صنعت ساختمان

سرامیک چه رنگی مده ؟

سرامیک چه رنگی مده ؟

بیایید نگاهی به 5 رنگ کاشی و سرامیک بیندازیم که در سال 1402 پررونق هستند.

در اینجا 5 رنگ مرسوم وجود دارد در این متن قصد داریم متوجه شیم سرامیک چه رنگی مده ؟  که منطقه شما را بر اساس تخصص آنها جذاب تر می کند. رنگ دقیق و ترکیب آنها را برای کاشی و سرامیک  انتخاب کنید. کاشی و سرامیک خاکستری آیا به دنبال رنگ بین سفید و مشکی برای خانه خود هستید؟  خاکستری رنگ میانی بین سفید و سیاه است. خاکستری بی طرفی شما را نشان داده و نشان می دهد و هر دو حالت فضای شما را متعادل می کند. امروزه رنگ خاکستری برای خانه محبوب ترین شده است و انتخاب ایده آلی برای دوران مدرن است. برای ایجاد سبک زندگی امروزی، کاشی های پرسلان خاکستری رنگ ساده و پایداری را برای خانه شما ایجاد می کند. ترکیب خاکستری و سفید روشن شما را آرام و پرانرژی می کند.

کاشی های سفید

رنگ سفید نشان دهنده خلوص، مثبت بودن و برتری است. این رنگ حس آرامش و شکوه را ایجاد می کند. رنگ سفید همیشه سبز است و از مد نمی افتد. یافتن رنگی که بتواند مانند کاشی های پرسلان کف سفید کف را جرقه بزند غیرممکن است.

استفاده از کاشی‌های سفید کف در حمام، اتاق نشیمن و سایر قسمت‌های کوچک باعث می‌شود که به نظر آرامش‌بخش و وسیع‌تر به نظر برسد. ترکیب کاشی های سفید رنگ با مشکی و خاکستری سطح شما را زیبا و راحت می کند.

رنگ هایی مانند بژ، کرم، سفید و سایه های روشن خاکستری و آبی انتخاب های عالی هستند. برای حمام، باید به ایجاد احساسی دلپذیر و باز فکر کنید. برای این کار، کاشی هو سرامیک رنگ خنثی را در سایه های روشن انتخاب کنید.

سرامیک چه رنگی مده

کاشی سیاه

رنگ سیاه کاشی نشان دهنده تجمل و ظرافت است. اکثر مردم فکر می کنند کاشی های پرسلان سیاه یا هر رنگ تیره ای فضا یا سطح را تیره می کند، اما واقعیت این است که اگر کاشی تیره بازتابنده باشد، سطح روشن تر به نظر می رسد.

جوان امروزی عاشق این رنگ خوش خلق و شیک شده است حتی مشکی رنگ ایده آل برای مناطق صنعتی است. همانطور که می دانیم مشکی رنگی است که با هر رنگی ست می شود و ظاهری شیک به سطح شما می بخشد. این رنگ بیشتر در حمام و سایر قسمت ها استفاده می شود.

سرامیک چه رنگی مده

کاشی های آبی

رنگ آبی معنوی است زیرا با الوهیت به عنوان منبع لذت نشان داده می شود و نشان دهنده ثبات، آرامش، آرامش و ظاهری ساحلی است. از نظر علمی ثابت شده است که کاشی های رنگ آبی ضربان قلب شما را حفظ می کنند. کاشی و سرامیک پرسلان  آبی به تمرکز با بهره وری و آرامش بعد از یک روز کاری کامل کمک می کند.

این رنگ زیبا در دنیای طراحی داخلی سر و صدای زیادی ایجاد می کند. ترکیبی از رنگ قهوه ای و مایل به سفید با کاشی و سرامیک پرسلان آبی، فضایی با طراوت به منطقه شما می دهد. استفاده از کاشی آبی رنگ در حمام، اتاق نشیمن و سایر قسمت ها مناسب است.

سرامیک چه رنگی مده

کاشی های قهوه ای

قهوه ای رنگی است که هنگام پوشیدن تاج به دلیل نگرش زمینی، بی طرفی و ظرافت آن احساس می شود و همچنین حس فشردگی و شایستگی دارد. قهوه ای رنگ چوب است که جلوه طبیعی نیز می دهد.

رنگ قهوه ای از دوران باستان ترند است و همچنین ظاهری سنتی و مدرن به منطقه شما مانند اتاق نشیمن، فضای ایوان، آشپزخانه و غیره می دهد. آبی و قهوه ای برای ایجاد آرامش، مدرن و راحت در منطقه شما عالی هستند.

سرامیک چه رنگی مده

رنگ سرامیک چیست؟

رنگ‌های سرامیکی رنگدانه‌های زیرکونیوم هستند و مستقیماً در لغزش لعاب، سفال، کاشی دیوار رنگی، لوازم بهداشتی و غیره استفاده می‌شوند. لکه‌های زرد، آبی، سبز و صورتی بر پایه زیرکونیوم مستقیماً برای تولید کاشی‌های دیواری رنگی استفاده می‌شوند.

رنگ در سرامیک چگونه استفاده می شود؟

رنگ های سرامیکی برای ایجاد رنگ به لعاب یا خاک رس اضافه می شود. کربنات‌ها و اکسیدهای برخی از فلزات، مشخصه اکثر رنگ‌ها از جمله کربنات کبالت، اکسید کبالت، اکسید کروم، اکسید آهن قرمز و کربنات مس هستند.

چگونه رنگ سرامیکی درست می کنید؟

رنگ های لعاب سرامیکی | گام به گام رنگ ها در اصل مخلوطی از پایه لعاب با مواد، اکسیدها و رنگدانه های مختلف هستند.  که در محیطی کنترل شده تهیه می شوند. علاوه بر اختلاط مواد، جو و دمای کوره نیز می تواند نتایج را تغییر دهد. بیا انجامش بدیم! در یک کاسه، رنگدانه های انتخاب شده. را با دقت اضافه کنید.

سرامیک چه شکلی است؟

ممکن است کریستالی، شیشه ای یا هر دو کریستالی و شیشه ای باشد. سرامیک ها معمولاً سخت و از نظر شیمیایی غیر واکنشی هستند و می توانند با گرما تشکیل یا متراکم شوند. سرامیک چیزی فراتر از سفال و ظروف است.  خاک رس، آجر، کاشی، شیشه و سیمان احتمالاً شناخته شده ترین نمونه ها هستند.

سرامیک چه نوع است؟

سرامیک در دانشنامه ، ماده سرامیکی یک ماده معدنی، اکسید فلزی، نیترید یا کاربید است. برخی از عناصر، مانند کربن یا سیلیکون، ممکن است. مواد سرامیکی شکننده، سخت، از نظر فشار قوی و در برش و کشش ضعیف هستند.

پیشنهاد می شود. رنگ کاشی را انتخاب کنید. که نشان دهنده شخصیت شما باشد. و از تماشای روزانه آن لذت ببرید. رنگ‌ها بر حسب ویژگی‌هایشان بر ذهن انسان تأثیر می‌گذارند. رنگ‌های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی احساس گرمی می‌دهند. و رنگ‌های سرد مانند بنفش، آبی و سبز احساس خنکی و آرامش می‌دهند.

در اینجا 5 رنگ پرطرفدار در سال 1402 است. کاشی و سرامیک را با توجه به رنگ های ترجیحی خود انتخاب کنید.  و با روندها به روز شوید. کاشی و سرامیک فتوحی دارای انتخاب های زیادی از کاشی های پرسلان کف ، دیوار ، نما ، سنگ و اقلام دیگر بر اساس رنگ، اندازه و سبک است. برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیغام بگذارید کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

برای دیدن نمونه های بیشتر روی کلمه فتوح کلیک کنید. (( فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید