مقالات

نحوه ساخت نمایشگاه غرفه سرامیک

غرفه سرامیک

7 نکته برای طراحی چیدمان نمایشگاه (غرفه سرامیک)

ماه ها برنامه ریزی و سازماندهی به نمایشگاه در یک رویداد صنعتی می گذرد. هیجان و انتظار منتهی به این رویداد به تیم نمایشگاه انگیز می دهد که نماینده شرکت شما در نمایشگاه خواهد بود. با توجه به اینکه همه تمام تلاش خود را برای درخشش نمایشگاه شما انجام می دهند، آخرین چیزی که می خواهید یک غرفه سرامیک نمایشگاهی کمتر از ستاره ای است که به جای جذب شرکت کنندگان، آنها را دفع می کند. داشتن بهترین طراحی برای غرفه شما نه تنها باعث توقف سایر شرکت کنندگان می شود، بلکه احتمال بیشتری برای ماندن و دیدن آنچه شما ارائه می دهید خواهد بود.

غرفه سرامیک

نمایش شرکت کنندگان را برای توقف و چت ترغیب کنید

1.تصاویر خلاقانه را بیرون بیاورید
2.ثبات برند را حفظ کنید
3.از محدودیت های قد هوشمندانه استفاده کنید
4.به شرکت کنندگان اجازه دهید به راحتی به غرفه شما دسترسی داشته باشند
5.فضایی برای جابجایی افراد بگذارید
6.فقط موارد تبلیغاتی با کیفیت بالا را به وضوح نمایش دهید
7.فضای خود را بدون شلوغی نگه دارید

با چیدمان طراحی غرفه سرامیک نمایشگاه تجاری خود شروع کنید.

یک غرفه سرامیک نمایشگاه تجاری یا یک غرفه سرامیک کنفرانس باید برای جذب بازدیدکنندگان برجسته باشد تا کارمندان شما بتوانند جادوی خود را انجام دهند، با دیگران ارتباط برقرار کنند و سرنخ ایجاد کنند. برخی از غرفه‌ها کار بسیار بهتری برای جمع‌آوری ترافیک پیاده‌روی انجام می‌دهند، زیرا از چندین نکته کلیدی طراحی استفاده می‌کنند که افراد را تشویق می‌کند توقف کنند و سلام کنند. شما می خواهید غرفه نمایشگاه تجاری شما خوشایند و کاربردی باشد تا بازدیدکنندگان بخواهند درباره کاری که انجام می دهید بیشتر بدانند.

تصاویر خلاقانه را بیرون بیاورید

ضرب المثل قدیمی می گوید: “یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.” و این حقیقت است! جلوه‌های بصری خلاقانه، به‌ویژه تصاویر، گرافیک‌ها و طرح‌های رنگی شما، قبل از اینکه خودتان را معرفی کنید، با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صحبت می‌کنند. تصاویر چشم نواز با رنگ های پررنگ مشتریان بالقوه را دعوت می کند تا نگاهی بیندازند. طراحی کفپوش همچنین می تواند روشی نوآورانه برای نمایش گرافیک باشد که علاقه شرکت کنندگان را برانگیزد. هنگامی که غرفه خود را طراحی می کنید، در مورد آنچه در صنعت شما ترند است تحقیق کنید. تصمیم بگیرید که تصاویر شما در مورد کسب و کار شما چه می گویند و چگونه می خواهید آن را محقق کنید.

ثبات برند را حفظ کنید

برندسازی شما میراث شماست. وقتی مصرف کنندگان تصمیم می گیرند چه محصولی را بخرند، معمولاً به این دلیل است که یک برند خاص در ذهن آنها مانده است. لوگو، رنگ ها و حتی واکنش احساسی که یک برند برمی انگیزد همگی برای آگاهی از برند و وفاداری به برند بسیار مهم هستند. شما می خواهید نام تجاری شما در همه انجمن ها ثابت بماند. تبلیغات، رسانه های اجتماعی، وب سایت شما و البته غرفه سرامیک شما. اگر برند شما بر کسانی که در یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری با شما ملاقات می کنند تأثیر بگذارد، مشتریان و مشتریان احتمالی بعداً زمانی که زمان تصمیم گیری برای فروش فرا می رسد، شرکت شما را به یاد خواهند آورد.

محدودیت های قد خود را درک کنید

از نظر لجستیکی، بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری محدودیت‌هایی در مورد آنچه که می‌توانید در غرفه نمایشگاه تجاری خود قرار دهید، به ویژه ارتفاع مبلمان، کابینت یا تابلوها دارند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نیازهای نمایش را دنبال می کنید اما هنوز هم با فضای مورد نظر بیشترین تأثیر را ایجاد می کنید. با قرار دادن وسایل بلندتر به سمت پشت غرفه خود ، شرکت کنندگان می توانند جلوی غرفه شما را ببینند و راه خود را به سمت شما بکشند.

به شرکت کنندگان اجازه دهید به راحتی به غرفه شما دسترسی داشته باشند

هنگامی که مردم توقف می کنند تا غرفه شما را بررسی کنند، می خواهید آنها بتوانند وارد شوند و اطراف را نگاه کنند. داشتن مبلمان یا تابلوهای بزرگ که ورودی را مسدود می کند می تواند باعث شود بازدیدکنندگان به سرعت حرکت کنند. اطمینان حاصل کنید که قسمت ورودی غرفه شما شفاف و باز است، که آنها را دعوت می کند تا وارد غرفه شما شوند و در عین حال به بزرگتر نشان دادن غرفه شما کمک می کند.

فضایی برای جابجایی افراد بگذارید

وسایل مبلمان خود را با در نظر گرفتن فضا انتخاب کنید. در حالی که داشتن یک صندلی یا میز کوچک ممکن است محتاطانه باشد، اما اجناس حجیم باعث می شود غرفه شما خفه شود و در عین حال نامرتب به نظر برسد. چیدمان داخلی غرفه شما باید جادار باشد، جایی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه که به اطراف نگاه کنند و فضایی برای کارمندان شما برای ارتباط با آنها. هدف از نمایش در یک نمایشگاه تجاری، ایجاد شبکه، اطلاع رسانی به شرکت کنندگان در مورد کسب و کار شما و به دست آوردن بازگشت سرمایه است – که اگر خیلی شلوغ باشد و کسی بتواند وارد غرفه نمایشگاه شما شود، امکان پذیر نخواهد بود.

غرفه سرامیک

نمایش اقلام تبلیغاتی با کیفیت بالا

همه یک قطعه خوب شرکت را دوست دارند. اگر می خواهید اقلام تبلیغاتی را در غرفه خود هدیه دهید، مطمئن شوید که اقلام باکیفیتی را انتخاب می کنید که شرکت کنندگان واقعاً از آنها استفاده می کنند. نمایش واضح اقلام تبلیغاتی خود به گونه‌ای که قابل مشاهده و مینیمال باشد، هر کسی را که از غرفه شما بازدید می‌کند تحت تأثیر قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد یک کالای مارکدار را به خانه ببرند تا کسب و کار شما را به خاطر بسپارند. اگرچه یکی از نکاتی که در مورد این نمایشگرها وجود دارد این است که مطمئن شوید که در طول نمایش منظم و بدون درهم و برهمی باقی می مانند.

فضای خود را بدون شلوغی نگه دارید

سواگ، بروشورها، بروشورها، جزوه ها، تابلوها، نمایشگرهای بزرگ، خودکارها، فرم های کاغذی. همه این موارد ممکن است در غرفه های نمایشگاهی پیدا شوند و دلیل خوبی هم دارند. همه آنها برای آگاهی رانندگی، ایجاد سرنخ، یا جذب و جذب بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به نحوه ارائه و دریافت اطلاعات، ممکن است چندین مورد در اطراف شما شناور باشد. کلید عملکرد و سازماندهی غرفه شما این است که بدون بهم ریختگی باقی بمانید. به هم ریختگی در همه جا غیرحرفه ای است و هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با شرکت کنندگان باعث حواس پرتی می شود. اگر جعبه یا وسایل اضافی دارید، از فضای ذخیره سازی زیر میزها یا پشت پس زمینه استفاده کنید تا این موارد را از دید حذف کنید.

با طراحی غرفه نمایش تجاری خود شروع کنید

اگر برای طراحی چیدمان غرفه نمایشگاهی خود کمک بیشتری می خواهید، با ما تماس بگیرید. تیم‌های متخصص می‌توانند در طراحی، محصولات تبلیغاتی، نمایشگرهای بزرگ، وثیقه بازاریابی و موارد دیگر کمک کنند. ما دانش، مهارت و منابعی را داریم که شما برای ایجاد غرفه ای نیاز دارید که مطمئناً هر کسی را که آن را ببیند شگفت زده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید