مقالات

مزیت شیرآلات کرومات

شیرآلات کرومات

کدام شیرآلات برای  آشپزخانه شما بهترین است.

بنابراین، پس از گذراندن بسیاری از شیرهای آب، در نهایت متوجه شده‌اید که چه نوع شیرآلاتی را می‌خواهید. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که انتخاب کنید کدام شیر آب برای آشپزخانه شما مناسب است. ممکن است انتخاب آسانی به نظر برسد، اما با گزینه‌های بسیار زیادمانند شیرآلات کرومات ، طلایی و… می‌تواند کمی سخت‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. بنابراین، اجازه دهید کینگستون به شما کمک کند. شیرهای آشپزخانه تخصص ما هستند و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید کدام شیر برای آشپزخانه شما بهترین است.

شیرآلات کرومات

شیرآلات کرومات

مزایا:

محبوب ترین انتخاب از همه آنها، شیرآلات کرومات روکش مات برای هر کسی که می خواهد شیر آب خود کلاسیک باشد، مناسب است. با دوام و تمیز کردن آسان، با هر وسیله دیگری در آشپزخانه شما مطابقت دارد.

معایب:

در حالی که به نگهداری کمی نیاز دارد، همچنان اثر انگشت و لکه را نشان می دهد.

شیرآلات رز گلد

مزایا:

شیرآلات رز گلد در طیف گسترده ای از سبک های طراحی، از جمله سنتی، میراث، مدرن و معاصر در خانه وجود دارد. کنتراست بصری آن جذابیت بیشتری می بخشد، به خصوص وقتی که با یک سبک مدرن یا یک حمام کاملا سفید با لهجه های چوبی همراه شود. همچنین باعث ایجاد تعادل در طراحی های اتاق با رنگ سرد می شود و به گرما می افزاید. بر خلاف برنج معمولی صیقلی، رز گلد در برابر لک و اثر انگشت مقاوم است و زیبایی خود را بدون پرداخت و تمیز کردن منظم حفظ می کند. رنگ بی صدا آن به طور طبیعی با طراحی کلی حمام ترکیب می شود و ظرافتی را ارائه می دهد. علاوه بر این، به عنوان یک ویژگی مرکزی یا میکسر دیواری، ظروف رز گلد یک نقطه کانونی قابل توجه ایجاد می کند. در نهایت، دوام بیشتری دارد و در مقایسه با سایر پرداخت‌ها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

معایب:

پیدا کردن لوازم جانبی مطابق با رز گلد می تواند چالش برانگیز باشد، از جمله شاخه ها و ضایعات. انتخاب دقیق ویژگی ها و عناصر مکمل برای حفظ یک دکوراسیون منسجم و ظریف بسیار مهم است.

شیرآلات کرومات

شیرآلات طلایی مات
مزایا:

روکش فلزی که تن گرم تری نسبت به سایر روکش های سنتی مانند کروم صیقلی به شما می دهد. صاف و بادوام ترین روکش شیر آب، این انتخاب برای تقریبا هر آشپزخانه ای مناسب است.

معایب:

با آشپزخانه شما ترکیب می شود و به عنوان یک قطعه بیانیه چندان برجسته نمی شود.

شیرآلات مشکی مات

مزایا:

این روکش همه کاره که به سرعت محبوب است، ظاهری شیک و بدون زحمت به آشپزخانه شما می دهد. به راحتی تمیز می شود و لکه های آب و اثر انگشت کمی باقی نمی گذارد.

معایب:

با افزایش محبوبیت آن، پیدا کردن آن سخت تر و خرید آن گران است.

شیرآلات برنز براق

مزایا:

یک پرداخت منحصر به فرد بر خلاف سایر موارد، به راحتی در دسترس است و نیاز به نگهداری کمی دارد. برای پنهان کردن لکه های آب و اثر انگشت عالی است.

معایب:

می تواند کمی گران تر از سایر پرداخت ها مانند کروم مات و رز گلد خورده باشد.

شیرآلات طلایی براق

مزایا:

به سبک قدیمی، این روکش بادوام به راحتی یکی از در دسترس ترین و قابل نگهداری ترین انتخاب ها از همه آنها است.

معایب:

سبک منحصر به فرد و همه کاره است که می تواند آن را گران تر از سایر روکش ها کند.

خرید شیرآلات در رنگ های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید