صنعت ساختمان

نحوه ساخت گل سرامیک سازی

گل سرامیک سازی

ببینید چگونه گل سرامیک سازی را می سازیم.

یک سنت ارجمند زمان

گل سرامیک سازی و کاشی های دست ساز باستانی را می توان در سراسر جهان از جمله مصر، روم و آسیا دید.  با استفاده از همان مواد و تکنیک هایی که صنعتگران هزاران سال از آن استفاده کرده اند.  سرامیک ها را می سازد. از طریق یک دنباله از نه مرحله.  هر سرامیک تمام و به طور خاص برای نصب خانه یا مجموعه سرامیک شما ایجاد می شود. سرامیک های ما دارای درجه بیرونی با طول عمر 100 ساله هستند.

خاک رس مرطوب

سرامیک مربع سفالی به دو روش نورد دستی و اکسترودینگ ساخته و استفاده از روش قدیمی گوه زدن خاک رس برای استخراج هوا؛ کاشی‌های بزرگ‌تر ما، ۸ اینچی یا بزرگ‌تر، با قرار دادن.  خاک رس بین دو تخته چوبی برای دستیابی به ضخامت یکنواخت کاشی، سپس با دست غلتاندن.  آن با وردنه ساخته می‌شوند. سرامیک های کوچکتر از 6 اینچ با اکسترودر ساخته می شوند.  که اساساً یک دستگاه ماکارونی بزرگ است. ما از قالب های پلاستیکی سخت با اشکال و اندازه های مختلف استفاده می کنیم.  تا خاک رس را از طریق قالب در انتهای پایین اکسترودر در نوارهای بلند فشار دهیم.

گل سرامیک سازی

شکل گیری سرامیک

هر نوار خاک رس را روی یک تخته ورقه ای قرار می دهیم.  تا با کاتر پیتزا به طول دلخواه بریده شود. ما از قالب کاتر کوکی برای ساخت و اشکال سرگرم کننده.  مانند طاووس، شش ضلعی و ستاره استفاده می کنیم.  قالب های سفارشی در صورت درخواست قابل ساخت هستند.  سپس گل سرامیک سازی سفالی بریده و  به مدت دو روز درمان می شود.

گل سرامیک سازی

لعاب گل سرامیک سازی

پس از خشک شدن.  سرامیک ها، بسته به اثر مورد نظر، لعاب را با دست برس یا روی سرامیک ها می ریزند. هنگامی که لعاب به حالت نیمه خشک می رسد.  لبه های سرامیک خراشیده می شوند.  تا برای پخت در کوره آماده شوند. حالت نیمه خشک لعاب به کاهش گرد و غبار کمک می کند.  و حذف لعاب سرریز را قبل از ذوب شدن.  به قفسه های کوره آسان تر می کند.  سرامیک ها قبل از بارگیری در کوره یک روز دیگر خشک می شوند.

گل سرامیک سازی

فرآیند شلیک

سرامیک های سفالی مربع تا بی نهایت به چیزی که در سرامیک ها به عنوان “دمای پایین” (مخروط 04 – 1922 درجه فارنهایت) از آن یاد می شود.  پخت و فاصله گذاری دقیق کاشی ها در کوره برای جلوگیری از ذوب شدن کاشی ها به یکدیگر ضروری است. در کوره، لعاب به شیشه تبدیل می شود.  و به بدنه سفالی که اکنون انجماد و می پیوندد.

سرامیک های ما فقط یک بار پخت و  یعنی ظروف سبز (خشت نپخته) را ابتدا لعاب می دهند. (این روش با روش‌های پخت سنتی که در آن سرامیک ها قبل از لعاب‌کاری به صورت بیسکویی پخته و سپس با لعاب اضافی پخته و  متفاوت است.)  پس از خشک شدن.  و لعاب ، سرامیک ها، کوره بارگیری می‌شود.  فرآیند یک بار پخت تقریباً 24 ساعت و ابتدا حرارت و به درجه حرارت و سپس خنک شدن کوره. هنگامی که کاشی ها به اندازه کافی خنک شدند.  که بتوان آنها را لمس کرد.  آنها را از کوره تخلیه می کنند.  از نظر کیفیت بررسی می شوند.  شمارش می شوند.

گل سرامیک سازی

 

برای خرید سرامیک روی گزینه خرید سرامیک کلیک کنید.

خرید سرامیک فتوحی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید