بازار فتوحی

نحوه نصب سرامیک اسلب پشت تی وی و رنگ آن

سرامیک اسلب پشت تی وی

نحوه نصب تلویزیون بالای شومینه روی دیوار مرمری یا با کاشی و سرامیک و همچنین نحوه نصب سرامیک اسلب پشت تی وی و رنگ آن

تلویزیون شومینه‌ای اتاق نشیمن:

چالش تلویزیون شومینه‌ای اتاق نشیمن این بود که تلویزیون را به اندازه کافی پایین برای مشاهده نصب کند، در حالی که کابل فرورفته و پریز برق نصب شده.  در دیوار را می‌پوشاند و تلویزیون را به کاشی چینی ضخامت 1/2 اینچ ببندید. بدون اینکه ترک بخورد یا بشکند. حتی با وجود تجربه و ابزار خاص او، سوراخ کردن سنگ مرمر یا کاشی ضخیم 1/2 اینچی همیشه کمی آزاردهنده است… یک لغزش کوچک مته یا سوراخ کردن به لبه کاشی بسته می شود و کاشی خرد می شود، ترک می خورد یا می شکند.

نکته کلیدی این است که وقت خود را صرف کنید و در هیچ کاری عجله نکنید.

موقعیت تلویزیون و صفحه دیواری را اندازه بگیرید.  محل گل میخ را در دیوار و جعبه برق و سیم کشی تعیین کنید. در صورت نیاز برخی تنظیمات را در آویزهای نصب تلویزیون و صفحه دیواری انجام دهید. تمام موقعیت ها را با نوار برق یا نوار سبز مشخص کنید تا تصور کاملی از موقعیت ها داشته باشید. پیدا کردن گل میخ در یک دیوار سطح سخت دشوار است. بنابراین، پیچ‌های ضامن همراه کیت به شما این امکان را می‌دهند که پایه تلویزیون خود را به طور ایمن به دیوار وصل کنید.

پس از انجام آن ها، سوراخ ها مشخص شد. ما برای لحظه حقیقت آماده هستیم. شما به یک مته مخصوص ساخته شده.  برای شیشه / سرامیک / کاشی / مرمر / گرانیت نیاز دارید. که همراه با کیت کاندومونتس ارائه می شود. یا می توانید آن را جداگانه خریداری کنید. این مته به مته شیشه ای یا مته الماسی معروف است. مته را روی مته با سرعت متغیر خود قرار دهید. می تواند سیمی یا بی سیم باشد. آماده باشید که مدتی طول می کشد. مته الماس خود را به طور مداوم خیس کنید. تا مطمئن شوید که داغ نمی شود.

نصب تی وی

شروع به حک کردن یک سوراخ کوچک با مته خود با زاویه 45 درجه کنید تا زمانی که مقداری عمق در سرامیک اسلب پشت تی وی خود حک کنید. دقت و احتیاط در هر سوراخ حفر شده به کار می رود. و معمولا همه چیز طبق برنامه پیش می رود. پیشنهاد می کنیم سطح اطراف محل سوراخ کاری را با نوار برق بچسبانید. به این ترتیب اگر مته شما لیز بخورد، دیوار شما را خراش نمی دهد. مته ارائه شده یک مته 1/2 است.  این سوراخ همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر شما تصمیم به استفاده از پیچ و مهره عقب افتاده که به گل میخ چوب متصل می شود. (اگر خوش شانس باشید که یکی را پیدا کنید)

حداقل 4 سوراخ برای نصب گاوصندوق تلویزیون دریل کنید. هنگامی که صفحه نصب پشتی به دیوار وصل شد و تمام برق و کابل آماده شد، تلویزیون آماده آویزان کردن در جای خود است. صفحه نمایش LED تلویزیون خود را روی پایه دیواری بلند کنید و سپس به اتصال تمام اجزای قابل نصب پشت تلویزیون ادامه دهید.

امروزه صفحه‌های تلویزیون بر روی دیوارها نصب می‌شوند و تجربه‌ای بسیار بیشتر از همیشه تئاتری را ارائه می‌دهند. از آنجایی که تلویزیون این نسل به سمت ارائه راحتی و سبک درجه یک هدایت می شود. چرا از آن حداکثر استفاده را نکنید؟ رنگ دیوار تلویزیون یا پس‌زمینه تلویزیون شما می‌تواند تجربه تماشای تلویزیون شما را بسیار برجسته کند. در این فرآیند، همچنین ممکن است جذابیت زیبایی شناسی فضای خصوصی شما را به طور کلی تقویت کند. بنابراین، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انتخاب اسلب آن وجود دارد!

چگونه رنگ اسلب پشت دیوار تلویزیون را انتخاب کنیم؟

یک پس‌زمینه زیبا برای رنگ دیوار تلویزیون شما ممکن است جذاب به نظر برسد، اما صبر کنید تا تجربه تماشای تلویزیون شما را کسل کند. از آنجایی که پس‌زمینه‌های شیک دارای رنگ‌ها و چاپ‌های زیادی هستند.

به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ  سرامیک اسلب پشت تی وی مناسب ممکن است. ساده ترین گزینه برای شما نباشد. این ممکن است شامل درک تنظیمات ترجیحی رنگ شما و سپس انتخاب پس‌زمینه مناسب باشد. با این وجود، هنگامی که پس زمینه خود را برای دیوارهای تلویزیون انتخاب می کنید، به زودی می توانید تلویزیون گران قیمت خود را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل کنید.

1. رنگ دیوار سرامیک اسلب پشت تی وی

سرامیک اسلب پشت توی وی تیره

برای طرفداران فیلم و کسانی که عاشق کمترین مزاحمت در هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود هستند، پالت های رنگ تیره یک تماس خوب است. این رنگ‌ها کل پس‌زمینه را بی‌صدا می‌کنند، حداکثر تمرکز را روی صفحه تلویزیون می‌گذارند و به شما کمک می‌کنند از یک تجربه تئاتری به طور کلی لذت ببرید. آن‌ها همچنین می‌توانند. به رنگ اتاق تلویزیون در صورتی که به شیوه‌ای مناسب با آن‌ها چماق زده شوند. کمک کنند.

زغالی و خاکستری عمیق انتخاب های مورد علاقه ما برای این رنگ های تیره دیوار سرامیک اسلب پشت تی وی هستند. در واقع، آنها حتی می توانند زیبایی شناسی خانه شما را در کوتاه ترین زمان بسازند. البته مطمئن شوید که دیوارهای مجاور اطراف آن رنگ روشن دارند. این به تعادل نور در اتاق کمک می کند. پرده ها و مبلمان روشن نیز ممکن است به ایجاد توهم مناسب روشنایی در اتاق کمک کنند.

1.1.فانتوم – رنگ دیوار سرامیک اسلب پشت تی وی

فرض کنید دیوارهای خسته کننده با رنگ تیره شما را ناامید می کند. وقت آن است که رنگ اتاق تلویزیون خود را تغییر دهید. فانتوم می تواند تغییر قابل توجهی نسبت به دیوارهای یکنواخت تیره رنگی باشد که معمولاً توسط اکثر مردم پیشنهاد می شود. با فانتوم به دنبال چیزی عمیق تر و خلاقانه تر باشید. ته رنگ سبز آن کمک می کند تا تکه هایی از تیرگی را بلافاصله به پس زمینه کسل کننده تلویزیون شما اضافه کنید.

2. رنگ دیوار سرامیک اسلب پشت تی وی خنثی و خاموش

سرامیک پشت تی وی روشن

برای کسانی که از پس‌زمینه‌های تیره خوششان نمی‌آید و نمی‌خواهند پس‌زمینه تلویزیون خود را کاملاً بی‌صدا کنند.  گزینه‌های رنگی امن‌تری برای پرش وجود دارد. دیوارهای خنثی و خاموش تلویزیون می توانند جادو را بریزند. این رنگ‌ها از جلب توجه قابل توجه به دیوارها خودداری می‌کنند و در عین حال تجربه‌ی سینمایی خوبی را هنگام تماشای تلویزیون ارائه می‌دهند.

رنگ‌های خنثی به‌عنوان رنگ دیوار پس‌زمینه تلویزیون می‌توانند.  بر زیبایی شما تأثیر بگذارند.  و بهانه‌ای عالی برای به رخ کشیدن.  قطعات دکور اطراف آن‌ها باشند. این رنگ‌های ارگانیک و خاکی همچنین حس آرامش را به شما ارائه می‌دهند.  و به شما این امکان را می‌دهند.  که بدون هیچ نگرانی از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

3. رنگ های روشن دیوار سرامیک اسلب پشت تی وی

سرامیک اسلب پشت تی وی

اگر نمی‌خواهید از نمایش پس‌زمینه تلویزیون خودداری کنید، رنگ‌های روشن باید انتخاب شوند. این دیوارها رنگ‌هایی را ارائه می‌دهند که نشان‌دهنده جوان‌سازی، هیجان و حس شور است. با این حال، توصیه می‌کنیم رنگ‌هایی را انتخاب نکنید که روشنایی بیش از حد دارند.  زیرا در حین لذت بردن.  از یک تلویزیون خوب می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند.

برای رنگ آمیزی رنگ دیوار پس زمینه تلویزیون از متخصص کمک بگیرید

مهم نیست که چه نوع رنگ دیواری را جستجو می کنید، وقتی نوبت به پس زمینه تلویزیون شما می رسد، چیزی برای همه وجود دارد. با نقاشان حرفه ای متخصص ما تماس بگیرید تا خانه خود را همانطور که همیشه تصور می کردید تزئین کنند. گفتن “بله” به خانه رویایی شما دیگر یک تجربه دور نیست!

برای  خرید سرامیک اسلب فنوحی کلیک کنید.

اسلب فتوحی ابعاد 1200*3000

اسلب فتوحی ابعاد 1200*2400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *