صنعت ساختمان

سرامیک گرانیتی

سرامیک گرانیتی

سرامیک گرانیتی

گرانیت سنگی آذرین است. که در اثر حرارت زیاد تشکیل می شود. سرامیک های گرانیتی بسیار متراکم و مستحکم هستند. چگالی و دوام آن باعث می شود. گرانیت در برابر آسیب یا علائم سایش بسیار مقاوم باشد. ساختار آن کریستالی است و حاوی کانی های کوارتز، میکا و فلدسپات است. این ترکیب خاص از مواد معدنی، رنگ‌ها، بافت‌ها و حرکت الگوی منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند.  که در تمام انواع مختلف گرانیت وجود دارد. آنها در سراسر سنگ پراکنده شده اند.

و ظاهری درخشان و درخشان در نور طبیعی و مصنوعی به آن می بخشند.  سرامیک های گرانیتی شما از مناطق مختلف در سراسر جهان می آیند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند.  و دارای سطوح خالدار و متراکم هستند.  این سنگ طبیعی هم تزئینی و هم ظریف، پروژه طراحی داخلی یا خارجی شما را به سطح بالاتری می برد.

گرانیت یک ماده بادوام و قابل اعتماد است.  که برای هر اتاقی مناسب است. استفاده از سرامیک گرانیتی به جای صفحات گرانیت جامد می تواند. در هزینه شما صرفه جویی زیادی کند. سرامیک های گرانیتی صیقلی یک انتخاب ظریف و کاربردی برای شومینه ها، زیرزمین ها، راهروها، سرسراها، کف آشپزخانه و حمام یا آبپاش ها هستند.

معرفی سرامیک گرانیتی به عنوان یک لهجه در سراسر خانه به شما این امکان را می دهد که سنگ طبیعی را به روشی سازگار با محیط زیست به نمایش بگذارید. برای اکثر صاحبان خانه، سرامیک های گرانیتی بیشتر از سرامیک برای میز و کف آنها منطقی است.

ما طیف وسیعی از سرامیک های گرانیتی را در رنگ‌ها، الگوها، پرداخت‌ها و اندازه‌های مختلف ارائه می‌کنیم.  انتخاب گسترده ما از کاشی های گرانیتی با کیفیت برتر را که برای پروژه های کفپوش و دکوراسیون دیوار مناسب هستند.  کاوش کنید و ظرافتی براق را به خانه خود اضافه کنید.

 

سرامیک گرانیتی

کاربرد سرامیک گرانیتی

سرامیک های گرانیتی جذاب، بادوام و همه کاره هستند. آنها در رنگ ها و سبک های بسیاری وجود دارند.  آنها در برابر لکه و رطوبت مقاوم هستند.  بنابراین می توان از آنها در فضاهای مختلف استفاده کرد. کاشی های گرانیتی جدا از کاربردی بودن، حس زیبایی را به آشپزخانه ها، حمام ها و حتی مناطق تجاری می بخشد. آنها دارای الگوهای منحصر به فردی هستند، بنابراین هر کاشی گرانیتی متفاوت است.

کاشی های گرانیتی در رنگ های طبیعی و خنثی موجود هستند. که تقریباً با هر طرح رنگی مطابقت دارند. اگر می خواهید چشم مهمانان خود را به خود جلب کنید.  راهرو، آشپزخانه، حمام یا محل نشیمن خود را با کاشی های گرانیتی سفید تزئین کنید.  آنها حاوی قطعات کوارتزیت هستند.  که باعث درخشش و درخشش آنها در زیر نور می شود.  و هر سطحی که با این ماده پوشانده شده است.  مانند ستاره های آسمان شب می درخشد.

یکی از پرداخت های جدیدتر – گرانیت روکش چرمی محبوبیت زیادی پیدا می کند زیرا لکه های آب، اثر انگشت و لکه ها را به خوبی پنهان می کند. عملی بودن آن، آن را به یک کاندیدای مکرر برای ایفای نقش در کانترها، روشویی ها و برنامه های کاربردی در فضای باز تبدیل می کند. با مراقبت و نگهداری مناسب، کاشی های گرانیتی با افتخار برای چندین دهه به شما خدمت خواهند کرد.

کانتر سرامیک گرانیتی

گرانیت یک انتخاب عالی برای میز آشپزخانه است. استفاده از کاشی به جای صفحات گرانیت جامد هزینه را به شدت کاهش می دهد. کانتر سرامیک گرانیتی یک گزینه هوشمند برای کسانی است. که خواهان ظاهر، ارزش ماندگار و دوام برتر گرانیت هستند.  اما از صرفه جویی در هزینه تا 50٪ تا 75٪ در مقایسه با نصب میز گرانیتی با دال کامل اهمیتی نمی دهند. میزهای سرامیک گرانیتی دارای زیبایی ظریف سنگ طبیعی هستند.  که برای صاحبان خانه هایی که از ظاهر کلاسیک و شیک قدردانی می کنند جذاب است.  میزهای سرامیک گرانیتی بادوام هستند. در برابر آب و گرما مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند.

سرامیک های گرانیتی که در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها موجود است. می توانند تقریباً در هر سبکی از فضاهای مسکونی و تجاری قرار بگیرند. سرامیک های گرانیتی برای ایجاد ظاهر یکپارچه گرانیت اسلب بهترین کار را دارند. بهتر است از بزرگ‌ترین سرامیک های موجود استفاده کنید و دوغاب مناسبی را انتخاب کنید. که کاملاً با بافت ترکیب شود. میز سرامیک گرانیتی ظاهر خانه و پتانسیل فروش مجدد را بهبود می بخشد. هنگام نصب یک میز سرامیک گرانیتی، باید مطمئن شوید که کاشی ها از هم فاصله دارند.  تا لکه های دوغاب به حداقل برسد. استفاده از دوغاب رنگی را برای دستیابی به ظاهری عمدتاً بدون درز در نظر بگیرید.

کف گرانیت

کفپوش های گرانیتی ظاهری سلطنتی دارند. کاشی کف گرانیت دوام و زیبایی را ارائه می دهد که در بازار بی نظیر است. این ماده منحصر به فرد و کاربردی تقریباً در هر اتاقی از خانه شما قابل استفاده است.  سرامیک های کف گرانیتی به دلیل انعطاف‌پذیری کلی، استحکام و تعداد گزینه‌های رنگی منحصربه‌فرد، یک انتخاب محبوب برای کف باقی می‌مانند. سختی طبیعی کاشی های گرانیتی آن را برای مناطق پرترافیک در فضای باز مناسب می کند. آشپزخانه‌ها، اتاق‌های نشیمن یا حمام‌ها در داخل خانه و همچنین تراس‌ها یا باغ‌های بیرونی با کف‌های گرانیتی ظاهر خود را تقویت می‌کنند. اما زیبایی تنها یکی از مزایایی است که می توانید با کف سرامیک گرانیتی به دست آورید.

اگر می خواهید کفپوش گرانیتی را در تراس فضای باز نصب کنید.  بهتر است سرامیک های کف گرانیتی با روکش شعله ای را انتخاب کنید. این پوشش سطحی کمی خشن با ظاهر لعاب ایجاد می کند و از سنگ در برابر عوامل سایش در فضای باز محافظت می کند. در داخل خانه، استفاده از سرامیک های گرانیتی صیقلی توصیه می شود. زیرا خطر لغزش کمتری وجود دارد. علاوه بر این، سنگ طبیعی با این نوع سرامیک های کف گرانیتی ارزش بسیار بیشتری به ارمغان می آورد که درخشندگی و ظرافت را به فضاهای داخلی مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن می بخشد.  ما سرامیک کف گرانیتی عالی برای هر پروژه کف سازی، چه برای استفاده مسکونی یا تجاری، داریم. کفپوش گرانیتی در سبک های متنوعی موجود است، بنابراین می توانید به راحتی کاشی های کف را که مطابق با ترجیحات خود هستند پیدا کنید.

دیوار گرانیتی

سرامیک های گرانیتی برای افزودن ظرافت و درخشندگی به دیوارهای داخلی عالی هستند. آنها ارزش و دوست داشتنی خانه شما را افزایش می دهند. گرانیت همچنین می تواند به ایجاد حس تداوم بین فضاهای داخلی و خارجی کمک کند. سرامیک های دیواری گرانیتی سطوح هر منطقه را دگرگون و دکوراسیون داخلی را به سطح منحصر به فرد دیگری ارتقا می دهند. سرامیک های سایز بزرگ نیز حس واقعی حجم ، سرامیک دیواری گرانیتی زیبا در برابر آب مقاوم است.  و به عنوان دیوارهای دوش برجسته در حمام، پشتی یا میز آشپزخانه در آشپزخانه فوق العاده به نظر می رسد.  هر اتاقی را که انتخاب می‌کنید، روکش منحصر به فردی می‌افزاید. سرامیک های دیواری گرانیتی از نظر رنگ تیره و عمق بصری متفاوت هستند.  و هر سنگ را به شاهکاری از طبیعت تبدیل می کنند. سرامیک دیواری گرانیتی برای هر دو طرح معاصر و سنتی مناسب است.

زیبایی، مقاومت، دوام و تطبیق پذیری سرامیک های گرانیتی را به محصولی ایده آل برای ساخت و ساز و دکوراسیون تبدیل کرده است. سرامیک گرانیت با ارائه ظاهری با کیفیت و دوام طولانی مدت که ارزش فروش مجدد قابل توجهی را به خانه شما می بخشد.  همیشه برای پروژه بازسازی بعدی شما ارزش توجه دارد. انتخاب گسترده ما از سرامیک های کف و دیوار گرانیتی با کیفیت را که در اندازه ها و رنگ های مختلف برای هر کاربری داخلی و خارجی وجود دارد، کاوش کنید. سرامیک های گرانیتی بخرید و خانه خود را به خانه رویایی خود تبدیل کنید.

مزایا و معایب کفپوش گرانیتی

آیا به ارتقای کف فعلی خود به کفی که از سرامیک های گرانیتی استفاده می کند فکر کرده اید؟ اگر چنین است.  احتمالاً می خواهید در مورد مزایا و معایب کفپوش گرانیتی بیشتر بدانید. از این گذشته، تا زمانی که در مورد مزایا و معایب کاشی گرانیتی یاد نگیرید، نمی توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

وقتی مردم در مورد کفپوش گرانیتی صحبت می کنند.  معمولاً در مورد کاشی گرانیت صحبت می کنند. سرامیک گرانیتی با پردازش سنگ آذرین (آتشفشانی) تا زمانی که سطوح صافی داشته باشد ساخته می شود.  فرآیند صاف کردن نیز می تواند زیبایی پنهان در سنگ را نشان دهد. زیبایی تنها یکی از مزایایی است که می توانید از کاشی های کفپوش گرانیتی به دست آورید.

ما با بسیاری از مشتریان خود در مورد تجربیات آنها در مورد کاشی های کفپوش گرانیتی و میزهای سرامیک گرانیتی صحبت کرده ایم. ما فکر می کنیم که این مکالمات و تجربیات خودمان، قبل از انتخاب کاشی برای خانه یا محل کار خود، به ما قدرتی می دهد که شما به آن نیاز دارید.

به خواندن ادامه دهید تا تصمیم بگیرید که آیا کاشی گرانیتی گزینه خوبی برای کف شما است یا خیر.

گرانیت فوق العاده بادوام است.

دوام استثنایی گرانیت آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. دوام یکی از دلایلی است.  که افراد میزهای گرانیتی را انتخاب می کنند. با استفاده از گرانیت، لازم نیست نگران آسیب دیدن میز با چاقو یا وسایل آشپزی باشید.

همین دوام سرامیک های کفپوش گرانیتی را مفید می کند. ما سرامیک های گرانیتی را دیده ایم. که از سرامیک های ساخته شده از سایر مواد محبوب دوام بیشتری دارند. اگر می خواهید طول عمر داشته باشید.  سنگ گرانیت انتخاب خوبی برای خانه یا محل کار شما است.

گرانیت یک گزینه عالی برای مناطق مرطوب است.

مردم اغلب سرامیک را برای مناطق مرطوب خانه خود انتخاب می کنند. با سرامیک های گرانیتی، لازم نیست نگران آسیب رطوبت به کف زیرین خود باشید. سرامیک گرانیتی سطحی را ایجاد می کند.  که عملاً در برابر مایعات غیرقابل نفوذ است.

حتی مایع ایستاده به کف شما آسیبی نمی رساند. البته، همیشه ایده خوبی است.  که مایعات ایستاده را برای جلوگیری از لغزش و افتادن پاک کنید. سطح گرانیت صیقلی می تواند در صورت خیس شدن کاملاً لغزنده شود.

کاشی گرانیتی یک گزینه کفپوش ضد حساسیت است.

آیا کسی در خانواده شما آلرژی یا آسم دارد؟ کفپوش سرامیک گرانیتی می تواند علائم آنها را کاهش دهد. تا زمانی که کفپوش گرانیتی خود را به طور مرتب تمیز می کنید، می توانید میزان آلرژن های موجود در خانه خود را کاهش دهید.اثرات مثبت در واقع می تواند بسیار بیشتر از کاهش دفعات آبریزش بینی یا گلو خاراندن شما باشد.

کیفیت پایین هوای داخلی را به عنوان یک نگرانی جدی برای سلامتی شناسایی می کند. اثرات طولانی مدت زندگی در خانه ای با کیفیت هوای داخلی نامناسب شامل افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری های تنفسی و مشکلات قلبی است.توصیه می کنیم کف کاشی گرانیتی خود را هر چند روز یکبار جارو کنید تا شوره، گرد و غبار، کثیفی و سایر مواد آلرژی زا معمولی از حیوانات خانگی پاک شود. شما می توانید با تمیز کردن کفپوش های گرانیتی خود در هفته یک بار آنها را مفیدتر کنید.

گرانیت در سبک های مختلف موجود است.

مشتریان کفپوش اکسپرس معمولاً کفپوش کاشی را می خواهند که با دکوراسیون موجود خانه آنها مطابقت داشته باشد. این به این معنی است که سرامیک هایی را انتخاب کنید که در رنگ ها و سبک های خاص هستند.

گرانیت در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها وجود دارد، زیرا در طی فرآیندهای طبیعی آتشفشانی که شامل انواع مواد معدنی و دما است، ساخته می شود. رایج ترین رنگ ها شامل سفید، مشکی، بژ، قهوه ای، آبی و قرمز است.دسترسی به انواع بسیاری از سرامیک های کف گرانیتی و میزهای گرانیتی به شما این امکان را می دهد.  که گزینه ای را انتخاب کنید که با ترجیحات سلیقه ای و دکوراسیون موجود مطابقت داشته باشد.

 

سرامیک گرانیتی

آیا می توانید از گرانیت در کف استفاده کنید؟

سرامیک های گرانیتی یک گزینه عالی برای اکثر طبقات هستند. با این حال، قبل از نصب کاشی های جدید، باید از یک متخصص حرفه ای کفپوش خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می تواند وزن گرانیت را تحمل کند. گرانیت یک ماده سنگین است که برخی از کف ها قادر به تحمل آن نیستند.  یک کاشی گرانیتی فوت مربع با عمق 0.75 اینچ حدود 12.8 پوند وزن دارد. یک تخته به اندازه 1.25 اینچ عمق حدود 18 پوند وزن دارد.

از آنجایی که کفپوش اکسپرس نمونه هایی را به خانه شما می آورد، ما می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا گرانیت برای کف شما مناسب است یا خیر.  در بیشتر موارد، سرامیک گرانیتی به خوبی کار می کند. اگر کف شما نمی تواند وزن را تحمل کند، ما به شما کمک می کنیم کاشی مشابهی را که از مواد سبک تر ساخته شده است پیدا کنید. با این حال، هرگز ایده بدی نیست که یک بازرس خانه قبل از نصب سرامیک های گرانیتی به کف شما نگاه کند.

نصب سرامیک های گرانیتی تا حدودی دشوار است.

تعمیر و نگهداری کاشی گرانیت ممکن است به خدمات متخصص نیاز داشته باشد. برخی افراد متوجه می شوند که گرانیت تمیز کردن و نگهداری آن دشوار است.  البته همیشه می توانید خدمات نظافت کف گرانیتی را از کفپوش اکسپرس برنامه ریزی کنید. ما تیمی از متخصصان را می فرستیم که تجربه زیادی در تمیز کردن گرانیت و سایر انواع سرامیک دارند.

وقتی مشتریان ما مزایا و معایب کفپوش گرانیتی را در نظر می‌گیرند.  اغلب تصمیم می‌گیرند که مزایا بیشتر از معایب آن باشد. تا زمانی که از فرآیند نصب سخت و تعمیر و نگهداری منظم اهمیتی نداشته باشید، کاشی های کف گرانیتی می توانند افزودنی عالی برای خانه یا محل کار شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید