مقالات

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی در فتوحی متن زیر را مطالعه کنید.

7نوع متداول سینک ظرفشویی که باید برای خانه خود در نظر بگیرید

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی

چه به فکر سینک ظرفشویی برای آشپزخانه یا حمام خود باشید، چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد. برخی از سینک ها در آشپزخانه بهتر قرار می گیرند در حالی که برخی دیگر در حمام بهتر جا می شوند. صرف نظر از این، بهترین نوع سینک برای شما بستگی به نحوه استفاده از آن، فضای موجود و سبک کلی شما دارد. در اینجا چند نوع سینک وجود دارد که باید برای خانه سفارشی خود در نظر بگیرید:

1.سینک زیر کار

هنگامی که در مورد انواع سینک صحبت می شود، نوع مانت اغلب مطرح می شود. اگرچه گزینه های دیگری نیز وجود دارد، اما به طور کلی، رایج ترین آنها سینک زیر کار یا یک سینک در حال سقوط است.

سینک های زیر کانتر

سینک های زیر کانتر در زیر کانتر نصب می شوند که جلوه ای بدون درز از پیشخوانی به سینک دیگر ایجاد می کند. آنها در مواد مختلفی وجود دارند و می توان آنها را به گونه ای سفارشی کرد که چندین گزینه مختلف را شامل شود.

از آنجایی که سینک در زیر کانتر نصب شده است، باید وزن سینک را در نظر بگیرید. مواد سنگین‌تر سینک می‌توانند به‌عنوان پایه‌های زیرین مناسب باشند، اما ممکن است به ملاحظات نصب اضافی نیاز داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که پشتیبانی کافی دارند.

2. سینک ظرفشویی

سینک ظرف یا یک نصب فوق پیشخوان یا یک نصب فرورفته است. در نصب بالای پیشخوان، پایین سینک در بالای پیشخوان قرار می گیرد و در یک راستا با میز قرار می گیرد. در یک نصب فرورفته، پایین سینک تا حدی در پیشخوان قرار می گیرد.

با هر نوع نصب، شما همچنان ظاهری دارید که یک کاسه یا ظرف در بالای پیشخوان به عنوان سینک خود دارید. سینک ظرفشویی معمولاً برای حمام‌های دارای روشویی مناسب‌تر است، زیرا فضای پیشخوان را اشغال می‌کنند و برای استفاده در آشپزخانه‌های سنگین ساخته نشده‌اند. آنها در طیف گسترده ای از مواد از جمله شیشه، سرامیک، سنگ و غیره وجود دارند.

3. سینک مزرعه

سینک مزرعه ای که گاهی اوقات به آن سینک پیش بند نیز می گویند، بازگشتی به سینک های حوضه بزرگ از خانه های کشاورزی تاریخی است. این نوع سینک معمولاً یک سینک زیر سوار است که در زیر کانتر نصب می شود. چیزی که این سینک را متمایز می کند این است که قسمت جلویی یا پیش بند سینک قابل مشاهده است و کمی از روی میز و کابینت امتداد می یابد.

آنها با حوض های عمیق خود مشخص می شوند و معمولا گزینه ای عالی برای ظاهری به سبک روستایی در آشپزخانه شما هستند. آنها می توانند یک کاسه یا دو کاسه باشند و معمولاً چدن یا خاک نسوز هستند، اما می توانند در مواد دیگر نیز وجود داشته باشند. این سینک‌ها معمولاً در آشپزخانه‌های خانه‌های کشاورزی، روستایی یا روستایی یافت می‌شوند، اما آنها همچنین یکی از ایده‌های دکور آشپزخانه قدیمی برای کمک به ایجاد ظاهر و احساس قدیمی در آشپزخانه هستند.

4. سینک بار

سینک های بار که به آن سینک های جزیره ای یا سینک های آماده نیز می گویند، گزینه ای محبوب برای میله های مرطوب خانگی و جزایر آشپزخانه هستند زیرا نسبت به انواع دیگر سینک های آشپزخانه کوچکتر و کم عمق تر هستند.

آنها معمولاً یک طرح کاسه ای تکی هستند که به عنوان یک سینک ثانویه نصب می شوند که برای کارهای آماده سازی اضافی، تهیه نوشیدنی، تمیز کردن چیزهای کوچک و سایر کارهایی که نیازی به یا نیازی به کنترل سینک آشپزخانه بزرگتر ندارند، استفاده می شود.

5. سینک گوشه ای

سینک های گوشه ای معمولاً سینک های دو کاسه ای هستند که در گوشه ای از میز شما نصب می شوند. مشخصه این سینک‌ها دو حوض زاویه‌دار هستند که در گوشه‌ای از یکدیگر قرار گرفته‌اند و در گوشه‌ای به هم می‌رسند.

نصب این سینک‌ها ممکن است دشوارتر باشد، زیرا نیاز به برش‌های سفارشی در میز دارند، اما می‌توانند برای به حداکثر رساندن فضای پیشخوان بسیار مفید باشند و بیشتر برای آشپزخانه‌ها مناسب‌تر از حمام هستند.

6. سینک پایه

سینک پایه یک سینک مستقل است. روشویی با سطح میز یا کابینت اطراف آن ندارد. در عوض، سینک‌های پایه معمولاً توسط یک ستون کوچک در زیر سینک پشتیبانی می‌شوند و گزینه‌ای محبوب برای حمام‌هایی با فضای محدود یا حمام‌های بزرگ هستند که به فضای ذخیره‌سازی زیادی در قسمت سینک نیاز ندارند.

7. سینک یکپارچه

نوع دیگر سینک سینک یکپارچه است. اینها سینک‌هایی هستند که روی کانتر بریده شده‌اند و به نظر می‌رسند که در متریال میز حک شده‌اند. این نوع سینک ظاهری براق و بدون درز ایجاد می کند که تمیز کردن آسان را ارائه می دهد. سینک های یکپارچه می توانند انتخاب خوبی هم برای حمام و هم برای آشپزخانه باشند.

وقتی صحبت از خانه سفارشی شما می شود، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. انواع سینک در آشپزخانه و حمام شما تنها یک جنبه است. همه جزئیات می توانند بسیار زیاد شوند.

به جای اینکه غرق شوید، با یک سازنده خانه سفارشی با فرآیند طراحی/ساخت شریک شوید. آنها جزئیات را مدیریت می کنند و شما را در این فرآیند راهنمایی می کنند، بنابراین می توانید از هر قسمت از سفر به سمت خانه سفارشی خود لذت ببرید.

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی  فتوحی برای خرید سینک کلیک کنید.

چهار مزیت استفاده از محدوده گاز

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی

محدوده های گاز از آماتور گرفته تا متخصص، تمام سطوح تجربه آشپزی را به سطح بالاتری می برد. ویژگی‌های آن کارایی را برای آشپزخانه‌های تجاری و خانگی فراهم می‌کند، و این عملکرد برتر را با سبک نمادین ترکیب می‌کند تا با هر طرحی مطابقت داشته باشد! چهار دلیل را بخوانید که چرا محدوده های گاز در بین علاقه مندان به آشپزی بسیار محبوب است.

کنترل بهینه

دستگیره های یک محدوده گاز کنترل بی نظیری را هنگام پخت و پز اضافه می کنند. می توانید با پختن شروع کنید و حرارت را زیاد کنید تا به راحتی به دمای جوش برسید. یک جوش خروشان در چند ثانیه با محدوده گاز، گرما همیشه به طور مساوی توزیع می شود و از لحظه ای که مشعل را در تمام طول فرآیند پخت و پز روشن می کنید، کنترل دقیقی را فراهم می کند.

صرفه جویی در زمان

تهیه وعده های غذایی با محدوده گاز از نظر زمانی کارآمد است. منبع حرارت سریع به شما امکان می دهد کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید، مانند تفت دادن گوشت یا جوشاندن یک قابلمه آب. با توجه به تعداد مشعل‌ها و گرمای یکنواخت، کاربران همچنین می‌توانند زمان‌بندی چند ظروف را به طور همزمان همگام کنند، که برای ایجاد وعده‌های غذایی بزرگ یا چند وعده غذایی عالی است.

توزیع مرطوب و یکنواخت گرما

هنگام پخت و پز در محدوده گاز، توزیع یکنواخت گرما یک مزیت عمده است. مشعل های بالایی شعله ها را از طریق یک حلقه مرکزی آزاد می کنند، قابلمه ها و ماهیتابه ها را در سراسر آن گرم می کنند، اطمینان حاصل می شود که غذا به طور مداوم پخته می شود و خطر سوختن یا سوزاندن را کاهش می دهد. در فر گازی، به دلیل گرمای مرطوب، می توانید هر بار به نتایج پخت عالی دست پیدا کنید، به خصوص در مورد غذاهای گوشتی.

آسان تمیز میشود

معمولاً با سطح فولادی ضد زنگ ساخته می شود، محدوده گاز در مقایسه با سایر گزینه های اجاق گاز مانند برقی راحت تر تمیز می شود. وقتی مشعل ها روشن می شوند، مواد غذایی کثیفی که روی سطح محدوده می ریزند به راحتی پاک می شوند. به لطف ترکیب درجه AA پوشش لعابی اجاق ما، چربی ها و چسباندن روی غذاها به راحتی پس از نرم شدن از تولید بخار در حفره فر پاک می شوند.

اینها مزایای اصلی محدوده تمام گاز هستند. امروز یکی را برای همه نیازهای آشپزی خود انتخاب کنید. با مشاهده لیست محصولات ما در اینجا بیابید که کدام سبک و اندازه با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد.

مرکز فروش سینک و هود و گاز رومیزی فتوحی برای  خرید گاز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید