بازار فتوحی

معرفی شغل سرامیک کاری

سرامیک کاری

اگر همیشه می خواستید یک شغل سرامیک کاری راه اندازی کنید. هیچ زمانی بهتر از الان برای شروع وجود ندارد. نکته خوب این است که برای راه اندازی این تجارت لازم نیست یک نصاب کاشی باشید. ارتباط خوب و شبکه سازی با تجار در این صنعت می تواند به موفقیت کمک کند.

شروع یک شغل سرامیک کاری مستلزم ایجاد یک طرح تجاری، یادگیری در مورد صنعت و محاسبه هزینه های لازم است. شما همچنین باید کسب و کار خود را ثبت کنید. مجوزهای لازم را در ایالت خود از جمله موارد دیگر دریافت کنید.

ما راهنمای راه‌اندازی یک تجارت کاشی را آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کند از فشار ناشی از شروع بیشتر از هیجانتان جلوگیری کنید.

سرامیک کاری

طرح کسب و کار را ایجاد کنید.

طرح کسب و کار کاشی، اهداف کسب و کار، استراتژی ها و تاکتیک های شما را برای دستیابی به آن اهداف مشخص می کند.  این طرح به تمرکز تلاش های کسب و کار شما کمک می کند.  و اهداف و مقاصد شما را به سرمایه گذاران بالقوه منتقل می کند.

وام دهندگان و سرمایه گذاران می خواهند ببینند. که آیا کسب و کار قبل از ارائه سرمایه، برنامه ای محکم دارد یا خیر. یک طرح تجاری همچنین نقشه راهی را ارائه می دهد.  که کسب و کار را به سمت موفقیت هدایت می کند.

در اینجا مراحل نوشتن یک طرح کسب و کار هنگام شروع یک شغل سرامیک کاری وجود دارد.

1. هدف کسب و کار خود را شرح دهید.

اولین گام شامل توضیح دلیل راه‌اندازی این کسب‌وکار و مشکلات مشتریانی است که به دنبال حل آن است. شما همچنین باید یک بیانیه چشم انداز برای خوانندگان برای درک ایده کسب و کار خود داشته باشید.

2. خدمات و محصولات خود را برجسته کنید.

اینجاست که به خواننده اجازه می‌دهید خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید را درک کند. شما باید آنچه را که پیشنهادات شما را از رقبایتان متفاوت می کند برجسته کنید. تحقیق کنید تا بفهمید مردم چه می خواهند تا پیشنهادات شما انتظارات آنها را برآورده کند.

3. یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید

هر کسب و کاری به یک استراتژی نیاز دارد تا مشتریان بالقوه را در مورد خدمات و محصولات خود بدانند. یک برنامه بازاریابی خوب باید دارای بازار هدف، توصیف خدمات و محصولات، تحلیل رقابتی و کانال های بازاریابی موثر باشد.

4. ایجاد یک برنامه عملیاتی و مدیریتی

این بخش شامل تجهیزات، لوازم و مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کار است. همچنین ممکن است هنگام کار با مواد مختلف به گواهینامه ها و اقدامات احتیاطی ایمنی نیاز داشته باشید. این بخش همچنین شامل تیم مدیریت شما و نقش های هر یک می شود.

5. هزینه های راه اندازی و پیش بینی های مالی

شما باید تخمین بزنید که کسب و کار در هر ماه چقدر نیاز دارد. این شامل هزینه های جاری و بازاریابی است. همچنین باید درآمد مورد انتظار در یک دوره معین و نحوه ایجاد آن را برجسته کنید.

درباره صنعت سرامیک کاری بیشتر بدانید

شما باید صنعت را به عنوان بخشی از یادگیری نحوه شروع یک تجارت سرامیک کاری مطالعه کنید. این اجازه می دهد تا از پیچیدگی های آنچه اتفاق می افتد و چگونگی به دست آوردن مزیت رقابتی آگاه شوید. دانش صنعت شما را در جریان آخرین اخبار و روندهای فعلی نگه می دارد.

مطالعه صنعت امکان دسترسی به پویایی از جمله:

اندازه بازار
محصولات و فروش
تامین کنندگان
تجهیزات لازم
تاکتیک های بازاریابی
بهترین شیوه های صنعت
آئین نامه
دستورالعمل های ایمنی

در اینجا مزایای یادگیری در مورد صنعت سرامیک کاری عبارتند از:

شبکه سازی

هنگام یادگیری نحوه راه اندازی یک شرکت کاشی، باید با ذینفعان صنعت به صورت حضوری یا آنلاین تعامل داشته باشید. به اشتراک گذاری و کسب دانش در مورد آنچه در صنعت اتفاق می افتد اجازه می دهد.

مهارت های شبکه ای عالی به شما امکان می دهد روندهای صنعت را قبل از اینکه ویروسی شوند به دست آورید. شما می توانید با شرکت در سمپوزیوم ها، کنفرانس ها و سمینارها و پیوستن به عضویت های تجاری، شبکه سازی کنید.

انتشارات صنعت خواندن

اشتراک در نشریات مرتبط با صنعت امکان دسترسی به اطلاعات متخصصان صنعت را فراهم می کند. اینها اطلاعات صنعتی را ارائه می دهند که احتمال کمتری وجود دارد در نشریات متمرکز بر مصرف کننده پیدا کنید.

خواندن نشریات صنعت ذهن فرد را برای ارتباط با صنعت باز می کند و اطلاعات را آشکار می کند.

تحقیق آنلاین

شما می توانید در مورد فعالیت های جاری در صنعت کاشی و اخبار آنلاین اطلاعات کسب کنید. یک ایده خوب این است. که منابع مرتبط مانند وبلاگ ها، انجمن ها و پایگاه های داده را نشانه گذاری کنید. همچنین می توانید هشدارهایی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود در موتورهای جستجو تنظیم کنید.

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند روبیکا، ایتا و واتساپ  نیز برای برقراری ارتباط با دیگر متخصصان خوب هستند.

سرامیک کاری

در اینجا مزایای یادگیری در مورد صنعت سرامیک کاری عبارتند از:

شناسایی و بهره برداری از فرصت های جدید
جلوتر از رقابت ماندن
آگاهی از مسائل ایمنی و انطباق

محاسبه هزینه های ضروری

راه اندازی یک شرکت کاشی نیازمند اشتیاق و تعهد است. هزینه های بالقوه برای راه اندازی این تجارت به اندازه و دامنه بستگی دارد. شما باید برای موارد ضروری از جمله لوازم، تجهیزات، اجاره، کارکنان و بازاریابی بودجه اختصاص دهید.

در اینجا یک مرور کلی از هزینه شروع یک سرامیک کاری وجود دارد.

هزینه راه اندازی یک سرامیک کاری

اکنون که ایده ای در مورد نحوه بودجه بندی هنگام راه اندازی یک کسب و کار نصب کاشی دارید، دانستن چگونگی کاهش هزینه ها به همان اندازه مهم است. برخی از ایده ها عبارتند از:

بازاریابی در شبکه های اجتماعی
اجاره فضای اداری به جای خرید یا اجاره
هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید
برای قیمت های بهتر با تامین کنندگان مذاکره کنید
در قیمت گذاری خلاق باشید

سرامیک کاری خود را ثبت کنید

برای ثبت سرامیک کاری خود باید یک نوع تشکیل تجاری را انتخاب کنید. این گزینه ها شامل مالکیت انحصاری، تضامنی و شرکت با مسئولیت محدود است. هر کدام مزایا و معایبی دارند، بنابراین باید گزینه های خود را بسنجید.

یک ایده خوب برای انتخاب یک تشکیلات تجاری، ارزیابی میزان قرار گرفتن در معرض مسئولیت خود است. مالکیت ها برای استارت آپ ها ایده آل هستند در حالی که سازمان های شرکتی شانس بیشتری برای رشد دارند.

صرف نظر از نوع کسب و کار خود، باید آن را در ایالتی که می خواهید تجارت کنید، ثبت کنید. این به شما حمایت قانونی لازم برای انجام تجارت و محافظت از دارایی های خود را می دهد.

ثبت کسب و کار شما مستلزم پر کردن مدارک لازم با دفتر وزیر امور خارجه در ایالت شما است. شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام را هنگام یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار کاشی خود در وب سایت آنها بیابید.

سرامیک کاری

مجوزها و مجوزهای لازم را دریافت کنید

پس از ثبت کسب و کار کاشی و سرامیک، قدم بعدی دریافت مجوزها و مجوزهای لازم از مقامات محلی است. اینها برای فعالیت قانونی در مناطق عملیاتی شما مورد نیاز هستند. دریافت مجوز کسب و کار شامل پر کردن یک درخواست و ارسال آن به مرجع صدور مجوز محلی است.

این سازمان درخواست شما را بررسی می کند تا مشخص کند که آیا به شما مجوز می دهد یا خیر. برخی از مجوزها و مجوزهایی که ممکن است برای تجارت کاشی خود نیاز داشته باشید عبارتند از:

مجوز منطقه بندی
مجوز داد و ستد
پروانه اشتغال
مجوز را امضا کنید
مجوز فروشندگان

برای تعیین مجوزها و مجوزهای مناسبی که برای کسب و کار خود نیاز دارید، بهتر است با مقامات محلی مشورت کنید.

یک حساب بانکی تجاری باز کنید

برای گرفتن یک حساب بانکی برای کسب و کار کاشی کاری خود نیاز به داشتن اسناد تشکیل کسب و کار، قراردادهای مالکیت، مجوز کسب و کار و شماره شناسایی کارفرما دارد. شما می توانید از میان یک حساب جاری، حساب پس انداز، یا کارت اعتباری تجاری انتخاب کنید.

حساب جاری گزینه خوبی است. این امکان سپرده گذاری، برداشت، پرداخت و انتقال وجوه را فراهم می کند. قبل از انتخاب بانک، برای مقایسه ویژگی‌ها و کارمزدها، حتماً خرید کنید.

مزایای داشتن حساب بانکی برای کسب و کار شما عبارتند از:

از پذیرش پرداخت کارت اعتباری پشتیبانی می کند
به کسب و کار شما جلوه ای حرفه ای می دهد
به شما کمک می کند تا برای رشد آماده شوید
آماده سازی مالیات را آسان تر می کند
برای مسئولیت و حفاظت از هویت ضروری است

استخدام کارکنان برای شرکت کاشی شما

شما باید برای کسب و کار خود تیمی بسازید که موفقیت آن را تضمین کند. به غیر از کارکنان اداری، به کارمندان دیگری به عنوان کاشی‌سازان نیاز خواهید داشت که برای کار بر روی نیازهای مشتریان در زمین کار می‌کنند. بهترین مکان‌ها برای یافتن کارمندان عبارتند از ارجاع‌ها، رسانه‌های اجتماعی، بخش مشاغل وب‌سایت و قرار دادن تبلیغات.

ویژگی های مهم هنگام استخدام کارمندان برای تجارت کاشی شما عبارتند از:

دید رنگی عالی

کار با کاشی نیاز به تعیین تنوع رنگ دارد. فرد همچنین باید توانایی تمایز بین الگوهای رنگی را داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بهترین پرداخت را دارند.

خدمات مشتری استثنایی

مهارت های خدمات مشتری برای همه کارکنان شما ضروری است. آنها باید در برخورد با مشتریان مودب و محتاط باشند. به خصوص در حین تکمیل کارها در مکان مشتریان.

جزئیات گرا

هنگام اطمینان از تراز مناسب کاشی های سرامیکی، کارگران شما باید دقیق و دقیق عمل کنند. جدا از اطمینان از حداقل مواد. این تضمین می کند که مشتریان پس از اتمام کار همیشه خوشحال هستند.

مهارت های ریاضی عالی

هنگام انجام کارهای کاشی کاری، اندازه گیری یک وظیفه مهم است. وظایف شامل اندازه گیری مناطق کار و محاسبه مواد لازم است. تمام اندازه گیری ها باید دقیق باشد تا بودجه بندی و برنامه ریزی برای مواد آسان تر شود.

برخورداری از استقامت فیزیکی

شما به افرادی نیاز دارید که قوی و از نظر جسمی قادر به رسیدگی به الزامات شغلی باشند. این کار ممکن است به زانو زدن یا ایستادن برای ساعات طولانی در هنگام استفاده از چسب یا قرار دادن کاشی نیاز داشته باشد.

بنابراین، کارکنان شما باید بتوانند هر کاری را که لازم است انجام دهند تا کار را به موقع انجام دهند بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازند. تکمیل کارهای کاشی کاری مستلزم بلند کردن، حمل و قرار دادن مواد سنگین کفپوش در جای خود است.

وظایف کاشی سازها عبارتند از:

مواد موجود را از کف ها جدا کنید
منطقه کار را اندازه گیری کنید و مواد لازم را تعیین کنید
مواد را طبق نقشه طراحی مرتب کنید
مواد را قرار دهید و آنها را با چسب محکم کنید
مفاصل را پر کنید و ترکیبات اضافی را حذف کنید
درزگیرها را اعمال کنید

سرامیک کاری

تامین کنندگان و پیمانکاران را بیابید

این کسب و کار نیاز به همکاری با افراد دیگر از جمله لوله کش، پیمانکاران عمومی و برق دارد. بنابراین، شما باید تا حد امکان با افراد بیشتری رابطه برقرار کنید. شبکه‌سازی یا تعامل حرفه‌ای با سایر تجار باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان (WOM) می‌شود. این به سرعت در صنعت بهبود خانه کار می کند.

تیم شما باید برای ارائه خدمات با کیفیت شهرت داشته باشد. نحوه تعامل آنها با سایر تجار و صاحبان خانه تعیین می کند که آیا کسب و کار شما ارجاع داده می شود یا خیر.

ایجاد یک رابطه عالی با تامین کنندگان و پیمانکاران به همان اندازه مهم است، از جمله آنهایی که ملات، کاشی، ابزار کاشی کاری، و سایر لوازم ضروری در تجارت شما را تامین می کنند. اینها می توانند قیمت مطلوب، خدمات برجسته و دسترسی به پیشنهادات انحصاری را به شما ارائه دهند.

وب سایت را بسازید

کسب و کار شما برای پیشرفت به فروش نیاز دارد. داشتن یک وب سایت تجاری کاشی و سرامیک دارای مزایای مختلفی از جمله افزایش فروش است. بسیار مهم است که اذعان کنیم که اکثر مشتریان بالقوه امروز آنلاین هستند. این وب‌سایت 24/7 در دسترس است، شهرت برند ایجاد می‌کند و به مشتریان نشان می‌دهد که چگونه با شما ارتباط برقرار کنند.

در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که وب سایت شما باید داشته باشد.

بخش گالری

کسب و کار شما باید یک گالری داشته باشد تا به مشتریان نشان دهد کاشی های شما چقدر زیبا هستند. همچنین گالری باید دارای بخشی برای نمایش پروژه های کاشی کاری باشد. شما باید تصاویر قبل و بعد از پروژه های انجام شده را وارد کنید.

اطمینان حاصل کنید که یک لوگو و تصاویر زیبا در صفحات محصول و خدمات قرار دهید. با این حال، مطمئن شوید که تصاویر عمومی نیستند بلکه از پروژه های شما گرفته شده اند. تصاویر باید برای تقویت سئو با متن جایگزین بهینه شوند. آنها نباید سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش دهند.

سرامیک کاری

مطالب مرتبط

وب سایت باید دارای یک بخش وبلاگ باشد تا محتوای مرتبط را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارد. شما باید وبلاگ را به طور منظم با محتوای الهام بخش طراحی به روز کنید. همچنین باید صاحبان خانه را در کاشی های مناسب برای پروژه های خود الهام بخشد. علاوه بر این، محتوا باید اطلاعاتی باشد و به سوالاتی که ممکن است خوانندگان شما داشته باشند پاسخ دهد.
بهینه شده برای جستجوهای محلی

وب سایت شما باید بهینه شده باشد تا زمانی که افراد خدمات شما را در نزدیکی آنها جستجو می کنند ظاهر شود. سایت باید دارای کلمات کلیدی باشد که احتمالاً افراد در موتورهای جستجو قرار می دهند. گوگل نتایج شرکت ها را با آن کلمات کلیدی از جمله اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به آنها به ارمغان می آورد.

اگر سایت دارای کلمات کلیدی مرتبط باشد، کسب و کار شما ظاهر می شود. می‌توانید با ادعای مالکیت نمایه «Google برای کسب‌وکار من»، به‌روزرسانی آن، و پاسخ به نظرات، این مورد را تقویت کنید.

تماس با ما صفحه و مکان یاب

هدایت سرنخ های بالقوه به سایت خود بدون داشتن گزینه ای برای تبدیل آنها بی ارزش است. وب سایت شما باید دارای صفحه تماس با ما با آدرس و شماره تلفن شما باشد. همچنین می‌توانید به آنها گزینه‌هایی بدهید تا به صورت آنلاین با شما تماس بگیرند.

ایده دیگر داشتن یک مکان یاب با جستجوی آسان برای یافتن است. آمدن مشتریان بالقوه به مکان شما را آسان می کند

کسب و کار خود را بازاریابی کنید

به غیر از داشتن یک وب سایت، باید راه های دیگری را برای بازاریابی تجارت کاشی خود بدانید. خوشبختانه، گزینه های مختلف با بودجه هر کسی مطابقت دارد.

در اینجا توصیه های ما وجود دارد

ایجاد روابط

شما باید با پیمانکاران ساختمانی معتبر ارتباط برقرار کنید. پروژه های ساختمانی قبل از اتمام نیاز به کاشی کاری دارند. داشتن یک رابطه عالی با سازندگان تضمین می کند که آنها شما را برای هر پروژه ای که انجام می دهند توصیه می کنند.

همچنین باید پشتیبانی خوبی از مشتری ارائه دهید و ارتباط خوبی با مشتریان قبلی داشته باشید. اینها احتمالاً شما را به افرادی که می شناسند و ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند توصیه می کنند. افراد به احتمال بیشتری به کار با یک ارائه دهنده خدماتی که توسط دوستان یا خانواده آنها توصیه شده است اعتماد می کنند.
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

صاحبان خانه گروه هایی در رسانه های اجتماعی برای تعامل و به اشتراک گذاشتن ایده ها دارند. اینها برای هر صاحب کسب و کار کاشی خوب است که بپیوندد. این احتمال وجود دارد که شخصی در هر زمانی به خدمات شما نیاز داشته باشد.

همچنین باید صفحاتی در فیس بوک، توییتر، تیک تاک، یوتیوب و اینستاگرام ایجاد کنید تا تجارت خود با مشتریان تعامل داشته باشد. اجرای تبلیغات رسانه های اجتماعی حمایت شده همچنین به مردم امکان می دهد از خدمات شما مطلع شوند.
تبلیغات و تخفیف

اجرای تبلیغات ویژه نیز یک ایده عالی برای بازاریابی تجارت کاشی و سرامیک شما است. می توانید برای ارجاعات و توصیه ها کمیسیون بدهید. ارائه تخفیف به مشتریان تکراری یا اولین بار نیز باعث افزایش فروش می شود.

از مواد چاپی استفاده کنید

همچنین می توانید بروشورها و بروشورهایی را چاپ کنید تا مردم از خدمات و محصولات خود مطلع شوند. ارائه آنها در یک مرکز خرید تجاری یا به هر کسی که از نمایشگاه شما بازدید می کند به آنها اطلاعاتی در مورد کاری که انجام می دهید می دهد.

انتخاب بازاریابی به شدت به بودجه و ترجیحات شخصی بستگی دارد. با این حال، یک ایده خوب این است که از ترکیبی از استراتژی های بازاریابی برای نتایج بهتر استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا تجارت کاشی کاری سودآور است؟

وقتی کسب و کار شما کمتر از سه سال است نباید انتظار سود زیادی داشته باشید. با این حال، برخی از کسب و کارها تا 50000 دلار در سال اول خود ثبت کرده اند. با رشد کسب و کار، سود افزایش می یابد زیرا مردم همیشه در حال ساختن املاک هستند. علاوه بر این، همیشه راهی برای نشان دادن زیبایی در یک سازه از جمله افزودن کاشی های جدید وجود دارد.

حاشیه سود در تجارت کاشی چیست؟

شما می توانید انتظار حاشیه سود از 7% تا 10% را برای استارت آپ داشته باشید. یک کسب و کار مبتنی بر سهام می تواند از 12٪ تا 18٪ یا بالاتر داشته باشد.

چگونه می توانم تجارت کاشی خود را بهبود بخشم؟

شما می توانید با افزایش تلاش های بازاریابی و ساده سازی عملیات با استفاده از نرم افزار برای تجارت کاشی، تجارت کاشی خود را بهبود بخشید. از نرم افزار کاشی کاری ما برای کسب و کار خود استفاده کنید.

نرم افزار کاشی کاری ما بهترین راه برای بهبود تجارت کاشی شما است. برنامه ریزی، مدیریت کار، پرداخت ها و وظایف پیمانکاری را ساده می کند. شما همه چیزهایی را که برای راه اندازی کسب و کار کاشی خود نیاز دارید در دستان خود خواهید داشت.

برای دیدن محصولات و کاشی سرامیک فتوحی به سایت فتوحی مراجعه کنید.

سایت فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید