معرفی محصول

مزایا و معایب سینک گرانیتی

معایب سینک گرانیتی

سینک های  گرانیتی چیست؟

آنها مخلوطی از حدود 20٪ رزین اکریلیک و 80٪ از سنگ گرانیت هستند. اگر دوست دارید آشپزخانه شما شیک و با لمس طبیعی باشد، گرانیت می تواند مناسب باشد. با توجه به نحوه ساخت آنها، آنها می توانند گرمای ظروف پخت و پز روی سطوح خود را تحمل کنند. از آنجایی که آنها تحت حرارت زیاد تشکیل می شوند و به طور طبیعی غیر متخلخل هستند، محکم و بادوام هستند. تنها با نگاه کردن، آنها انتخابی عالی برای یک سینک خانه مزرعه ای زیبا از نظر زیبایی شناختی با لمس ظریف روستایی که در نوستالژی و جذابیت دنیای قدیم غرق شده است.

معایب سینک گرانیتی

مهمترین مزایای سینک گرانیتی

وقتی صحبت از بازسازی آشپزخانه به میان می آید، باید تصمیمات زیادی گرفت. از انتخاب کانتر گرفته تا کابینت و کف، می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های آشپزخانه شما سینک ظرفشویی است. برای کسانی که به دنبال چیزی منحصر به فرد هستند که از بقیه متمایز باشد، سینک های گرانیتی باید در لیست شما باشند. سینک های گرانیتی ظاهر و احساسی مجلل همراه با دوام را ارائه می دهند که سال ها دوام می آورد. بیایید بررسی کنیم که چرا سینک های گرانیتی یکی از بهترین انتخاب ها برای هر پروژه بازسازی آشپزخانه هستند.

 دوام و نگهداری آسان

سینک های گرانیتی ظاهری متمایز و افزایش دوام را ارائه می دهند. بسیاری از سینک های گرانیتی با کامپوزیت گرانیت ساخته می شوند که باعث می شود در برابر حرارت، کپک و کپک و همچنین لکه شدن بسیار مقاوم و مقاوم باشند. سینک‌های گرانیتی می‌توانند برای سال‌های زیادی بدون آسیب دیدگی دوام بیاورند و به سرمایه‌گذاری عالی تبدیل شوند که نیازی به تعویض ندارند. سطح غیر متخلخل گرانیت به عنوان یک مانع در برابر باکتری ها عمل می کند و سینک های گرانیتی را گزینه های بهداشتی برای آشپزخانه ها می سازد. سینک های گرانیتی با حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز و مقاومت شدید در برابر سایش و پارگی، زیبایی و راحتی بی نظیری را برای آشپزخانه به ارمغان می آورند.

گزینه های طراحی منحصر به فرد

سینک‌های گرانیتی در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند و گزینه‌های زیادی برای ایجاد آشپزخانه رویایی‌تان در اختیار شما قرار می‌دهند. از کاسه‌های دوتایی سنتی گرفته تا کاسه‌های کوچک تکی، چیزی را پیدا خواهید کرد که کاملاً در فضای شما قرار می‌گیرد و در عین حال به سبکی که می‌خواهید برسید! به علاوه، از آنجایی که هر قطعه گرانیت دارای الگوی رگه ای منحصر به فرد است، هیچ دو سینک هرگز یکسان نخواهند بود، به این معنی که هرکسی که به دست می آورید واقعاً خاص است!

برچسب قیمت مقرون به صرفه

در مقایسه با مواد دیگر مانند سینک های فولادی ضد زنگ یا چینی، گرانیت می تواند کاملاً مقرون به صرفه باشد. بسته به اندازه و شکلی که انتخاب می کنید و ویژگی های اضافی مانند لبه ها یا گوشه های گرد، هزینه کل شما ممکن است متفاوت باشد اما در حد بودجه باقی بماند! با این همه گزینه طراحی با چنین قیمت مقرون به صرفه – چه چیزی را دوست ندارید؟

نصب آسان و تطبیق پذیری

نصب سینک گرانیتی نسبتاً ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید ابزارهای اولیه مانند مته و پیچ و در صورت لزوم مقداری درزگیر سیلیکونی است. اگر در حال برنامه ریزی برای جایگزینی وسایل موجود در چیدمان آشپزخانه خود هستید، به احتمال زیاد تنها چیزی که نیاز دارید چند ابزار اساسی (و شاید کمک یک دوست) است – بدون نیاز به حرفه ای!

علاوه بر این، از آنجایی که آنها در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند.  می‌توانند تقریباً برای هر پروژه‌ای – از زیرپایه‌های کوچک گرفته تا طرح‌های بزرگ به سبک خانه‌های کشاورزی – مطابقت داشته باشند.  با توجه به محدودیت‌های فضایی مناسب، کار زیادی نمی‌توان انجام داد.

معایب سینک گرانیتی در آشپزخانه

هر گل سرخی خارهای خودش را دارد! در اینجا لیستی از معایب سینک گرانیتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

بسته به نوع سنگ، ممکن است.  کمی گران قیمت نسبت به سایر جایگزین های سنتی باشند.

آنها به دلیل وزنشان به هزینه های اضافی نصب و سیستم های پشتیبانی زیر سینک نیاز دارند. آنها کاملاً حجیم هستند.

در دراز مدت، ممکن است تراشه کنند.

تمیز کردن. و از بین بردن لکه های سخت تر از معایب سینک گرانیتی ممکن است.  کمی چالش برانگیز باشد. مواد شیمیایی خشن به آنها آسیب می رساند. برای افراد سبک تر، محلول صابون ظرف ملایم و آب گرم باید این کار را انجام دهد.

با سینک های کامپوزیتی گرانیتی، احتمالاً نمی بینید که سینک شما یک شکاف طولانی از وسط ایجاد می کند، اما به خصوص اگر با ظروف سنگین تر مانند چدن، کمی بی پروا باشید، می توان آنها را خرد کرد.

آنها نیاز به آب بندی سالانه دارند (که یک فرآیند ساده است). اگر متوجه شدید. سینک گرانیتی شما درخشندگی خود را از دست داده.  و خراش هایی دارد، احتمالاً نیاز به آب بندی مجدد دارد. اگر می خواهید دوام داشته باشند، آب بندی نقش مهمی در مراقبت از میزهای گرانیتی شما دارد. از آنجایی که سنگ متخلخل است.  مواد ریخته شده را خیس می کند. گرانیت رنگ های روشن اگر مهر و موم نشود به راحتی تغییر رنگ می دهد. شما به راحتی می توانید درزگیرهای با رتبه بالا را برای محافظت از لکه و به عنوان تقویت کننده برای براقیت دریافت کنید.

معایب سینک گرانیتی

آیا سینک آشپزخانه گرانیتی بهتر از استیل ضد زنگ است؟

سینک های گرانیتی آشپزخانه و سینک های استیل ضد زنگ مانند سیب و پرتقال هستند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در حالی که گرانیت صدای کمتری نسبت به فولاد ضد زنگ ایجاد می کند و کمتر در معرض آسیب است، فولاد ضد زنگ هزینه کمتری دارد و نگهداری آن آسان تر است. نیازی به گفتن نیست. که گزینه های رنگی زیادی برای انتخاب یا دوام ناشی از سنگ به شما ارائه نمی دهد. هر دو نوع سینک کارایی و دوام بسیار خوبی دارند، بنابراین همه چیز به سبک خلاصه می شود. در این متن به معایب سینک گرانیتی و مزایا و مقایسه این دو می پردازیم.

سینک های فولادی

سینک های فولادی ضد زنگ قابل بازیافت هستند، بنابراین می دانید که برای محیط زیست تلاش می کنید. برخی کاسه های دوتایی دارند که زندگی آشپزخانه را آسان تر و بدون دردسر می کند. در حالی که سینک های فولادی ضد زنگ با دیگر لوازم آشپزخانه کروم و ضد زنگ مانند اجاق گاز، یخچال و ماشین ظرفشویی عالی عمل می کنند، اما دارای معایبی هستند. سینک های استنلس استیل به مرور زمان دچار خراش و پیری می شوند. برای برخی از افراد، سر و صدایی که هنگام انداختن تابه یا کارد و چنگال در سینک استیل ضد زنگ ایجاد می‌شود، می‌تواند منبع نگران‌کننده‌ای باشد. باید در نظر داشته باشید که کدامیک با طراحی کابینت آشپزخانه، نیمکت ها، شیرآلات و لوازم خانگی بهترین کار را دارد.

سینک گرانیتی

گرانیت ظاهر روستایی طبیعی سنگ را ارائه می دهد و ظرافت و هاله مجلل آن در سینک چشمگیر است. در نتیجه، نه تنها می توانید رنگ مناسبی را با گرانیت تنظیم کنید، بلکه میل به تطبیق آشپزخانه خود با جزئیات نفیس افزایش می یابد. انتخاب و خرید سینک آشپزخانه خوب که مناسب باشد دیگر فرآیند ساده ای نیست. اما تا زمانی که محصولاتی با کیفیت بی عیب و نقص خریداری می کنید، مطمئن باشید که یک سینک فوق العاده خواهید داشت که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.

نتیجه

سینک های گرانیتی سبک و عملکردی را به صاحبان خانه ارائه می دهند.  که برای سال ها بدون شکستن بانک دوام می آورد. این اضافات زیبا و در عین حال کاربردی با طراحی های منحصر به فرد خود و الزامات نگهداری آسان، آنها را برای هر کسی که به دنبال بازسازی فضای آشپزخانه خود با جذابیت لوکس با قیمتی مقرون به صرفه است، ضروری می کند. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه یک سینک گرانیتی می تواند دکوراسیون منزل شما را بهبود بخشد بیشتر بدانید! ما دوست داریم به شما کمک کنیم تا رویای آشپزخانه را به واقعیت تبدیل کنید!

خرید سینک گرانیتی

خرید سینک استیل

دیدگاهتان را بنویسید