مقالات

طراحی هود آشپزخانه

طراحی هود آشپزخانه

چگونه یک هود را طراحی کنیم

انواع هودها در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارند. در طراحی هود آشپزخانه هنوز خط تولید جدیدی است.  اما محبوبیت آنها به سرعت در حال افزایش است. به دلیل عوامل متعددی که به ظاهر، سبک و نیازهای کاربردی یک هود کمک می کند، مشتریان ممکن است از محصول به ظاهر پیچیده اجتناب کنند. با این حال، در اینجا در صنایع ، فرآیند ساده است.

یک فروشنده آشپزخانه و کابینت برای صنایع به مشتری در ایجاد و ارسال سفارش برای هود محدوده کمک می کند. فقط چند مرحله طراحی هود آشپزخانه ساده وجود دارد:

ابعاد و الزامات آستر هود (دمنده/فن) و اینکه آیا تعقیب و گریز مورد نیاز است را تعیین کنید.
سبک کاپوت بیرونی را انتخاب کنید.
اندازه‌گیری‌هایی را که در آن هود نهایی باید قرار بگیرد – از جمله فضای بین کابینت‌ها و ارتفاع، یادداشت کنید.
گزینه های پایان را انتخاب کنید – از جمله کیت های تاکیدی، نوار و پرچ.
سفارش را برای بررسی به صنایع استول ارسال کنید.

طراحی هود آشپزخانه

مراحل طراحی هود

هنگامی که تیم طراحی درخواست سفارش هود برد را دریافت کرد، یک طراح از اطلاعات فرم سفارش برای ایجاد یک نقشه  از هود پیشنهادی استفاده می‌کند. نقشه برای تایید مشتری به فروشنده ارسال می شود.

اگر مشتری بخواهد چند تغییر ایجاد شده را ببیند، تا زمانی که مشتری راضی شود، در نقشه بازنگری می شود. هنگامی که مشتری و فروشنده نقشه را تایید کردند، سفارش وارد شده و وارد مرحله تولید می شود.

تیم طراحی آشپزخانه و حمام ما از نزدیک با فروشنده کار می کند تا اطمینان حاصل شود که طراحی هود با دیدگاه و مشخصات مشتری مطابقت دارد. تیم ما به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و طراحی سفارشی هر محصول در حین کار با تولید برای تکمیل هر محدوده هود و اقلام آشپزخانه اختصاص دارد.

فروشندگان معمولاً یک طرح اولیه یا تصویری از هود مورد نظر خود را با مشخصات سبک، پرداخت و اندازه‌گیری که در فرم سفارش توضیح داده شده است ارسال می‌کنند، اما شامل یک دریچه کار یا دمنده یا حتی چراغ‌ها در هود محدوده محدودیت‌هایی را برای این هود ایجاد می‌کند. امکانات طراحی، به ویژه در اندازه و زوایای پوسته بیرونی.

پوشش هود

هنگامی که یک مشتری یک پوشش هود را با سفارش هود خود اضافه می کند، طراح در اطلاعات فنی دقیق دریچه یا دمنده را بررسی می کند و از آن مشخصات در فرآیند طراحی استفاده می کند. با در نظر گرفتن تمام اندازه و فضای مورد نیاز برای دریچه انتخاب شده، یک طراح مشخصات ارائه شده توسط فروشنده را برای طراحی اعمال می کند و طرحی از هود توصیه شده ایجاد می کند. پس از تایید طراحی هود محدوده، سفارش ایجاد می شود و تیم تولید به صورت سفارشی هود را مطابق با مشخصات ارائه شده می سازد.

در صنایع استول، ما هودهای دست ساز را برای شما به ارمغان می آوریم که جلوه ای منحصر به فرد به هر سبک آشپزخانه ای می بخشد. می‌توانید یکی از سبک‌های استاندارد ما را انتخاب کنید یا کاپوت خود را به صورت سفارشی بسته بندی کنید. مواد مختلف، پرداخت‌ها، لهجه‌ها و نوارهای ما به شما امکان می‌دهد ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. ما محصولات با کیفیتی را ارائه می کنیم که بر اساس طراحی، نوآوری و مهارت طراحی شده اند تا فضاهایی را که در آن زندگی می کنید، کار می کنید و بازی می کنید، بهبود بخشد.

طراحی هود آشپزخانه

متداول ترین شکل هودهای فلزی

انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه شما آسان نیست زیرا اشکال و گزینه های بسیار زیبایی وجود دارد. این راهنما به سرعت هشت مدل هود پرطرفدار را که می فروشیم توضیح می دهد. برای ساده‌تر کردن آن، عکس‌هایی از برخی از هودهای فلزی ریخته‌گری شده‌ای که در طول سال‌ها به این شکل‌ها ساخته‌ایم را اضافه کرده‌ایم. بیا بریم!

شیب دار شکل

هودهای شیب دار قطعاً محبوب ترین سبک هودهای شیب دار هستند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید: آنها خوش سلیقه هستند و در اکثر آشپزخانه ها به خوبی کار می کنند. آنها طرفین مستقیم دارند و در جلو خمیده هستند. مانند همه هودهای ما، ما هودهای شیبدار از روی، مس ریخته گری و برنج ریخته گری را ارائه می دهیم. هودهای شیب دار، مانند شانون نیمه قابل تنظیم ما، با ده ها گزینه تزئینی مانند تسمه، پرچ، تریم های مختلف و مدال در دسترس هستند.

هود برد شیب دار بشکه ای شکل

هودهای فلزی بشکه ای دومین سبک محبوب ما هستند. آنها دارای اضلاع صاف و منحنی به سمت بیرون در جلو هستند. هودهای بشکه ای یک گزینه عالی هستند، به خصوص زمانی که مشتری سقف های پایین تری دارد. آنها با تسمه ها و پرچ ها به بهترین شکل به نظر می رسند که به شکل عمق و بعد می بخشد

طراحی هود آشپزخانه

زنگ دار

هودهای محدوده فلزی به شکل زنگ یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسانی است که ارتفاع سقف پایین دارند. آنها از هر سه طرف به بیرون و سپس به سمت داخل منحنی می شوند و با یک تاج تزئینی در بالا و یک پیش بند در پایین عالی به نظر می رسند.

منحنی شکل

هودهای منحنی فلزی به سادگی در دو طرف و جلو خمیده می شوند. هودهای نیمه قابل تنظیم کریستینا و لوسیانا نمونه‌های عالی از هودهای منحنی هستند. شما باید اندازه، فلز، الگو و پیشبند خود را انتخاب کنید. طراح اختصاصی شما تا آخر راه با شما کار خواهد کرد.

به شکل باروک

هودهای فلزی سبک باروک شبیه به زنگ هستند اما در وسط آن شکستگی دارند. به دلیل شکستگی، این شکل بیشتر از بسیاری از شکل های دیگر تزئینی است و در آشپزخانه هایی با سقف های بلندتر به نظر می رسد.

هود به شکل باروک هود فلزی به شکل پخ

هودهای پخ دار به سادگی دارای یک پخ در گوشه های جلو هستند. به دلیل پخ بودن، این هود فلزی کمی ظریف‌تر و زنانه‌تر به نظر می‌رسد. هودهای فلزی پخ‌دار را می‌توان با یک تاج و پیش‌بند تزئینی انتخاب کرد و یا با استفاده از جزئیات تزئینی تخت ساده‌سازی کرد. تیم طراحی اختصاصی می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه چیزی در آشپزخانه شما به نظر می رسد و بهترین کار را دارد.

هود فلزی پخ دار هود فلزی دودکشی شکل

هودهای دودکشی شکل بسیار جالب هستند زیرا با شکل قسمت پایینی مشخص نمی شوند، بلکه با این واقعیت که یک دودکش در بالا دارند مشخص می شوند. آنها تمایل دارند در آشپزخانه هایی با سقف های بسیار بلند و برای مشتریانی که می خواهند هوا را از سقف خود خارج کنند به جای دیوار استفاده می شوند. از آنجایی که آنها دودکش دارند، می توانند به راحتی روی جزیره آویزان شوند و به مرکز آشپزخانه تبدیل شوند.

طراحی هود آشپزخانه

هود فلزی جعبه ای شکل

ساده‌ترین مدل از همه مدل‌های هود، هود فلزی جعبه‌ای شکل، بسیار محبوب است. در حالی که شیب‌دار، بشکه‌ای و خمیده همیشه گزینه‌های محبوب بوده‌اند، سادگی شکل جعبه به شکل بزرگی بازگشته است. هودهای جعبه ای شکل می توانند بسیار آراسته باشند.  همانطور که در عکس زیر می بینید.  یا کاملاً با تمرکز بر انتخاب مواد منحصر به فرد تزئین نشده باشند.

اگر در انتخاب شکل هود مناسب برای خانه خود مشکل دارید، نگران نباشید! طراحان ما سال ها تجربه دارند و یک رندر سه بعدی از هود سفارشی یا نیمه سفارشی شما ایجاد می کنند تا بتوانید مطمئن شوید که برای آشپزخانه شما مناسب است. گزینه های ما در مواد مختلفی موجود است، بنابراین شما هرگز بر اساس منطقه یا کشور محدود نمی شوید زیرا ما هودهای خود را به صورت بین المللی ارسال می کنیم. اگر سوالی دارید، لطفاً یک قرار مجازی با ما تعیین کنید یا همین امروز تماس بگیرید.

خرید هود

دیدگاهتان را بنویسید