صنعت ساختمان

معایب سرامیک چسبی آشپزخانه

سرامیک چسبی آشپزخانه

مزایا و معایب سرامیک چسبی آشپزخانه

سرامیک را پوست کنده و بچسبانید یک راه مقرون به صرفه برای به روز کردن آشپزخانه و حمام شما است، اما ممکن است بهترین راه حل طولانی مدت نباشد.

سرامیک را پوست کنده و بچسبانید. روشی عالی برای اینکه کف، دیوارهای حمام و آشپزخانه‌تان را با قیمت مناسب تغییر دهید.  الیزابت برنز، طراح  در رالی، کارولینای شمالی، می‌گوید: «نصب آنها نسبتاً آسان و سریع هستند و به ابزار خاصی نیاز ندارند، بنابراین می‌توانند پروژه‌ای عالی برای صاحبان خانه باشند. “من فکر می کنم سرامیک چسبی و چسبان محصولی عالی برای کسانی است.  که می خواهند ظاهری مد روز داشته باشند.  اما تعهد یا برچسب قیمت کاشی سنتی را ندارند.”

اگرچه این یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه است.  اما پوست کندن و چسباندن سرامیک ممکن است. همیشه بهترین راه حل طولانی مدت نباشد. در اینجا چیزی است که باید در مورد استفاده از سرامیک های لایه بردار و چسبناک در خانه خود بدانید.

سرامیک چسبی آشپزخانه

کاشی لایه برداری و استیک چیست؟

کاشی پوست کندن و چسباندن دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – کاشی دارای پشتی چسبنده است که می تواند برای دیوارها، کف ها و پشت پاشیدن استفاده شود. این در مواد مختلفی مانند چوب، شیشه و فلز وجود دارد و نصب آن نسبت به کاشی‌های سنتی آسان‌تر است و آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. اگر می خواهید در آینده سبک خود را تغییر دهید، کاشی را پوست کندن و بچسبانید نیز به راحتی جدا می شود.

مزایا و معایب سرامیک چسبی آشپزخانه

طرفداران:

1.راحت است
2.نصب آن آسان است.
3.مقرون به صرفه است
4.انواع مختلفی از مواد و طرح ها برای انتخاب وجود دارد.
5.قابل جابجایی است و می توان از آن در خانه ها یا آپارتمان های اجاره ای استفاده کرد.
6.هیچ حرفه ای برای نصب مورد نیاز نیست.

معایب:

1.دقیقا شبیه کاشی واقعی نیست.
2.اگر به درستی نصب نشود مشکلاتی در چسبندگی وجود دارد.
3.چسب می تواند به مرور زمان خراب شود.
4.چسب ممکن است نامرتب باشد.
5.اگر تصمیم به فروش خانه دارید، ممکن است به نظر برسد که شما گوشه و کنار خود را کوتاه کرده اید.

طرح ها و مواد سرامیک چسبی آشپزخانه را بچسبانید.

مشابه سرامیک سنتی، سرامیک چسبی آشپزخانه در مواد و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. آنچه انتخاب می کنید به ترجیح شخصی شما، اتاقی که در آن نصب می شود.  و سطح دوام لازم بستگی دارد.

برنز توضیح می‌دهد: «انبوهی از طرح‌ها، اندازه‌ها، الگوها و گزینه‌های مواد در حال حاضر در دسترس هستند. علاوه بر طرح‌های هندسی، می‌توانید سرامیک چسبی آشپزخانه را پیدا کنید که ظاهر کاشی‌های محبوب مانند سنگ مرمر، شیشه، چوب، موزاییک و کاشی مترو را تقلید می‌کنند.

می‌توانید سرامیک چسبی آشپزخانه را با روکش‌های مختلف پیدا کنید – مانند مات، فلزی و مرواریدی – و گزینه‌های مواد نیز می‌توانند از کاشی‌های نازک و برچسب‌مانند تا کاشی‌های ضخیم‌تر و سفت‌تر باشند.

کاشی لایه برداری و چسباندن نیز در اندازه های مختلف موجود است. او می‌افزاید: «اندازه‌ها می‌تواند از کاشی‌های کوچک و منفرد 4 در 4 اینچی برای پوشش پشتی یا اطراف شومینه تا کاشی‌های کف بزرگ‌تر 18 در 18 اینچی متغیر باشد.

ماندگاری

اگر از مواد باکیفیت استفاده می‌کنید و به درستی نصب و نگهداری می‌شد، سرامیک چسبی آشپزخانه می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند.

“من فکر می کنم این بسته به میزان خوب آماده سازی سطح از قبل و کیفیت محصول خریداری شده متفاوت است. برنز می گوید: ضروری است که سطح قبل از نصب کاملاً تمیز شود تا چسبندگی مناسب داشته باشد. کاشی‌های لایه‌بردار و چسبناکی که ما 2 و نیم سال پیش در حمام نصب کردیم هنوز کاملاً جدید به نظر می‌رسند، اما از آنجایی که بسیاری از این محصولات مدت زیادی در دسترس نیستند، صحبت از ماندگاری طولانی‌مدت آنها دشوار است.

محل نصب سرامیک نیز می تواند بر دوام آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض آب و بخار در حمام و آشپزخانه می تواند بر دوام مواد کاشی و چسب تأثیر بگذارد. با این حال، برخی از محصولات ممکن است.  نسبت به سایرین در برابر آب مقاوم تر باشند. محل نصب کاشی نیز می تواند بر دوام آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض آب و بخار در حمام و آشپزخانه می تواند بر دوام مواد کاشی و چسب تأثیر بگذارد. با این حال، برخی از محصولات ممکن است نسبت به سایرین در برابر آب مقاوم تر باشند.

آیا می توانم کاشی را پوست کنده و استیک کنم؟

کاشی پوست کندن و چسباندن یک پروژه عالی است، حتی برای مبتدیان بهبود خانه. برنز می‌گوید: «اگر یک متر نوار و جعبه برش یا قیچی دارید، نصب کاشی‌های پوسته و چوب نسبتاً ساده است.

قبل از چسباندن کاشی روی دیوار، کف یا پشتی، باید مطمئن شوید که سطح آن آماده شده است. سطح تمیز و صاف به کاشی اجازه می دهد تا بچسبد. همچنین باید مراقب نوع سطح باشید، زیرا برخی از محصولات را نمی توان روی سطوح خاصی نصب کرد.

ما بهترین موفقیت را در نصب اینها بر روی سطوح بسیار صاف و غیر متخلخل مانند وینیل ورق یا دیوار خشک داشته ایم. برنز توصیه می‌کند که حتماً دستورالعمل‌های سازنده در مورد نصب و قرار دادن را بخوانید. برخی از محصولات را نمی توان روی تخته سه لا، بتن یا سرامیک های موجود در جایی که دیگران می توانند نصب کرد.

قبل از شروع باید کل سطح را نیز اندازه گیری کنید. اندازه‌گیری به شما امکان می‌دهد تعیین کنید.  به چند کاشی نیاز دارید و آیا سرامیک هایی وجود دارد.  که باید برای پر کردن شکاف‌های کوچک برش دهید. برای برش های دقیق حتما از چاقوی تیز استفاده کنید.

از کجا می توانم سرامیک لایه بردار و استیک بخرم؟

سرامیک های پوست کنده و چسبان را می توان در بسیاری از خرده فروشان آنلاین و آجر و ملات پیدا کرد.  اما برنز توصیه می کند که از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید. و در صورت امکان نمونه یا جعبه آزمایش را دریافت کنید.

مانند هر محصول دیگری، من سعی می کنم قبل از نصب، مقاومت در برابر خراش و استحکام چسب را از طریق نمونه آزمایش کنم. یک نمونه راه عالی برای بررسی رنگ و سبک در فضای شما نیز هست. همچنین پیشنهاد می‌کنم مرورهای آنلاین را مطالعه کنید تا ببینید آیا دیگران از کیفیت راضی هستند یا خیر.» او پیشنهاد می‌کند

قیمت آن چند است؟

هزینه لایه برداری و چسباندن کاشی تا حد زیادی به کیفیت و سبک مواد بستگی دارد.  و بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود و بر اساس قطعه یا جعبه به فروش می رسد.

برنز می‌گوید: «از آنجایی که کاشی‌های پوسته و چسبیده معمولاً طرح کاشی‌های گران‌تری مانند کاشی سیمانی یا مرمر را تکرار می‌کنند، برچسب قیمت اغلب بسیار کمتر است. همچنین لازم نیست تخته پشتی، ملات، جداکننده کاشی و دوغاب بخرید، بنابراین در آنجا صرفه جویی بیشتری در هزینه وجود دارد.

پوست کندن و چوب ممکن است همیشه مقرون به صرفه ترین انتخاب نباشد. برنز توضیح می‌دهد: «از سوی دیگر، کاشی واقعی مترو بسیار ارزان است، معمولاً حدود 2 دلار در هر فوت مربع برای ابتدایی‌ترین نسخه، در حالی که نسخه لایه‌برداری و چوبی آن می‌تواند بیش از 10 دلار در هر فوت مربع باشد.پوست کندن و چوب ممکن است همیشه مقرون به صرفه ترین انتخاب نباشد. برنز توضیح می‌دهد: «از سوی دیگر، کاشی واقعی مترو بسیار ارزان است، معمولاً حدود 2 دلار در هر فوت مربع برای ابتدایی‌ترین نسخه، در حالی که نسخه لایه‌برداری و چوبی آن می‌تواند بیش از 10 دلار در هر فوت مربع باشد.

با همه این دلایل سرامیک چسبی آشپزخانه یا سرویس به مرور به علت وجود آب چسب کنده شده.  و زودتر از سرامیک اصیل خراب می شود.  و مجددا نیاز به هزینه بازسازی دارد. اگر می خواهید از سرامیک زده شده در آشپزخانه و سرویس به صورت بهینه استفاده کنید.  و بعد از یک مدت کوتاه نیاز به بازسازی نداشته باشد.  کافیه است.  به سایت فتوحی مراجعه و انواع کاشی و سرامیک همچنین اقلام دیگر ساختمانی و آشپزخانه را ببینید.

(( سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید