خاموش شدن تایمر پخت، محصول را بررسی کرده و هم بزنید، سپس این کار را تکرار کنید تا غذا کاملاً آب شود. برای تعیین اینکه آیا محصول کاملاً ذوب شده است.  یا خیر، با لمس کردن سطح غذا به آرامی با دستان تمیز، غذا را از نظر علائم یخ یا لکه های سرد بررسی کنید.

نماد گرمایش
مرحله 7: محصولات را فوراً بپزید

به اجاق گاز منتقل کنید و بلافاصله بپزید. از آنجایی که محصولات یخ زده برای یخ زدایی در مایکروفر حرارت داده می شوند.  ممکن است.  آب آزاد شود که می تواند.  باعث شل شدن.  یا خیس شدن بافت غذا شود. پخت فوراً می تواند به حفظ بافت غذا کمک کند.  و اجازه نمی دهد. که برای مدت طولانی در رطوبت آزاد شده بماند.

با مایکروفر چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید؟

مایکروفر شما برای یخ زدایی عالی است. اما بدیهی است.  که این تنها بخش کوچکی از قابلیت های کلی آنهاست. مایکروفر برای کمک به شما در پختن و گرم کردن.  انواع غذاهای مورد علاقه خانواده طراحی شده اند.  و آنها را به یک وسیله ضروری آشپزخانه تبدیل می کند. آیا نیاز به تعویض مایکروویو فعلی دارید؟ این راهنمای خرید می تواند به شما کمک کند تا مناسب خانه و خانواده خود را پیدا کنید.

خرید مایکروفر

یخ زدایی در ماکروفر

دیدگاهتان را بنویسید