معرفی محصول

شیرآلات ساختمانی برند فتوحی

گروه تولیدی –بازرگانی  فتوحی  با بهره گیری از مهندسان و صنعتگران مجرب و منطبق با استاندارد های ملی ایران و استاندارد های اتحادیه اروپا، بین الملی طراحی و تولید IS09001 وهمگام با نیاز مشتری مدل های متنوعی ازشیرآلات بهداشتی را تولید و عرضه می نماید .

در همین راستا تمام مراحل تولید اعم از طراحی،ریخته گری ،تراشکاری،پرداختکاری،آبکاری،مونتاژ وتست و بسته بندی به صورت یکپارچه وبا رعایت بالا ترین استاندارد های کیفی در محل مجموعه انجام می پذیرد.ویژگی شیرآلات فتوحی که از مرغوب ترین اجناس استفاده شده شامل موارد فوق : جنس تنه شیرآلات از آلیاژ برنج  ،پوشش شیرآلات نیکل کروم و قطر کارتریج 40 می باشد.تنوع رنگی برای هر سلیقه ای شامل :کروم ،کروم مات ،کروم طلایی ،کروم مشکی،طلایی مات ،طلایی،سفید طلایی، سفید مشکی ،طلایی مشکی ، زرگلد وسفید کروم می باشد.

ارائه محصول هم به صورت ست کامل شامل : شیر ظرفشویی،شیر روشویی،شیر آفتابه و شیر دوش می باشد که در ست کامل به همراه شیلنگ عرضه می شود و هم به صورت تکی قابل سفارش است. علاوه بر محصولات فوق تولید علم دوش و ظرفشویی پایه بلند در رنگ های متنوع و طراح های مختلف عرضه می شود. ارائه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش 7 ساله از جمله خدمات این محصول می باشد،برا تهیه این محصولات می توانید هم از طریق سایت هایپر فتوحی و هم از طریق مراجعه حضوری نسبت به تهیه شیرآلات فتوحی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید