دکوراسیون

طراحی خانه مدرن با سرامیک دیوار

مدرنیته-شدن-با-سرامیک-دیوار

تا مدتی قبل، از سرامیک دیواری بیشتر برای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده میشد، اما امروزه از سرامیک دیواری در اکثر نقاط یک خانه مدرن استفاده می‌شود. نظیر تی وی روم، اتاق خواب، هال و پذیرایی.

در عصر حاضر سرامیک‌های دیواری در طیف وسیعی از اندازه‌ها، شکل‌های هندسی و بافت‌های متفاوت  تولید می‌شود. که انتخابی آزاد و هوشمندانه برای فضای مورد نظر داشته باشید. رنگ های طبیعی و سایه‌های روشن می‌توانند فضای داخلی و بیرونی را آنگونه که شما میخواهید افزایش دهند.

سرامیک و پرسلان‌های دیواری بادوام، مقاوم در برابر آتش و رطوبت هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. که این با داشتن این ویژگی‌های جذاب انتخابی هوشمند برای خانه مدرن شما در مکان‌هایی نظیر آشپزخانه، سرویس و حمام و سایر نقاط خانه هستند.

سرامیک دیواری برای تی وی روم

لطفا رنگ کردن مکرر قسمت‌هایی از خانه را فراموش کنید. پیشنهاد ما به شما یک تغییر  جذاب است. استفاده از سرامیک و پرسلان دیواری مختص تی‌وی روم ها.  برای راحتی در انتخاب شما، سرامیک دیواری با طرح‌های بسیار متنوعی از طرح های سنگ‌های مرمر، کلکته، فانتزی، رستیک، فلت و کونیک وجود دارد. که می‌توانید برای دیوار شومینه نیز از آن ها استفاده کنید. نوعی از پرسلان ها با مقاومت بسیار بالا وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در خود شومینه استفاده منید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

سرامیک تی وی روم خانه مدرن

دیوار آشپزخانه خود را بازسازی کنید

طراحی فضای آشپزخانه را به خانم‌ها بسپارید.  به دلیل اینکه آنها بیشتر از سایر اعضای خانواده وقت خود را در آن میگذرانند. می‌توانید به جای اینکه کل آشپزخانه خود را ا ز کف تا سقف سرامیک کنید، قسمت‌های بین کابینت را سرامیک کنید. در حال حاضر تنوع بینظیری برای سرامیک های بین کابینتی تولید و ساخته شده است. به شما پیشنهاد میکنیم که از محصولات داخل فروشگاه دیدن کنید و نزدیک ترین سرامیک به سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید.

سرامیک مات یا سرامیک براق

سرامیک مات بر خلاف سرامیک براق، کمتر لکه ها را نشان می‌دهد. و جای اثر انگشت نمیماند و راحت پاک می‌شود. همین ويژگی‌ها باعث می‌شود که برای محلی پر تردد مانند آشپزخانه یک انتخاب عالی باشد.

سرامیک دیوار دور آینه

ایندفعه برای انتخاب قاب آینه کمی خلاقیت خرج کنید و از کاشی‌های طرح دار دور تا دور آینه استفاده کنید. و از نتیجه ‌ی جذاب آن شگفت زده شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید