مقالات

مزایا و معایب گاز رومیزی گرانیتی

گاز رومیزی گرانیتی

برای سال‌ها، گاز رومیزی گرانیتی انتخاب برتر برای صاحبان خانه‌هایی بوده است. که به دنبال بهبود ظاهر و احساس آشپزخانه کلی خود هستند. چگونه می دانید که گرانیت انتخاب سطحی مناسب برای شماست؟ در زیر لیستی از مزایا و معایب این ماده جاودانه آورده شده.

نکات مثبت

گاز رومیزی گرانیتی

آنها از نظر بصری جذاب هستند.

هر دال گرانیتی منحصر به فرد است. و خطوط، رنگ ها و الگوهای خاص خود را دارد. این منحصربه‌فرد بودن شما را قادر می‌سازد تا یک کانتر مجزا داشته باشید که در هیچ جای دیگری وجود نداشته باشد. شما می توانید یک اسلب بی نظیر پیدا کنید. که به خوبی با ظاهر کابینت آشپزخانه شما کار می کند.  و میزها نه روی دیوارها و در عین حال زیبایی بیشتری به اتاق می دهند.

ارزش اضافه می کنند

میزهای گرانیتی نه تنها به آشپزخانه یا حمام شما جذابیت فوری می بخشند، بلکه یک سرمایه گذاری همیشگی هستند که به خانه شما ارزش ماندگاری می بخشد. اینجا را کلیک کنید تا نحوه تمیز کردن و ضد عفونی کردن گرانیت را ببینید تا کانترهای شما مادام العمر کار کنند

آنها بسیار بادوام هستند

اگرچه گرانیت نشکن نیست، اما مطمئناً برای چندین دهه دوام خواهد داشت زیرا ماده بسیار سختی است که مستعد خراش نیست. آیا می دانستید.  که تنها چیزی که برای خراشیدن. گرانیت به اندازه کافی سخت است.  یک الماس از یک قطعه گرانیت دیگر است؟ در مورد بادوام صحبت کنید.

در برابر گرما مقاومت می کنند

گرانیت یک ماده مقاوم در برابر حرارت است، بنابراین هنگام پخت و پز در نزدیکی محدوده یا اجاق گاز بسیار کاربردی می شود. قرار دادن قابلمه یا ماهیتابه داغ مستقیماً روی میز قابل قبول که گرانیت می تواند.  گرما را بدون آسیب یا ضعیف شدن تحمل کند.

در برابر لکه ها مقاومت می کنند

گرانیت نه تنها در برابر حرارت مقاوم است، بلکه در برابر لکه نیز مقاوم است. میزهای گرانیتی وقتی به درستی آب بندی شوند، مایعات را جذب نمی کنند. با یک متخصص کار کنید.  تا مطمئن شوید.  که سطح شما به درستی آب بندی  تا ظاهر زیبای خود را برای همیشه حفظ کند.

منفی ها

گاز رومیزی گرانیتی

آنها می توانند متخلخل باشند

اگر میزهای گرانیتی خود را آب بندی نکنید.  یا سنگ از ابتدا به خوبی مهر و موم و این احتمال وجود دارد که مایعات جذب شوند و لکه هایی طولانی مدت ایجاد کنند. یک کانتر با مهر و موم ضعیف نیز می تواند باکتری ها را در منافذ خود جای دهد. برای جلوگیری از این مشکلات، مهم است که میز پیشخوان خود را به صورت سالیانه آب بندی کنید

آنها مستعد ترک خوردن. هستند.

میزهای گرانیتی ممکن است بسیار بادوام باشند، اما همچنان خطر خرد شدن سنگ وجود دارد. به عنوان مثال، اگر جسم سنگینی روی یک آویز گوشه افتاد و ممکن است.  یک متخصص تعمیر گرانیت برای رفع هرگونه ترک یا آسیب وارد عمل شود.

تکیه دادن. به آنها سرد است.

یکی از شکایات رایج در مورد گرانیت و سایر مواد روی میز سنگ سرد بودن آن است. دلیل این امر این است که جرم گرانیت فوراً گرما را از پوست می کشد و باعث می شود مغز متوجه شود که سطح سرد است. یک راه حل آسان برای این مشکل یک تشک گرم کننده چوبی نازک برای زیر پیشخوان شما است.

آنها پرهزینه هستند.

علاوه بر قیمت نصب حرفه ای، میزهای گرانیتی می توانند از 100 تا 250 دلار برای هر فوت مربع قیمت داشته باشند. در مقایسه با هزینه ورقه ورقه، کورین یا ماربلیت، گرانیت در بالاترین سطح هزینه قرار دارد. به خاطر داشته باشید.  که هر چه دال ضخیم تر باشد.  انتظار بیشتری برای چسباندن آن دارید.

آنها به احتمال زیاد با درز می آیند

با توجه به اندازه دال معمولی، میزهای گرانیتی شما به احتمال زیاد با بیش از یک دال نصب می شوند. این برخلاف کانترهای سطح جامد است.  که نیازی به درز ندارند.  زیرا مواد ساخته.  و توسط انسان و برای شکل دادن.  به میز ریخته می شوند.

برای مراجعه به سایت  بازار صنعت و ساختمان فتوحی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید