معرفی محصول

سینک های گرانیتی،هر آنچه که باید بدانید

سینک های گرانیتی

 

ممکن است سیک های گرانیتی دیگر گزینه مورد علاقه ، علاقه مندان به روند آشپزخانه برای نباشد.  این سینک‌ها از ترکیبی از سنگ طبیعی و رزین تشکیل شده‌اند.  تا در برابر استفاده سنگین مقاومت کنند و در انجام آن فوق‌العاده به نظر برسند.

سینک های آشپزخانه کامپوزیت گرانیت و گرانیت فوق العاده سخت و مستحکم هستند که در وسایل آشپزخانه که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد ضروری است.

سینک های گرانیتی

سینک گرانیتی چیست؟

یک گزینه سینک زیبا، بادوام و با قیمت مناسب – و مکمل اکثر مواد روی میز – کامپوزیت گرانیت است . کامپوزیت گرانیت که معمولاً از 80 درصد گرانیت مخلوط با رزین اکریلیک 20 درصد ساخته شده .  ظاهر و احساسی مانند سنگ طبیعی (به جز یکنواخت تر) با هزینه بسیار مقرون به صرفه تر دارد.

کامپوزیت گرانیت در ده‌ها شکل، اندازه، پیکربندی، رنگ و روکش‌های مات موجود است تا هر آشپزخانه‌ای را که می‌توان تصور کرد، بهبود بخشد.

سینک های گرانیت طبیعی خالص کمیاب و به نسبت گران هستند. شما معمولاً باید یک سینک را انتخاب کنید، درست مانند انتخاب دال برای پیشخوان. سینک های گرانیت خالص تولید تجاری بسیار کمی وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق سینک های گرانیتی که به بازار عرضه می شوند در واقع کامپوزیت گرانیت یا کامپوزیت کوارتز (که اساساً همان ماده است) هستند. چند استثنا وجود دارد – از جمله سینک های گرانیتی طبیعی توسط بارکلی، که هر یک منحصر به فرد هستند . اما بیشتر اوقات، سینک هایی که به آنها “سینک گرانیتی” گفته می شود، کامپوزیت هستند تا طبیعی.

مزایا و معایب سینک های گرانیتی طبیعی

مزایا

بادوام، ماندگار و مقاوم
هر قطعه منحصر به فرد است
مقاوم در برابر حرارت، خراش و لکه (در صورت آب بندی مناسب)
ممکن است. از مواد متقابل برای ظاهری بدون درز ساخته شده باشد.
ممکن است. اسکنه، کنده کاری شده، حجاری شده یا صاف باشد.

معایب

بسته به سنگ ممکن گران باشد
بسیار سنگین؛ نیاز به هزینه های اضافی نصب و سیستم های پشتیبانی دارد
نیاز به آب بندی سالانه (یک فرآیند ساده)

سینک های گرانیتی

مزایا و معایب کامپوزیت گرانیت

مانند هر ماده سینک (و تقریباً همه چیز در زندگی)، کامپوزیت گرانیت مزایا و معایب خود را دارد.

مزایای سینک کامپوزیت گرانیتی

مقاوم در برابر گرما؛ هنگامی که در معرض حرارت زیاد قرار می گیرد، محو نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد
در برابر خراشیدگی، اسید، تراشه، لکه های آب و لکه مقاومت می کند
گزینه های رنگ مات فراوان (قهوه ای به ویژه محبوب است و یافتن آن در مواد دیگر دشوار است)
زندگی طولانی
ظاهر و دوام سنگ طبیعی با کسری از قیمت

معایب سینک کامپوزیت گرانیتی

ممکن است برای نصب نیاز به پشتیبانی اضافی داشته باشد.
به نگهداری منظم (اما ساده) نیاز دارید.
رنگ های روشن تر ممکن است لکه دار شوند. اگر به طور منظم تمیز نشوند، پوشش از مواد معدنی موجود در آب کدر می شود.

کامپوزیت گرانیت در مقابل کامپوزیت کوارتز

سینک های کامپوزیت گرانیتی اساساً مشابه سینک های کامپوزیت کوارتز هستند. هر دو از یک سنگ طبیعی (گرانیت یا کوارتز) آسیاب شده و مخلوط با رزین اکریلیک تشکیل شده اند.

سینک های گرانیتی

سینک گرانیتی در مقابل سینک استیل ضد زنگ

سینک های گرانیتی و سینک های فولادی ضد زنگ تقریباً تا آنجا که می توانید با یکدیگر متفاوت هستند. هر کدام مزایا و معایب متمایز خود را دارند. گرانیت کمتر در معرض آسیب است و صدای کمتری نسبت به فولاد ضد زنگ ایجاد می کند. نگهداری از فولاد ضد زنگ راحت تر و ارزان تر از گرانیت است، اما گزینه های رنگی یا دوام سنگ را ارائه نمی دهد.

گزینه های پیکربندی و نصب

سینک های کامپوزیتی گرانیتی تقریباً در هر پیکربندی استاندارد موجود هستند. برخی از آنها دارای یک شکل منحنی مشخص برای جذابیت بصری هستند، در حالی که برخی دیگر مستطیل، مربع، گرد یا کاسه استاندارد هستند.

برای داشتن ظاهری تمیزتر و بدون درز، یک سینک گرانیتی را انتخاب کنید (اگرچه برخی در واقع سینک روشویی یا پیش بند جلویی را ترجیح می دهند زیرا بیشتر مواد سینک را نشان می دهد). یک سینک پیش بند گرانیتی را امتحان کنید تا بیانیه ای داشته باشید (و راحت تر به ظروف برسید). یک سینک میله گرانیتی به هر نوار یا قسمت آماده سازی زیبایی و زیبایی می بخشد.

سینک های گرانیتی یک کاسه گزینه ای عالی برای آشپز یا نانوای مشتاق است. سینک ظرفشویی دو کاسه ممکن است برای کسانی که مناطق جداگانه آماده سازی و ظرفشویی را ترجیح می دهند بهتر باشد. برخی از سینک ها دارای یک تقسیم کننده کم هستند که مزایای سینک دوبل و یک نفره را با هم ترکیب می کند. برخی دارای یک تخته تخلیه یکپارچه برای راحتی و عملی بیشتر هستند.

مراقبت و نگهداری سینک کامپوزیت گرانیتی

سینک کامپوزیت گرانیتی اگرچه سخت است و تا حد زیادی در برابر آسیب مقاوم است، اما نیاز به نگهداری منظم دارد. سینک‌های تاریک معمولاً تعمیر و نگهداری پایین‌تری دارند، اما ممکن است یک لایه سفید نشان دهند. سینک های سبک ممکن است لکه دار شوند.

سینک را روزانه با برس نایلونی و صابون ملایم بشویید. (صابون ظرفشویی خوب است)
سینک را کاملاً بشویید و پس از استفاده (یا حداقل روزانه) آن را با یک پارچه نرم پاک کنید. تا از ایجاد لکه و رسوب جلوگیری شود.
از ابزار یا محلول های تمیز کننده ساینده استفاده نکنید.
به طور منظم از یک محصول پاک کننده مخصوص مانند Barkeeper’s Friend یا پاک کننده های طبیعی مانند سرکه استفاده کنید.
برای درخشندگی پس از تمیز کردن، با مقدار کمی روغن پخت و پز پاک کنید.
برای پاکسازی سریع، از پاک کن جادویی مستر کلین استفاده کنید.

سینک های گرانیتی

هزینه سینک کامپوزیت گرانیتی

کامپوزیت گرانیت و کامپوزیت کوارتز به دلیل دارا بودن رزین، جایگزین های مقرون به صرفه ای برای سنگ طبیعی و برخی دیگر از مواد سینک هستند.

برندهای سینک گرانیتی

کیفیت به طور قابل توجهی بر اساس برند متفاوت است. در ، سینک های گرانیت طبیعی بارکلی (تراشی شده، کنده کاری شده، صیقلی، زبر و زیبا) و سینک های کامپوزیت گرانیتی فتوحی را به شدت توصیه می کنیم .

(خرید سینک گرانیتی کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید