معرفی محصول

نازل کرتین استخر چیست؟

نازل کرتین استخر

برای خرید نازل کرتین استخر کلیک کنید .(( نازل کرتین استخر ))

نازل استخر وسیله ای است که تجهیزات نظافت استخر به آن متصل شده، روی دیواره های استخر قرار می گیرد و به خط خلاء پمپ شده متصل می شود. انتهای خروجی نازل زمانی که قرار است از تجهیزات تمیز کردن استخر استفاده شود باز می شود و زمانی که استخر در حال استفاده است در حالت بسته نگه داشته می شود.

نازل استخر با توجه به اندازه استخر و تعداد ابزار تمیز کردن مورد استفاده متفاوت است. روی نازل استخر یک پوشش مخفی وجود دارد که عموما از پلاستیک سخت ساخته شده است.

نازل کرتین استخر

نازل کرتین استخری برای چیست؟

نازل استخر مورد استفاده در نظافت داخل استخر به عنوان دستگاه جداشدنی و قابل اتصال است.  که در آن اتصالات تجهیزات استخر ایجاد می شود. نازل استخر یک عنصر کمکی در هنگام استفاده از جاروبرقی استخر، ربات استخر و سایر ماشین های تمیز کننده است.

مزایای  نازل کرتین استخر  چیست؟

ابزارهای مختلفی در نظافت و نگهداری استخرها استفاده می شود. امکان استفاده از سیستم اتصال لازم برای تجهیزات نظافتی در هر نقطه از استخر با نازل استخر وجود دارد.  نازل استخر که یک ابزار اتصال کاربردی است، بیشتر با 2 رزوه موجود است.  و با حداقل دبی 7000 کار می کند.

انواع نازل های استخر کدامند؟

1.نازل ضد زنگ

نازل ضد زنگ که در مارک ها و مدل های مختلف موجود است.  تحت تأثیر مواد شیمیایی موجود در آب استخر قرار نمی گیرد.  نازل ضد زنگ با دوام و ماندگاری طولانی نیز در برابر سایش محافظت می شود.  مدل نازل ضد زنگ بدون گرفتگی قابل استفاده در استخرهای سرپوشیده و روباز از تجهیزات استخری با قیمت مناسب می باشد.

2.نازل خلاء

نازل وکیوم استخر نوعی نازل است.  که معمولاً جاروبرقی استخر به آن وصل می شود. نازل های وکیوم روی دیوارهای پرده استخر در برابر دماهای بالا و پایین مقاوم هستند. نازل وکیوم که با چسب زدن به دیواره استخر ثابت و دارای 2 اتصال می باشد.

3.نازل سرریز

نازل سرریز مورد استفاده در استخرهای سرریز مانند سایر انواع نازل به دیواره استخر ثابت و نازل سرریز با بدنه PVC در برابر آب استخر مقاوم که نازل سرریز با اتصال لوله مناسب برای فشار 75 بار و 90 بار تجهیزات نظافتی استفاده می شود.

4.نازل جت

مدل نازل جت یک ابزار اتصال استخر ترجیحی برای استخرهای بزرگ و بزرگ است. نازل های جت که به ویژه در دبی بالا قابل استفاده هستند.  در برابر تغییر شکل مقاوم و قوی هستند. نازل جت یکی از انواع نازلی است که در اتصال ربات های استخری موثر است.

نازل استخر

چگونه از نازل کرتین استخر استفاده کنیم؟

نازل استخر با توجه به ابعاد و نوع استخر تعیین می شود و بر روی دیواره های استخر نصب می شود. تجهیزات استخر ترجیحی برای تمیز کردن استخر به ابزار اتصال، یعنی نازل استخر متصل است. بهترین نوع نازل استخر، نازل خلاء است. استفاده از نازل استخر که با انتهای خروجی ارتباط برقرار می کند بسیار آسان است.

نازل کرتین استخر در کدام نوع از استخرها استفاده می شود؟

نازل استخر را می توان در انواع خاصی از استخرها استفاده کرد. مثلا

  • استخرهای روباز
  • استخرهای المپیک
  • استخرهای زینتی
  • استخرهای تفریحی و غیره….
  • نازل استخر

استخر چند نازل باید داشته باشد؟

تعداد نازل استخر با توجه به عمق و اندازه استخر کم یا زیاد می شود. برای استخرهای شنا با عمق بیش از 1.35 سانتی متر، می توان به ازای هر 8 متر مربع یک نازل استخر اضافه کرد. برای استخرهای با عمق کمتر از 1.35 سانتی متر، از یک نازل استخر در هر 6 متر مربع استفاده می شود.

همچنین می توان تعداد نازل های استخر را با توجه به محاسبه دبی تعیین کرد. با تقسیم متر مربع استخر و دبی، تعداد نازل های مورد نیاز در استخر آموخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید