دکوراسیون

سینک گرانیتی سفید بهتره یا مشکی

سینک گرانیتی سفید بهتره یا مشکی

5 نکته که قبل از خرید سینک آشپزخانه مشکی باید بدانید

بیان یک بیانیه در آشپزخانه می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر می خواهید کابینت های خود را خنثی نگه دارید – به هر حال، مرز باریکی بین سرسخت بودن و شیک بودن با عناصر آشپزخانه وجود دارد. به همین دلیل است که سینک های آشپزخانه مشکی بهترین سازش هستند. و این سوال مطرح می شود که سینک گرانیتی سفید بهتره یا مشکی ، آنها ترکیبی عالی از ظرافت و مجلل هستند. این قطعات آنقدر تاثیرگذار هستند که توجه افراد را به خود جلب کنند، اما فضای شما را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

در فتوحی تعداد زیادی سینک آشپزخانه مشکی مناسب برای همه بودجه ها را خواهید یافت. با خیال راحت پیشنهاد غنی ما را مرور کنید و قطعه عالی را انتخاب کنید – اما ابتدا نگاهی به راهنمای مفید ما بیندازید، که شما را در مسیر درست هدایت می کند.

سینک گرانیتی سفید بهتره یا مشکی

1.سینک های آشپزخانه مشکی چیست؟

طراحی آشپزخانه در چند سال گذشته بسیار تکامل یافته است، بنابراین شما دیگر محدود به سینک های استیل قدیمی ساده یا سفید نیستید. در عوض، می‌توانید چیزها را با یک سینک آشپزخانه مشکی چاشنی کنید و فضای خود را به بحث شهر تبدیل کنید. مردم یا عاشق این روند هستند یا از آن متنفرند، اما هیچ کس نمی تواند چشم نواز بودن آن را انکار کند. سینک های آشپزخانه مشکی رنگ های مختلفی دارند، بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از گزینه ها بیندازیم:

فولاد ضد زنگ

این سینک ها برای مقاومت در برابر آزمایش زمان ساخته شده اند. آنها نه تنها بسیار بادوام هستند، بلکه اگر به درستی از آنها مراقبت کنید، می توانند قوی ترین اسکراب ها و ظروف را کنترل کنند. آنها کدر یا زنگ نمی زنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که سینک سیاه شما بدون لک باقی می ماند. علاوه بر این، آنها در سمت مقرون به صرفه تر طیف قرار دارند.

گرانیت کامپوزیت

اگر با رزین اکریلیک مخلوط شوند، سینک های گرانیتی کامپوزیت از همه بادوام تر می شوند. از آنجایی که آنها از مواد غیر متخلخل ساخته شده اند، خطر باقی ماندن باکتری ها و میکروب ها روی سطح بسیار اندک است. ناگفته نماند که سینک های گرانیتی بسیار زیبا هستند، بنابراین تقریباً با هر سبک آشپزخانه ای مطابقت دارند.

ظروف گرانیتی

سینک های گرانیتی مدت زیادی است که در دسترس هستند. این قطعات سبک وزن و غیر متخلخل برای سال‌ها انتخاب محبوبی در میان صاحبان خانه‌های بریتانیا بوده است. با مراقبت مناسب، سینک های آشپزخانه گرانیتی می توانند سال ها دوام بیاورند.

آیا سینک های آشپزخانه مشکی به راحتی تمیز می شوند؟

بسیاری از افراد از خرید سینک های آشپزخانه مشکی خودداری می کنند زیرا فکر می کنند این قطعات راحت تر لکه می گیرند یا نگهداری آنها دشوارتر است. خوب، ما خوشحالیم که این افسانه را یک بار برای همیشه از بین می بریم – فرآیند تمیز کردن به رنگ سینک بستگی ندارد بلکه به موادی که از آن ساخته شده است بستگی دارد، زیرا هر کدام بایدها و نبایدهای خود را دارند.

2.چگونه سینک آشپزخانه مشکی را تمیز کنیم

اگر سینک کامپوزیت را انتخاب می کنید، تمیز کردن مرتب آن با آب صابون و یک پارچه کفایت می کند. در صورتی که رسوب آهک دارید، می توانید از مخلوط آب و سرکه سفید به نسبت 50:50 نیز برای حذف آن استفاده کنید. پس از هر بار استفاده حتما سینک خود را کاملاً بشویید.

در مورد فولاد ضد زنگ، در صورت وجود هرگونه لکه آهک یا مواد غذایی، می توانید سینک خود را با جوش شیرین بپوشانید و سپس در جهت دانه های فولادی آن را بشویید. پس از آن، سرکه اسپری کنید و آبکشی کنید. با یک پارچه تمیز پاک کنید، و تمام.

وقتی صحبت از گرانیت به میان می‌آید، خود مواد به مرور زمان و با استفاده مکرر کدر می‌شوند. به طور کلی، با سینک های آشپزخانه مشکی، باید از هر نوع محصول ساینده خودداری کنید، زیرا می تواند به پایان آسیب برساند. تا زمانی که آن را به طور منظم با یک شوینده مایع ملایم تمیز کنید، سینک شما خوب خواهد بود.

3.آیا سینک های آشپزخانه مشکی خراشیده می شوند؟

باز هم، همه اینها به موادی که انتخاب می کنید بستگی دارد زیرا برخی از آنها بیشتر مستعد آسیب هستند. سینک های مشکی با روکش فولادی ضد زنگ یا گرانیتی قطعاً احتمال خراش یا فرورفتگی بیشتری دارند. با این حال، با مراقبت مناسب، می توان از همه اینها جلوگیری کرد. فقط مطمئن شوید که ظروف سنگین را رها نمی کنید و فراموش نکنید که آنها را با استفاده از مواد غیر ساینده تمیز کنید.

در حالی که آنها گزینه گران‌تری هستند، سینک‌های گرانیتی سیاه نیز دوام بیشتری دارند. خرید یک سینک گرانیتی با کیفیت به معنای دریافت یک قطعه مقاوم در برابر لکه، خراش، حرارت و محو شدن است که برای چندین سال دوام خواهد آورد. در وب‌سایت ما، پیشنهادی غنی از سینک‌های مشکی با تمام پوشش‌ها پیدا خواهید کرد، بنابراین در انتخاب سینک متناسب با بودجه فعلی‌تان مشکلی نخواهید داشت.

4.برای سینک آشپزخانه مشکی خود چه نوع شیرآلاتی بخرم؟

در طول سال ها، طراحی آشپزخانه ها بسیار پیشرفت کرده است – و امروزه، انتخاب ها بی پایان هستند. هنگامی که سینک جدید مشکی خود را انتخاب کردید، وقت آن است که یک شیر آشپزخانه انتخاب کنید که کاملاً آن را تکمیل کند. اگر بیشتر اهل سنت هستید و دوست ندارید آزمایش کنید، از شیر آشپزخانه کرومی استفاده کنید. این بدان معناست که آب سرد و گرم در یک جریان بیرون می‌آیند که این را به یک قطعه مینیمالیستی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

کسانی از شما که چیزهای قدیمی را ترجیح می دهند، شیرهای ستونی را دوست خواهند داشت، زیرا معمولاً در طرح های پیچیده ارائه می شوند. شیرهای ستونی به صورت جفت در دسترس هستند، بنابراین کنترل دمای آب یک تکه کیک خواهد بود.

ما عاشقان همه چیز مدرن را نیز فراموش نکرده ایم. شیرهای فیلتر آشپزخانه یا شیرآلات بلند راه حلی ایده آل برای شما هستند زیرا در عین حال ظریف و چشمگیر هستند.

سینک گرانیتی سفید بهتره یا مشکی

5.آیا سینک های آشپزخانه مشکی بادوام هستند؟

سینک های آشپزخانه مشکی بسیار بادوام هستند، حتی اگر از کامپوزیت گرانیت ساخته شده باشند. به این ترتیب، آنها حاوی مخلوطی از گرانیت و رزین اکریلیک هستند که هر دو مواد بسیار محکمی هستند. این قطعات به اندازه کافی مستحکم هستند و سال ها برای شما دوام خواهند داشت. در حالی که فولاد ضد زنگ نیز یک ماده بادوام است، در مقایسه با گرانیت بیشتر مستعد خراش است. اگر یکی را دریافت کردید، باید بیشتر مراقب باشید تا در جایی فرورفتگی ایجاد نکنید.

آیا سینک سیاه ایده خوبی است؟

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌تان را بدون صرف هزینه‌های زیادی برای بازسازی تغییر دهید، سینک‌های مشکی ایده‌ای عالی هستند. این قطعات با بهترین مواد مانند گرانیت و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند. با نگهداری منظم، تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است، زیرا فقط به صابون ملایم و آب گرم نیاز دارید.

در فتوحی ما مجموعه گسترده‌ای از سینک‌های آشپزخانه مشکی را با طرح‌ها و پرداخت‌های مختلف و همچنین شیرهایی که کاملاً مطابقت دارند، مانند شیر آشپزخانه دو رنگ کرومی و مشکی، حمل می‌کنیم. با خیال راحت از کارکنان مهربان ما کمک بخواهید و شاهد تحول آشپزخانه خود در چند مرحله ساده باشید!

خرید سینک گرانیتی

دیدگاهتان را بنویسید