معرفی محصول

سرامیک مات ، زیبایی در طراحی شما

در سرامیک مات ،  یک لایه ویژه بر روی بالاترین لایه قرار می‌گیرد. و ظاهری غیر براق و مات به آن می‌بخشد. از مهمترین ویژگی سرامیک مات ،  خاصیت ضد لغزندگی آن است. که همین ویژگی آن‌ها برای هر مکانی ایده آل می‌کند. به خصوص در مکان‌هایی که مصرف آب در آن‌ها بالاست. مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی.

کاربرد سرامیک مات

محیط های بیرونی ترجیحا با کف پوش‌های مات، پوششیده شوند. به دلیل خاصیت دوام بالا و ضد لغزندگی. در حقیقت آنها در تغییرات آب و هوایی و برابر مقاوم هستند. در نهایت انتخاب سرامیک برای کف به  نیاز به سطح محکم و چسبنده دارد یا خیر. کاشی و سرامیک‌های مات برای مناطق بدون پوشش مانند محیط اطراف استخر و مناطق سرپوشیده که مقاومت در برابر لغزش مهم است، مناسب هستند.

کاشی های مات ظاهری بسیار شیک به شما می دهند. مهم نیست آن‌ها روی زمین یا بر دیوار نصب شوند. در هر صورت عالی به نظر می رسند. وقتی صحبت از سرامیک دیوار می‌شود، میتوانید از رنگ طوسی روشن یا طوسی تیره استفاد کنید.

گزینه‌های بسیار بیشتری در کاشی‌های مات در فروشگاه در دسترس هستند و اگر به دنبال افزودن پوشش مات ظریف به دکوراسیون خود هستید، حتماً از محصولات پرسلان فروشگاه بازدید کنید.

بیایید نگاهی به برخی مزایا و معایب سرامیک‌های مات بیندازیم:

مراقبت کمتر

کاشی های مات به راحتی نگهداری و تمیز می شوند و برای فضاهایی با وسعت زیاد انتخابی درست هستند.

ایمنی بیشتر

کاشی های مات لغزنده نیستند و اصطحکاک کمتری نسبت به کاشی های براق دارند. بنابراین، موثرترین گزینه برای حمام و مناطق مرطوب هستند. اگر بچه ها و حیوانات خانگی دارید، کاشی های کف مات نیز از نظر ایمنی گزینه بسیار بهتری هستند.

مناسب فضای باز

کاشی و سرامیک‌های مات به غیر از استفاده در آشپزخانه و دستشویی، در فضای باز نیز قابل استفاده هستند. و مناسب قسمت‌های نشیمن و  بخش‌هایی از باغ یا کاشی‌های اطراف استخر و مناسب برای هر نوع فضای باز هستند.  ویژگی ضد لغزش آن باعث می شود حتی در هنگام باران های موسمی نیز ایمن باشد.

 در آخر به این نکته توجه کنید که سرامیک‌های مات به دلیل اینکه انعکاس دهنده نور نیستند برای فضاهای کوچک و بدون پنجره مناسب نیستند. کاشی های مات چنین فضاهایی را کوچکتر و جمع و جورتر نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید