دکوراسیون

طراحی کانتر آشپزخانه

آیا می خواهید چند نمونه از طراحی کانتر آشپزخانه را ببنیید؟ سپس با میزهای آشپزخانه، قلب آشپزخانه شروع کنید.

بدیهی است که اگر مبلغ هنگفتی را برای بازسازی سرمایه گذاری می کنید یا صرفاً به آن فکر می کنید، آخرین چیزی که می خواهید این است که میز آشپزخانه خود را قدیمی کنید.

بنابراین، در اینجا ما قصد داریم چند طرح جالب برای میز آشپزخانه را برای شما بیاوریم که جذابیت ایجاد می کنند. این لیست بر اساس آخرین روندها و برخی کارشناسان است که می توانند آشپزخانه شما را زیبا و با روند جلوه دهند.

طراحی کانتر

تم کنتراست

چرا کنتراست؟ رنگ ساده در کل آشپزخانه هر بار یک فاکتور “وای” نمی دهد، خوب در برخی موارد ممکن است اینطور باشد، اما اغلب نه.

امروزه صاحبان خانه مشتاقانه به دنبال تم های دو رنگ هستند، که در آن کابینت ها از رنگ های روشن یا بژ استفاده می کنند که در آن میزها تم تیره دارند. معروف ترین تم کنتراست سیاه و سفید است.

جایی که کانترهای مشکی با کابینت های سفید در تضاد هستند و ظاهری کاملاً جدید به آن می بخشد. با این حال، نه تنها رنگ، بلکه تزئینات نیز یک عامل شگفت انگیز به آشپزخانه ها می بخشد.

از نظر جنس و جنس، چوب بیشترین محبوبیت را دارد. گرمای طبیعی و نرمی چوب آن را مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه قرار می دهد..

سینک های غیر معمول

سینک یکی از اجزای رسمی میزهای آشپزخانه بوده است. زمانی که آشپزخانه شما هر سال در حال مدرن شدن است و سینک ها هر سال مد روز تر و چشم نوازتر می شوند. یک سینک مدرن می تواند مکمل طراحی میز آشپزخانه شما باشد.

آن زمان‌هایی بود که سینک‌های یکپارچه بحث شهر بودند، خوب اکنون همه چیز در گذشته است. ایده های تازه و جدیدی را برای طراحی های زیبای میز آشپزخانه به ما می دهد.

صاحبان خانه به دنبال گزینه های بیشتری فراتر از سرامیک و فولاد ضد زنگ هستند، آنها گام هایی را به سمت سنگ مرمر، بتن و گرانیت برمی دارند. افزودن جزئیات بیشتر برای جذابیت بیشتر.

با این حال، سینک‌های مشکی مات، و همچنین وسایل یا شیرهای سینک با رنگ‌های طلایی و برنجی چیزی متفاوت از سینک‌های فلزی نقره‌ای خسته‌کننده هستند.

سینک ها بزرگتر از کانترها می شوند. سینک های بزرگ عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهند و آشپزخانه شما را زیباتر و شیک تر نشان می دهند.

سبک های ظریف آشپزخانه همان چیزی است که همه می خواهند. امیدوارم بتوانیم همه این سینک ها را به عنوان یکی از ترندهای میز آشپزخانه را ببینیم.

الگوها و رگه هایی برای افزودن شخصیت

زمانی بود که آشپزخانه های ساده معروف بودند و در ترند بودند. اما اکنون، مردم شخصیت و سبک را برای میزهای خود می خواهند. به لطف فناوری، ما هرگز از الگوهای راه حل خلاق خارج نمی شویم.

شما دارای طیف گسترده ای از الگوهای مختلف با رنگ هایی هستید که به آشپزخانه شما شخصیت می بخشد.

موادی مانند کوارتز برای شبیه به سنگ های طبیعی مانند گرانیت، مرمر و سنگ آهک قالب گیری می شوند. شما می توانید رگه هایی با الگوهای فریبنده ترکیب کنید تا آن را منحصر به فرد کنید.

می‌توانید این پوشش‌ها را با کفپوش، دیوارها، کابینت‌ها و پس‌پاش‌ها هماهنگ کنید. این یک پس‌زمینه خوب برای کلیک کردن روی عکس‌های غذای شما، برای استوری اینستاگرام شما ایجاد می‌کند.

بک اسپلش ها در روند هستند

اولین چیزی که در هر آشپزخانه ای توجه شما را به خود جلب می کند بک اسپلش آنها است. آنها نقطه کانونی اصلی آشپزخانه هستند و چیزهای زیادی در چنته دارد تا آنها را جذاب تر و زیباتر کند.

کاشی های اساسی بیشتر یک گزینه نیستند. آنها در حال حاضر از مد افتاده اند، آنها با اسلب با الگوها و سبک های مختلف جایگزین شده اند. هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. شما می توانید رنگ را به سلیقه خود انتخاب کنید.

از آنجایی که بک اسپلش ها قسمت اصلی کار نیستند، پنجره را برای بسیاری از مواد باز می کند – سنگ های متخلخل، مرمر، کوارتز، چینی، چوب، مس، شیشه، سرامیک و این لیست همچنان ادامه دارد!

بک اسپلش های بزرگ فضای دیوار آشپزخانه را بیشتر و بیشتر می کند. آنها از کانتر به سمت سقف کشیده شده اند.

بک اسپلش ها بهترین راه برای دیکته کردن مد رنگ هستند و نور را منعکس می کنند که باعث می شود آشپزخانه شما روشن تر و بزرگ تر به نظر برسد.

مواد طبیعی

مواد طبیعی پایدار هنوز مورد تقاضا هستند و به این زودی ها به جایی نمی رسند. و مواد طبیعی برای طراحی میز آشپزخانه شما فقط گیلاس روی آن است. آنها فقط آشپزخانه شما را جذاب تر نشان می دهند و ظاهری شیک به آشپزخانه شما می بخشند.

چوب احیا شده، سنگ مرمر، گرانیت، تعدادی از انتخاب های مورد علاقه صاحبان خانه برای دادن ظاهری جدید به آشپزخانه خود هستند.

اگر می خواهید آشپزخانه ای سازگار با محیط زیست داشته باشید، می توانید سطح شیشه ای را انتخاب کنید. سطح شیشه از 3/4 ضایعات صنعتی شیشه و مواد مخلوط کننده، عمدتا سیمان سفید تشکیل شده است.

این سطوح شیشه‌ای غیر متخلخل، بادوام هستند، زیاد لکه نمی‌شوند و نگهداری آن‌ها آسان است. طیف وسیعی از گزینه های رنگی برای انتخاب از رنگ های خنثی تا تیره دارید.

ظاهر آشپزخانه خود را با رنگ های سازگار با محیط زیست روی دیوارها تکمیل کنید.

کوارتز در مقابل پرسلان

کوارتز و پرسلان هر دو بهترین گزینه ها برای طراحی میز آشپزخانه شما هستند. اما کدام یک برای میز آشپزخانه شما بهترین است؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از نتیجه گیری در نظر بگیرید:

هر دو گزینه بسیار بادوام هستند و می توانند جایگزین سنگ های طبیعی در آشپزخانه شما شوند. اما وقتی صحبت از مقاومت در برابر حرارت به میان می آید، پرسلن برنده مسابقه است. و قوطی کوارتز با افزایش سن رنگ خود را از دست می دهد، در حالی که پرسلان در تمام طول عمر خود یکسان می ماند.

کوارتز و پرسلان گزینه های رنگی مختلفی برای انتخاب دارند.

کانترهای فضای باز

آشپزخانه ای در حیاط خلوت شما! آشپزخانه های فضای باز در روند هستند. فقط مطمئن شوید که میز آشپزخانه خود را نزدیک خانه یا در قسمت ایوان خود بسازید تا نگران سقف بالای سر خود نباشید. آشپزخانه در فضای باز فضای نشیمن شما را گسترش می دهد.

فقط تمام تلاش خود را روی جلوه های بصری میز آشپزخانه خود نگذارید، برای آشپزخانه در فضای باز، این یک NO-NO بزرگ است. اولویت شما باید دوام باشد نه ظاهر.

شما گزینه های بی شماری برای انتخاب دارید. با توجه به سبک خود یکی را انتخاب کنید. از مواد مصنوعی مانند کوارتز خودداری کنید، زیرا در معرض اشعه UV رنگ خود را از دست می دهند.

یک سنگ طبیعی غیر متخلخل مانند گرانیت یا سنگ صابون انتخاب کنید. همچنین می توانید به سراغ گزینه های بتن و کاشی بروید.

بتن مورد تقاضا است

آیا می خواهید به آشپزخانه خود ظاهری صنعتی بدهید؟ پس برای شما، طرح های کانتر بتنی بهترین گزینه هستند. این به آشپزخانه شما ظاهری صنعتی و در عین حال مدرن می دهد.

برای بسیاری از صاحبان خانه، کانترهای بتنی حتی در لیست علاقه مندی آنها نیست، اما به اندازه سنگ های طبیعی بادوام هستند. آنها می توانند کاربردی باشند و برای چندین دهه ارزش زیبایی به آشپزخانه شما بیافزایند. بتن آرماتور با الیاف شیشه احتمال ترک خوردگی بسیار کمی دارد.

بزرگترین مزیت بتن این است که می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. شما می توانید پرداخت، تعبیه و اضافه کردن پوشش های مختلف به مانند سنگ های طبیعی است.

اما بسیار پرهزینه هستند و می توانند به راحتی لک شوند، اما می توانید با استفاده از سیلرها بر مشکل لکه بری غلبه کنید.

تاریک، جسورانه و دراماتیک

مشکی کلاسیک است. رنگ سیاه نشان دهنده ظرافت است. کانترهای مشکی هنوز هم یکی از انتخاب‌های مورد علاقه صاحب خانه‌ها هستند و در صورت تمایل می‌توان آن‌ها را با کابینت‌های رنگ روشن مقایسه کرد، در غیر این صورت، تم مشکی کامل به فهرست برتر راه پیدا می‌کند.

میزهای آشپزخانه تیره و جسورانه در روند طراحی آشپزخانه و ظاهر خواهد شد. ممکن است گوتیک به نظر برسد، اما می تواند به راحتی با دیگر دکورها ترکیب شود.

میزهای تیره چه مات و چه براق، ظروف زیبای شما را بیرون می آورند و می توانند نمای زیبایی به آشپزخانه ببخشند.

پرسلان بهترین راه برای صرفه جویی

کوارتز و گرانیت می توانند بهترین گزینه باشند، اما اگر می خواهید صرفه جویی کنید و عملکردی مشابه گرانیت و کوارتز داشته باشید، “پرسلن” تنها راه حل است.

اولین چیزی که در متریال میز آشپزخانه می خواهید، عملکرد آن است. چینی ها از این جهت بادوام هستند، در برابر تراشه، خراش و لکه مقاوم هستند. علاوه بر این، آنها نسبت به هر ماده دیگری در برابر حرارت مقاوم تر هستند.

خوب، چینی بیشتر از خاک رس پرسلان ساخته شده است. خاک رس چین در دمای بالاتری همراه با مواد دیگری که مواد پرسلان تولید می کنند گرم می شود.

همانطور که مشاهده کردید، کوارتز و سنگ مرمر با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش رنگ اصلی خود را از دست می دهند، در حالی که پرسلان هرگز اصالت خود را از دست نمی دهد. و شما می توانید از طیف متنوعی از محصولات انتخاب کنید.

بیستون یک شرکت تولید کننده پرسلان است. متخصص در ساخت صفحات پرسلان با کیفیت برتر، ما طیف متنوعی از صفحات پرسلان را در اندازه ها و رنگ های مختلف داریم تا آشپزخانه شما سرزنده تر به نظر برسد.

سفید برای دادن ظاهری مجلل

رنگ سفید نشان دهنده خلوص است. و آشپزخانه های سفید هنوز به خروج از این لیست فکر نمی کنند! اما برخلاف سال 2021، آنها دیگر تنها سطوح سفید درخشان و براق نیستند. باز هم هست.

ظاهر مات و بافت وارد خود شده است. سطوح خنثی و سفید مواد براق و براق تر نیستند، اما اکنون رنگی از عنصر طبیعی را در خود دارند. برای اینکه آن را باکلاس تر و از نظر بصری دلپذیرتر جلوه دهید.

تیله های رنگی

سنگ مرمر چه به عنوان میز آشپزخانه یا یک جزیره متفاوت، راهی برای ورود به لیست ایجاد می کند.

اما سنگ مرمر این بار کمی متفاوت است. برخلاف سایه‌های معمولی سفید، سیاه و خاکستری آن، گزینه‌های رنگی بی‌شماری از صورتی کم‌رنگ تا سبز زمردی دارد.

با طرح‌های رنگی نفیس ایده‌های طراحی میز آشپزخانه مرمری، یک بیانیه سبک متفاوت ایجاد کنید.
افکار نهایی!

طبق گفته صاحبان خانه ها، کانترها به دلیل فضای پخت و پز عالی، بیشتر تغییرات طراحی را از نسلی به نسل دیگر دیده اند.

و در این مواقع، صاحبان خانه‌ها انتخاب‌های متنوعی از اندازه گرفته تا رنگ و متریال دارند که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها باشد.

با این وجود، برخی از ایده های طراحی میز آشپزخانه مانند گرانیت، سنگ مرمر و کوارتز هرگز از بین نمی روند. این هنوز پس از دهه ها اینجا خواهد بود.

بیستون یک شرکت تولید کننده صفحات پرسلان در موربی، گجرات است که دارای طیف متنوعی از سنگ های مرمر و صفحات پرسلان  است تا میز آشپزخانه شما را جذاب تر و جذاب تر کند.

تیله های رنگی

سنگ مرمر چه به عنوان میز آشپزخانه یا یک جزیره متفاوت، راهی برای ورود به لیست ایجاد می کند.

اما سنگ مرمر این بار کمی متفاوت است. برخلاف سایه‌های معمولی سفید، سیاه و خاکستری آن، گزینه‌های رنگی بی‌شماری از صورتی کم‌رنگ تا سبز زمردی دارد.

با طرح‌های رنگی نفیس ایده‌های طراحی میز آشپزخانه مرمری، یک بیانیه سبک متفاوت ایجاد کنید.

افکار نهایی!

طبق گفته صاحبان خانه ها، کانترها به دلیل فضای پخت و پز عالی، بیشتر تغییرات طراحی را از نسلی به نسل دیگر دیده اند.

و در این مواقع، صاحبان خانه‌ها انتخاب‌های متنوعی از اندازه گرفته تا رنگ و متریال دارند که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها باشد.

با این وجود، برخی از ایده های طراحی میز آشپزخانه مانند گرانیت، سنگ مرمر و کوارتز هرگز از بین نمی روند. این هنوز پس از دهه ها اینجا خواهد بود.

برای خرید پرسلان رو کلمه مورد نظر کلیک کنید. پرسلان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید