مقالات

انتخاب هود برای آشپزخانه

چگونه بهترین هود را انتخاب کنم؟

انواع هود،بهترین نحوه انتخاب هود کلیک کنید.

7 نکته برای انتخاب یک هود
  1. سیستم اگزوز. یک سیستم اگزوز مجرای، که گاهی اوقات سیستم تهویه نیز نامیده می شود ، از مجاری برای هدایت هوا به بیرون و خارج از خانه استفاده می کند.
  2. چیدمان آشپزخانه شما …
  3. قدرت فن …
  4. محاسبه انرژی هود آشپزخانه …
  5. سرو صدای هود را در نظر بگیرید…
  6. سبک های هود محدوده…
  7. هزینه ها را در نظر بگیرید

انتخاب هود

یک هود خوب چه هودیه؟

قدرت برد هود اگر آشپزی سنگین زیادی انجام می‌دهید که شامل بخار یا بوهای تند است، یک هود با حداقل 350 CFM تهیه کنید. برای محدوده گاز با خروجی بالا یا اجاق گاز، حداقل نرخ 1 CFM تهویه در هر 100 واحد حرارتی بریتانیا (BTU) توصیه می شود.

انواع هود شامل چه مواردی است؟

طرح ها و سبک های مختلفی از هود آشپزخانه وجود دارد، اما همه آنها به پنج نوع یا دسته اصلی تقسیم می شوند. اینها شامل هودهای دیواری، هودهای جزیره ای، درج هودهای محدوده، هودهای مخفی و هودهای حرفه ای هستند.

هود را چگونه محاسبه می کنید؟

چگونه CFM را برای یک هود محدوده محاسبه می کنید؟ حجم آشپزخانه خود را تعیین کنید. این عدد را در 15 ضرب کنید، تعداد استاندارد دفعاتی که یک هود باید در هر ساعت تمام هوای آشپزخانه شما را مبادله کند. این عدد را بر 60 تقسیم کنید تا حداقل فوت مکعب در دقیقه برای هود خود بدست آورید.

رایج ترین نوع هود کدام است؟

هودهای دیواری یکی از رایج ترین انواع هود اجاق گاز هستند. آنها یک نقطه کانونی براق برای هر آشپزخانه ای هستند. این نوع هود هواکش به طور ایمن روی دیوار آشپزخانه نصب می شود. هود دیواری به آشپزخانه ارتفاع می‌افزاید و ظاهری کاملاً زیبا ایجاد می‌کند.

وظیفه هود چیست؟

هودها برای حذف بوها، دود، چربی و سایر آلاینده هایی که در حین پخت و پز در هوا منتشر می شوند طراحی شده اند. هوای آلوده از طریق یک فن موتوردار مکیده می شود و یا به بیرون منتقل می شود یا فیلتر شده و دوباره به گردش در می آید.

هود استاندارد چه هودی است؟

 ابعاد هود معمولاً 24 اینچ یا 36 اینچ عرض دارند، اما می توانند از 24 اینچ تا 60 اینچ عرض داشته باشند. بهتر است هودی نصب کنید که اندازه آن به اندازه سطح اجاق گاز شما باشد تا چربی، بو و دود ناشی از هر مشعل یا عنصر زیر را به بهترین نحو جذب کند.

طراحی هود چیست؟

طراحی هود باید به گونه ای ساخته شود که وقتی نیرویی در جلوی هود وارد می شود، تمام نیرو باید از هود به سمت بیرون هدایت شود. و توزیع نیرو باید همراه با هود کنترل شود.

چگونه هودهای برد را با هم مقایسه کنیم؟

اینها ویژگی هایی هستند که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

  1. جریان هوا.
  2. تولیدکنندگان فوت مکعب در دقیقه (CFM) هوای خارج شده توسط هودهای برد خود را اعلام می کنند. …
  3. تایمر اگزوز.
  4. این ویژگی راحت، فن را پس از مدت زمان مشخصی خاموش می کند.
  5. فیلترها …
  6. تعداد سرعت فن …
  7. اندازه. …
  8. سبک. …
  9. کنترل ترموستات
یک هود چقدر باید باشد؟

هودها معمولاً در عرض های 24، 30 یا 36 اینچ هستند. هود باید حداقل به اندازه سطح پخت و پز باشد، اما ترجیحا باید 6 اینچ عریض تر باشد.

انتخاب هود

معنی کلمه هود چیست؟

هود، همچنین به عنوان محله یهودی نشین شناخته می شود، منطقه خاصی است که در آن افراد دارای پیشینه قومی یا نژادی مشابه زندگی می کنند. کلمه “هود” اساساً جایگزین عامیانه برای محله است، اگرچه معنای بسیار بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید