صنعت ساختمان

سرامیک عایق حرارتی

سرامیک عایق حرارتی

 سرامیک عایق حرارتی

کاشی های عایق شده ما از برخی از تولید کنندگان پیشرو در جهان تهیه می شوند. این تولیدکنندگان معتبر کاشی‌های خاصی را تولید می‌کنند که از پشم سنگ یا پشم شیشه ساخته شده‌اند و بافت نرمی را تشکیل می‌دهند که به آنها خاصیت عایق می‌دهد.

این که آیا به دنبال بهبود کیفیت صدا، رتبه بندی آتش یا راندمان حرارتی هستید.  طیف وسیعی از کاشی های عایق ما را که برای بهینه سازی محل کار شما کار می کنند، مرور کنید.

سرامیک عایق حرارتی

سرامیک های عایق حرارتی

برای ارائه عایق پیشرفته، این سرامیک عایق حرارتی معمولاً از پشم سنگ (همچنین به عنوان پشم معدنی شناخته می شود) یا پشم شیشه (فایبر گلاس) تشکیل می شوند. کاشی های ساخته شده از این مواد از یک بافت سطح نرم استفاده می کنند که عایق صوتی عالی، مقاومت در برابر رطوبت و واکنش آتش را فراهم می کند و آنها را به یک انتخاب عالی به ویژه برای بخش های عمومی و آموزشی تبدیل می کند.

پشم سنگ – راه حل های سقفی یکی از شرکت های تابعه رهبران مشهور جهان در تولید پشم سنگ است. موادی که در کاشی‌ها عایق خود استفاده می‌کنند از دل آتشفشان‌ها می‌آیند، به این معنی که می‌توانند تا دمای 1000 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. تایل ها پشم سنگ کم تابش یک ماده عایق محبوب هستند که دارای جذب صدا بالا، محافظت در برابر آتش و حفظ گرما هستند.

پشم شیشه – کاشی ها پشم شیشه دارای مزایای عایق مشابهی با محصولات پشم سنگ هستند. محبوب ترین تولید کننده با کاشی های سقفی است که با پشتی زرد مشخص قابل شناسایی هستند. کاشی های پشم شیشه با چرخاندن شیشه مذاب شکل می گیرند تا الیافی ایجاد شود که سپس به یکدیگر متصل می شوند و به عنوان مانعی برای ایجاد عایق پیشرفته عمل می کنند.

بنابراین، چگونه تصمیم می گیرید که سرامیک عایق حرارتی شما باید از چه موادی تشکیل شوند؟ به زبان ساده، بستگی به نیاز فضای شما دارد. در حالی که تمام راه حل های سقف عایق ما کارایی بالایی دارند، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر لطفاً با تیم ما تماس بگیرید.

هنگام انتخاب سرامیک عایق حرارتی ، چند ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

عایق صدا

پشم سنگ به دلیل ویژگی‌های آکوستیک استثنایی‌اش مشهور است.  و استانداردترین محدوده‌ها به وضعیت جذب صدا در کلاس A می‌رسند. ساختار الیافی متراکم و غیر جهت دار این کاشی های سقفی عایق، امواج صوتی را به دام می اندازد و طنین ها را به عنوان یک راه حل کاهش صدا که از خروج صدا به فضاهای اطراف جلوگیری می کند، خنثی می کند. اگر این مورد توجه شماست، توصیه های بیشتری در مورد سقف های کاذب عایق صدا بخوانید.

سرامیک عایق حرارتی

حفاظت در مقابل آتش

همانطور که قبلا ذکر شد. پشم سنگ می تواند تا دمای 1000 درجه سانتیگراد را بدون سوختن تحمل کند.  محصولات پشم سنگ به گونه ای طراحی شده اند.  که پایدار بمانند.  و در صورت آتش سوزی سرعت گسترش شعله را کاهش دهند.  این راه حل های سقف در برابر آتش ایمن هستند.  و به محافظت از سازه باربر ساختمان کمک می کنند.  برای اطلاعات بیشتر در مورد سقف های دارای درجه آتش، وبلاگ ما را بررسی کنید.

عایق حرارتی

هر دو پشم شیشه و پشم سنگ پشم سرامیک با به دام انداختن حباب های کوچک هوا در ساختار فیزیکی سرامیک عایق حرارتی عالی دست می یابند. بنابراین احتمال کمتری وجود دارد.  که گرما از فضای خالی بالای سقف کاذب خارج شود.  و یک راه حل کارآمد انرژی و سازگار با محیط زیست را تشکیل می دهد.  که می تواند به صرفه جویی در قبوض انرژی کمک کند.  و این فقط در فصل زمستان صدق نمی کند. سرامیک عایق حرارتی همچنین می توانند دمای داخلی خنک تری را در ماه های تابستان حفظ کنند.

سرامیک عایق حرارتی

امروز کاشی های سقف عایق شده.  ما را برای محافظت از فضای خود مرور کنید. با محصولات متخصصانی مانند بازار صنعت و ساختمان فتوحی  و غیره، موجودی کاشی های عایق ما با طیف وسیعی از بودجه ها و الزامات عملکرد مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید