مقالات

سیمان و چسب ترمیم سرامیک

چسب ترمیم سرامیک

سیمان قرن‌هاست که برای تثبیت کاشی‌ها و مرمرها استفاده می‌شده است. اما امروزه از چسب ترمیم سرامیک و چسب برای راحتی کار بیستر استفاده می شود. ولی کاربرد سیمان در طول سال‌ها تغییر قابل‌توجهی داشته است. این هنوز یک گزینه عالی برای سیمان کاری سطوح کاشی یا مرمر است، اما کفپوش امروزی به چیز پیشرفته تری نیاز دارد.

روش های سنتی نصب کاشی معایبی دارد. سیمان و دوغاب شن و ماسه برای تعمیر کاشی استفاده می شود، اما می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. سیمان پس از خشک شدن منقبض می شود و فضاهای توخالی در زیر سطح کاشی باقی می ماند. این باعث ایجاد نقاط ضعیفی در کف می شود که اگر کمی به آن ضربه وارد شود، ممکن است کاشی را بشکند یا ترک بخورد. برای نصب بادوام و بدون دردسر کاشی ها، چسب و چسب ترمیم سرامیک راه حل مناسبی است.

چسب ترمیم سرامیک

چسب در مقابل سیمان: کدام بهتر است؟

مخلوط سیمان فرآیندی زمان‌بر برای کاشی‌کاری است در حالی که چسب سریع و سریع است.
چسب کاشی ها را بهتر از سیمان می گیرد و همچنین می تواند به راحتی سنگ های سایز بزرگتر را نگه دارد.
این یک انتخاب عالی برای تثبیت کاشی و سنگ مرمر است، زیرا استحکام چسبندگی بالایی دارد. مخلوط سیمان نسبتاً استحکام پیوند ضعیفی دارد.
چسب نسبت به مخلوط سیمان به مخلوط بسیار نازکی نیاز دارد. این منجر به بار کمتری برای سازه ساختمان می شود.
مخلوط های سیمان بتن کثیف و کثیف هستند، اما چسب ها فرآیند گرد و غبار کمی دارند و فضای کار تمیزی را فراهم می کنند.
مخلوط سیمان روی جیب آسان است در حالی که باید کمی بیشتر برای چسب خرج کنید.
چسب ها بسیار متنوع هستند و می توان آنها را بر روی سطوح مختلف استفاده کرد.

به طور خلاصه:

با توجه به عوامل ذکر شده می توان گفت که چسب ها انتخاب بهتری نسبت به سیمان برای چسباندن کاشی و سنگ مرمر می باشند. کار کردن با آن‌ها کمتر کثیف است و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است، و در مجموع تجربه بهتری با کارایی بیشتر ارائه می‌دهند. تنها نقطه ضعف؟ چسب ها کمی گران تر از سیمان هستند، اما بادوام هستند. با توجه به مزایایی که از نظر راحتی ارائه می کنند، ارزش هزینه اضافی را دارند.

سیمان یک ماده به طور گسترده در دسترس است و در مقایسه با چسب کاشی ارزان تر است. همانطور که گفته شد، سیمان فراز و نشیب های خود را دارد، اما مطمئناً برای کاشی و سنگ گذاری، چسب با توجه به خواص و ویژگی های آن، انتخاب بسیار بهتری خواهد بود.

ما چسب های سنگی را تولید می کنیم که راه حلی نوآورانه برای تثبیت طیف وسیعی از کاشی ها و سنگ ها ارائه می دهد. ما دارای خواص کاری عالی هستیم که آنها را قادر می سازد در برابر عوامل خارجی مانند باد، آب، گرما مقاومت کنند. طیف گسترده ای از محصولات ما را در وب سایت رسمی ما برای بهترین مراقبت از کف با کیفیت بالا بررسی کنید. آیا آماده اید ماژیک را به طبقات خود بیاورید؟

شرح:

کاربرد – برای ترمیم براده ها، خراش ها، فرورفتگی ها، ترک ها، ساییدگی ها و سوراخ ها برای هر سطح سرامیکی پرسلان مانند وان، کاشی، دوش، وان حمام، روشویی، سینک استفاده می شود.  همچنین روی فایبرگلاس، سنگ، پلاستیک کار کنید.
عملکرد بالا – تمام مخلوط های ما تعمیرات دائمی هستند.  و از جسم اصلی قوی تر هستند. با چسبندگی قوی و چسبندگی خوب، می تواند به عنوان چسب برای اتصال اجزا مورد استفاده قرار گیرد.
استفاده آسان – تعمیر در چند مرحله ساده – تنها چیزی که نیاز دارید این است.  که ترکیب ترمیم A و B را با هم مخلوط کنید، آنها را روی ناحیه آسیب دیده اعمال کنید، سپس سطح را صاف کنید.
خشک شدن سریع – بعد از استفاده فقط حدود 10 دقیقه طول می کشد تا سطحی خشک شود
موثر – پس از خشک شدن، سطح براق است و ظاهری پرسلان مانند دارد.

برای خرید سرامیک و پرسلان روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

سرامیک فتوحی

پرسلان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید