مقالات

محل نصب تی وی وال سرامیکی

تی وی وال سرامیکی 3

تلویزیون برای شب‌های فیلم و تماشای برنامه‌های مورد علاقه بسیار عالی است. اما تلویزیون‌ها همیشه ساده‌ترین چیزهایی نیستند که در چیدمان اتاق نشیمن جای می‌گیرند، به خصوص اگر بزرگ باشند. در این متن به محل نصب و همچنین تی وی وال سرامیکی می پردازیم. در یک دنیای عالی، شما اجازه نمی‌دهید تلویزیون شما فضای ارزشمندی را روی یک کنسول یا پایه رسانه اشغال کند. شاید بهترین راه حل برای پنهان کردن تلویزیونی که ممکن است با زیبایی اتاق شما مطابقت نداشته باشد، استفاده از دکوراسیون موثر دیوار تلویزیون است. در این مقاله، ما 25 مثال را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید آب های خلاقانه را به جریان بیندازید. به ما اعتماد کنید – بدون توجه به نوع چیدمانی که دارید، مطمئناً راهی وجود دارد که تلویزیون شما را در دکوراسیون اتاق نشیمن خود قرار دهید.

قد مناسب برای تلویزیون چقدر است؟

نصب تلویزیون بر روی دیوار همیشه یک گزینه نیست.  محل نصب تی وی وال سرامیکی اما اگر یک تلویزیون نصب شده.  مسیری است که می روید.  باید مطمئن شوید که در ارتفاع کامل قرار دارد.

مردم تمایل دارند تلویزیون‌ها را خیلی بالا نصب کنند.  که گردن را در موقعیتی غیرطبیعی و ناراحت کننده در حین تماشا قرار می‌دهد. “به عنوان یک قانون ساده، تلویزیون شما به بهترین وجه 6 تا 8 اینچ بالاتر از کابینت رسانه ای یا سایر مبلمانی که در فضا کار می کنند نصب می شود.

کدام رنگ ها برای دیوار تلویزیون مناسب هستند؟

قانون قطعی برای استایل دادن. به بقیه دیوار اطراف تلویزیون شما، چه نصب شده باشد. یا نباشد. وجود ندارد. بسته به سبک خود، یکی از این ایده ها را امتحان کنید:

یک سایه دیواری خنثی را برای فضای کلاسیک انتخاب کنید. تلویزیون ها به طور کلی در مقابل رنگ های سفید، مایل به سفید و خاکستری زیبا به نظر می رسند.
اگر می خواهید کمی صفحه نمایش خود را استتار کنید، ممکن است رنگ تیره مانند مشکی یا آبی تیره را در نظر بگیرید. شما همچنین می توانید تلویزیون خود را با یک دیوار گالری پر جنب و جوش احاطه کنید تا با هم ترکیب شود.
یک سینمای خانگی چشم نواز می خواهید؟ یک رنگ پررنگ، مانند سبز نعنایی یا قرمز، تلویزیون شما را در مرکز توجه قرار می دهد.

برخی از ایده های مورد علاقه ما برای تزیین دیوار تلویزیون را در زیر بررسی کنید، و شاید از شما الهام شود تا در نهایت نحوه تزئین اطراف صفحه نمایش خود را بیابید:

1. اسلب های هنری بزرگ را انتخاب کنید.

اسلب های هنری بزرگ زمانی که به صورت استراتژیک در پشت تلویزیون های بزرگ قرار می گیرند، کاملاً کار می کنند. نه تنها یک نقطه کانونی دوست داشتنی ایجاد می کند، بلکه تلاش بسیار کمتری نسبت به دیوار گالری دارد.

تی وی وال سرامیکی

2. از دیوار تلویزیون برای ذخیره سازی استفاده کنید.

می توان اتاق تلویزیون خود را شلوغ کرد – و به طور همزمان آن را شیک تر و کاربردی تر کرد – با استفاده از گیتار (که قبلاً روی زمین ذخیره می شد) به عنوان آثار هنری.

تی وی وال سرامیکی

3. یک کاور ایجاد کنید.

دیوار تلویزیون خود را با ترسیم اشکال بر روی دیوار خود با مداد تغییر داد.  و سپس هر شکل را با گلدان های نمونه رنگ پر کرد. او یک پس‌زمینه مشکی برای پشت صفحه انتخاب کرد.  که کاور زیبایی‌شناختی دلپذیری ایجاد می‌کند.

تی وی وال سرامیکی

4. از توکارهای موجود استفاده کنید.

اگرچه قرارداد اجاره بسیار دقیق کلسی مولوی از نظر فنی نصب تلویزیون بر روی دیوار اجاره‌ای او را ممنوع نمی‌کرد، او می‌خواست یک مستأجر عالی باشد. تلویزیون در یکی از توکارهای بزرگش ظاهری خوشایند خارج از مرکز ایجاد کرد.  و توکارهای یکسان و پر از کتاب را در طرف مقابل شومینه متعادل کرد.

تی وی وال سرامیکی 2

6. یک نمایشگر عکس ایجاد کنید.

وبلاگ نویس مری آن پیکت یک دیوار عکس سیاه و سفید در اطراف تلویزیون پسرش طراحی کرد. این حرکت تزئینی فضا را آرام و جمع و جور نگه می‌دارد، اما وقتی تلویزیون روشن نیست، کمی جذابیت بصری به آن اضافه می‌کند. اگر به دنبال راهی هوشمندانه برای به نمایش گذاشتن.  تصاویر خانوادگی مورد علاقه خود هستید.  این ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد.

تی وی وال سرامیکی 2

7. یک پس زمینه سرامیک نصب کنید.

یک پس زمینه زیبا از سرامیک روشی زیبا برای متمایز کردن تلویزیون بدون اینکه مزاحم به نظر برسد.  مانند آنچه در اینجا نشان داده.  برای خرید انواع سرامیک به مرکز پخش کاشی و سرامیک فتوحی مراجعه کنید.

تی وی وال سرامیکی 3

8. رنگ سبزی به آن اضافه کنید.

برای داشتن ظاهری جالب و عجیب، دسته ای از گیاهان مورد علاقه خود را در اطراف تلویزیون خود بچینید، ترکیبی از قد کوتاه و بلند خلاقیت به خرج دهید و چند تاک دنباله دار اضافه کنید تا به نظر برسد که گیاهان تلویزیون شما را «قاب می کنند».

تی وی وال سرامیکی 4

9. پشت تلویزیون را با  آجر نسوز تزئین کنید.

اگر قفسه‌های داخلی شما دارای یک قسمت نیمکتی است.  که در این خانه استرالیایی دیده می‌شود. نترسید که با برخی از گیاهان یا سایر اقلام کوچک، آن را به صورت جاز کنید. کمی سرسبزی می‌تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، حتی زمانی که در حال استراحت در داخل و پخش نتفلیکس هستید. همچنین پشت تلوزیون را با آجر نسوز کار کنید که نمای کار شما  را بیشتر نمایش دهد.

تی وی وال سرامیکی

قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن :

1) تلویزیون شما در گوشه جنوب شرقی اتاق قرار می گیرد. هرگز نباید تلویزیون را در سمت جنوب غربی یا شمال شرقی خانه خود نصب کنید زیرا ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شود.

2) به گفته واستو، نصب تلویزیون در اتاق خواب ایده خوبی نیست. بلکه باید آن را فقط در گوشه جنوب شرقی اتاق قرار دهید. جایی که آرامش اتاق نشیمن شما حفظ شود.

3) اگر قصد دارید تلویزیون را در اتاق نشیمن خود قرار دهید، مطمئن شوید که در وسط اتاق نشیمن قرار دارد.

4) مکان پیشنهادی واستو برای نصب تلویزیون نه تنها به حفظ جریان منظم انرژی کمک می کند بلکه شادی همه ساکنان را نیز تضمین می کند.

5) اگر تمام عیب ها را برطرف کنید، خانه شما پر از شادی، رفاه و پول می شود.

6) همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما دور از دسترس کودکان قرار دارد. اگر در حال تماشای تلویزیون هستید، مطمئن شوید که صدا خیلی بلند نباشد، زیرا باعث ایجاد حالت تحریک‌پذیری در خانه شما می‌شود.

7) طبق اصول واستو، مبلمان هرگز نباید در جهت جنوب یا غرب قرار گیرند. این به ایجاد رفاه در خانه شما کمک می کند و در عین حال فضایی آرام و آرام را ایجاد می کند.

8) اگر همچنان مشکل دارید، می توانید از متخصصان واستو مشاوره بگیرید، که می توانند اصولی را که باید رعایت شود توضیح دهند. این به شما کمک می کند که در کجا تلویزیون را در اتاق نشیمن قرار دهید.

9) اگر می خواهید فضایی دوست داشتنی و شاد را در خانه خود حفظ کنید، می توانید نصب نیز کنید.

10) همچنین می تواند در نزدیکی تلویزیون شما قرار گیرد.  تا هرگونه ارتعاشات مضر منتشر شده.  از تلویزیون را جذب کند.

بهترین موقعیت تلویزیون در اتاق نشیمن و همچنین محل نصب تی وی وال سرامیکی برای شما واضح شده.

برای خرید از بازار صنعت و ساختمان فتوحی فقط کلیک کنید. (( فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید