صنعت ساختمان

نحوه جارو کردن استخر

نحوه جارو کردن استخر

نحوه جارو کردن استخر

نحوه جارو کردن استخر

یک استخر حیاط خلوت ساعت ها سرگرمی و ورزش را فراهم می کند. در این جا به نحوه جارو کردن استخر اشاره می کنیم.  که آهنربایی برای دوستان و خانواده است. متأسفانه، مگر اینکه شرکتی را برای تمیز کردن.  هفتگی استخر استخدام کنید، می‌تواند به ساعت‌ها تعمیر و نگهداری نیز نیاز داشته باشد.  یکی از کارهایی که باید به طور مرتب انجام شود، جاروبرقی برای حذف زباله ها و جلبک ها است.

در حالی که پاک کننده های رباتیک استخر وجود دارند که می توانند کار را برای شما انجام دهند.  جاروبرقی های دستی مزایای خاص خود را دارند:

خرید و نگهداری جاروبرقی های دستی نسبت به پاک کننده های رباتیک هزینه کمتری دارند.
جاروبرقی دستی معمولاً در از بین بردن زباله ها – به خصوص جلبک ها – مؤثرتر است.
جاروبرقی دستی بسیار ارزان تر از استخدام شخص دیگری برای انجام آن است.
جاروبرقی دستی تمرین خوبی است.

در حالی که یادگیری نحوه جاروبرقی استخر دشوار نیست.  اما زمان می برد. مدت زمانی که برای تمیز کردن صرف می کنید.  به اندازه استخر و تعداد دفعات تمیز کردن آن بسیار متفاوت است. تمیز کردن هفتگی بسیار بهتر از این است که قبل از بیرون آوردن جاروبرقی، کف استخر سبز یا قهوه ای شود.

آنچه شما نیاز دارید

شلنگ استخر قابل انعطاف

قطب استخر تلسکوپی

سر وکیوم استخر انعطاف پذیر

توری کفگیر استخر

دستورالعمل ها

نحوه جارو کردن استخر

نحوه جارو کردن استخر

1.سطح را از بین ببرید

از یک توری کفگیر استخری استفاده کنید. تا تا آنجا که ممکن است زباله ها و برگ های شناور روی سطح استخر را جذب کنید. اگر کفگیر دسته بلند ندارید، یک چنگک برگ کمک می کند.  شناورها را به کنار استخر بیاورید تا بتوانید آنها را بیرون بیاورید.

نحوه جارو کردن استخر

2.پمپ استخر را روشن کنید و شیر فیلتر را تنظیم کنید.

پمپ استخر را روشن کنید و مطمئن شوید.  که آب به درستی از فیلتر استخر شما عبور می کند. فیلتر را بررسی کنید، ممکن است لازم باشد آن را در ابتدای جلسه جاروبرقی تمیز کنید.

اگر استخر خیلی کثیف نیست، می‌توانید شیر فیلتر را روی «فیلتر» بگذارید. اگر استخر به شدت آلوده به مقدار زیادی زباله است، فیلتر باید روی “Waste” تنظیم شود. این کمک می کند تا زباله ها راحت تر به سمت زهکشی حرکت کنند.

نحوه جارو کردن استخر

3.جاروبرقی را جمع کنید

سر جاروبرقی را به انتهای یک قطب استخر تلسکوپی وصل کنید. مطمئن شوید.  که میله ای دارید که به اندازه کافی بلند باشد تا به راحتی به مرکز استخر برسید. یک سر شلنگ جاروبرقی استخر را به سر وکیوم وصل کنید.

نکته

اگر با شل شدن شلنگ جاروبرقی از سر جاروبرقی مشکل دارید.  از یک گیره شلنگ برای محکم نگه داشتن آن در جای خود استفاده کنید.

نحوه جارو کردن استخر

4.سر جاروبرقی را داخل استخر پایین بیاورید

سر جاروبرقی را با تیرک و شلنگ متصل به استخر پایین بیاورید.  تا سر صاف روی کف استخر قرار گیرد.

در حالی که فیلتر و پمپ استخر در حال کار هستند.  انتهای شل شلنگ را در مقابل یک جت برگشتی در استخر قرار دهید.  تا آب را از طریق شلنگ عبور داده و هوا را خارج کند. حباب ها از سر خلاء بلند می شوند. صبر کنید تا تمام حباب ها متوقف شوند تا شیلنگ از جت برگشتی دور شود.  اما مطمئن شوید که شلنگ کاملاً در آب فرو رفته است.

نحوه جارو کردن استخر

5.شیلنگ را به صفحه اسکیمر وصل کنید

انتهای شل شلنگ باید در صفحه اسکیمر (که اغلب به آن دیسک اسکیمر یا صفحه خلاء می گویند) وارد شود. هنگامی که شلنگ وصل شد، صفحه را در کفگیر دیواره استخر که مستقیماً روی دریچه مکش قرار دارد قرار دهید.

نحوه جارو کردن استخر

6.از انتهای کم عمق استخر شروع کنید

همیشه از انتهای کم عمق استخر شروع کنید و سر جاروبرقی را به آرامی در امتداد کف استخر حرکت دهید. برای اطمینان از اینکه هیچ ناحیه ای را از دست ندهید.  به صورت شبکه ای کار کنید و لبه های هر جارو را کمی روی هم قرار دهید.

به آرامی کار کنید تا زباله های زیادی که باعث کدر شدن آب می شوند را از بین نبرید. اگر آب آنقدر کدر شد که نمی‌توانید کارتان را ببینید، جاروبرقی را متوقف کنید و چند ساعت به آب استخر فرصت دهید تا آرام شود و دوباره شروع کنید.

نکات

اگر مکش جاروبرقی در طول جلسه تمیز کردن از دست رفت.  شیلنگ را از صفحه اسکیمر خارج کرده و دوباره آن را در مقابل جت برگشت نگه دارید. حباب های هوا را می بینید که از سر خلاء خارج می شوند و شلنگ دوباره با آب پر می شود.  شلنگ را دوباره به صفحه اسکیمر وصل کنید و به جاروبرقی ادامه دهید.
اگر احساس کردید سر جاروبرقی گیر کرده است، پمپ استخر را خاموش کرده و سر را در جای خود قرار دهید.  ممکن است لازم باشد.  قبل از روشن کردن مجدد پمپ، قطعات بزرگی از زباله را از صافی پمپ جدا کنید.

نحوه جارو کردن استخر

7.دنده جاروبرقی را انبار کنید

وقتی استخر تمیز شد، شلنگ را از صفحه اسکیمر جدا کنید. شیر پمپ و فیلتر را چک کنید و آنها را به حالت عادی برگردانید. اگر فیلتر شنی دارید، پس از اتمام جاروبرقی آن را بشویید.

شلنگ را از سر جاروبرقی جدا کرده.  و آب محبوس شده را به داخل استخر تخلیه کنید. قطب استخر را از سر جاروبرقی جدا کرده و قطعات را ذخیره کنید.

نحوه جارو کردن استخر

برای خرید لوازم استخر کلیک کنید ((  استخر فتوحی  ))

دیدگاهتان را بنویسید