مقالات

نانو ذرات سرامیکی چیست ؟

نانو ذرات سرامیکی

نانو ذرات سرامیکی برای سطوح سرامیکی چگونه کار می کند؟

نانو ذرات سرامیکی یک پوشش مبتنی بر مکانیکی با تکنولوژی بالا است.
روی سرامیک های بهداشتی، نانو ذرات سرامیکی یک لایه محافظ نامرئی ایجاد می کند. سطوح به شدت صاف شده اند، به طوری که خاک یا آهک دیگر نمی توانند بچسبند.
علاوه بر این، سرامیک محافظت می شود و بنابراین به خوبی نو باقی می ماند.  و ارزش اصلی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.
سطوح سرامیکی با پوشش نانوتول گرد و غبار، چربی، کثیفی، آهک، چربی و روغن را دفع می کنند. سطح پوشش داده شده.  با نانو ذرات سرامیکی فقط باید با آب تمیز شود!
بنابراین هزینه های تمیز کردن.  و حفظ ارزش سطح سرامیکی به شدت کاهش می یابد.
به دلیل اثر ضد الکتریسیته ساکن و نحوه عملکرد خاص آن، اثر شناخته شده نیلوفر آبی حتی به وضوح از آن پیشی گرفته است.
در مقایسه با پوشش های نانو شیمیایی، به خصوص ملایم و دوستدار محیط زیست است.  هیچ بخار مضر یا عوارض جانبی منفی وجود ندارد، به عنوان مثال. روی مجاری تنفسی

نانو ذرات سرامیکی

نانو ذرات سرامیکی چگونه روی سرامیک ها عمل می کند؟

نانو ذرات سرامیکی با صاف کردن بسیار سطح سرامیک ها را تغییر می دهد. بنابراین همه انواع کثیفی دیگر نمی چسبد.

نانوپلیمرهای میکروسکوپی موجود در Nanotol Protector منافذ سطحی را که معمولاً کثیفی به دام می‌افتد پر می‌کند.  و یک لایه محافظ بسیار صاف تشکیل می‌دهد.  که سطح را می‌پوشاند و از آن محافظت می‌کند.

چه چیزی یک نانو سطح سرامیکی پوشش داده شده با نانوتول را متمایز می کند؟

سینک‌ها، وان‌ها، کاشی‌های کف، کاشی‌های دیوار یا سایر اشیاء ساخته شده.  از سرامیک درخشش جدید خود را حفظ می‌کنند و کثیف‌تر و آهسته‌تر می‌شوند.

بنابراین تمیز کردن. کمتری مورد نیاز است. و در درازمدت به دلیل سایش و پارگی ارزش آن از بین نمی رود.  و ظاهر اصلی حفظ می شود:

مزایای شما در یک نگاه:

تلاش کمتری برای تمیز کردن
دیگر از پیری مواد خبری نیست
صرفه جویی در هزینه برای تمیز کردن
آب و خاک می ریزد
افزایش پایداری

نانو ذرات سرامیکی

وقتی کثیفی روی سطحی قرار می‌گیرد.  که پوشش نانو ندارد.  نه تنها روی آن قرار می‌گیرد.  بلکه خود را در فرورفتگی‌های منافذ نگه می‌دارد. بنابراین هنگام نظافت به یک ماده شوینده (انرژی شیمیایی) برای حمله به کثیفی و علاوه بر آن نیاز به مالش (انرژی مکانیکی) داریم تا کثیفی از منافذ خارج شود. این تأثیر شیمیایی و مکانیکی با هر تمیز کردن.  نه تنها به کثیفی، بلکه به سطح نیز حمله می کند. ترک ها و فرورفتگی های بیشتری پیدا می کند.  و هر بار کمی خشن تر می شود. کثیفی می تواند بیشتر و راحت تر بچسبد.  و برای تمیز کردن.  بعدی به انرژی شیمیایی و مکانیکی بیشتری نیاز دارد.  بنابراین با هر تمیز کردن.  یک سطح کمی پیرتر می شود و کمی کمتر می درخشد.

نانو ذرات سرامیکی این چرخه را می شکند.  دوباره سطح را صاف می کند.  و از نظر بصری آن را ارتقا می دهد. از آنجایی که کثیفی های آینده را می توان به راحتی و بدون مواد تمیز کننده پاک کرد.  به همان اندازه جدید و زیبا باقی می ماند.

برای خرید سرامیک کلیک کنید .     (( سرامیک فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید