مقالات

سرامیک ضد گلوله چیست؟

سرامیک ضد گلوله

دیوارهای فایبرگلاس سرامیک ضد گلوله

پانل های فایبرگلاس برای تقویت دیوارهای خشک سنتی و سایر جداکننده ها در فضای کاری شما استفاده می شود. هنگامی که این پنل ها به درستی نصب شوند، یک لایه ایمنی حیاتی به سیستم امنیتی شما اضافه می کنند. با انتخاب فایبرگلاس بر روی دیوارهای ضخیم و سنتی “ضد گلوله” مانند آجر یا بتن، طراحی سیستم امنیتی خود را به گونه ای ارتقا می دهید که ملاحظات زیبایی شناسی مدرن را برآورده کرده و محیط کاری دوستانه را ایجاد کنید.

چه چیزی دیوارهای فایبرگلاس را در برابر گلوله مقاوم می کند؟

پانل های دیواری بالستیک از لایه لایه پلی استر ساختاری تقویت شده ساخته شده اند که دارای ویژگی های ضد گلوله منحصر به فرد و نجات دهنده است. پانل های فایبرگلاس که با فشار و دمای بالا بین صفحات فولادی قالب گیری شده اند، طوری طراحی شده اند که با نفوذ گلوله به تدریج لایه لایه شده و پرتابه را منحرف و مسطح کرده و انرژی را از بین می برد.

دیوار با ورود به الیاف شیشه ای با استحکام بالا که مواد لایه لایه را تشکیل می دهند به مصرف انرژی گلوله ادامه می دهد و نه تنها از نفوذ بلکه جلوی هر گونه تأثیر شکستگی خطرناک را می گیرد.

سرامیک ضد گلوله

از دیوارهای ضد گلوله می توان در فضاهایی مانند:

دفاتر، کلاس های درس و محوطه های لابی
اتاق های امن
فضاهای کاری تقسیم شده داخلی

در حالی که دیوارهای فایبر گلاس به شیوه ای مشابه با دیوارهای خشک سنتی قرار می گیرند، برخی تمایزات اساسی در فرآیند نصب وجود دارد. پیمانکاران علاقه مند به استفاده از دیوارهای فایبرگلاس در ساخت بعدی خود باید برای اطلاعات کلیدی در مورد نحوه نصب صحیح موانع و اشتباهات ضد گلوله به این منبع نگاهی بیندازند.

خواص دیوار فایبرگلاس

این عنصر ضد گلوله کاملا قابل تنظیم را می توان با توجه به اندازه، سبک و مشخصات حفاظتی شما ساخت.

ظاهر

این پانل های دیواری مات یک محصول ناتمام ضد گلوله هستند که برای استفاده در پشت دیوار خشک یا مواد مشابه استفاده می شود. اگر دیوار خشک گزینه ای در فضای شما نیست، فایبرگلاس می تواند شامل روکش آلومینیومی یا پلاستیکی باشد.

محافظ ضد گلوله

مواد فایبرگلاس در دسترس هستند و تا سطوح UL 1-8 تست شده اند و به شما امکان می دهند سطح محافظت ضد گلوله مناسب برای سیستم خود را انتخاب کنید.

بهترین مواد ضد گلوله برای بهبود ایمنی در محل کار

این یک حقیقت ناگوار است، اما موقعیت‌های تیراندازی فعال در مدارس و محل‌های کار رایج‌تر می‌شوند. هنگامی که یک موقعیت تیراندازی فعال ایجاد می شود، شما فقط می خواهید مواد ضد گلوله با بالاترین امتیاز بین شما و فردی که امنیت شما را تهدید می کند قرار گیرد. شما انواع مختلفی از مواد ضد گلوله دارید که باید در جستجوی بهترین سازه های دفاعی بالستیک در نظر بگیرید.

بهترین نوع ماده برای استفاده به کاربرد منحصر به فرد شما و سطح حفاظت مورد نظر شما بستگی دارد. قبل از اینکه در بهبود ایمنی محل کار خود پیشرفت کنید، در مورد گزینه های مختلف مواد ضد گلوله اطلاعات بیشتری کسب کنید.

انواع مواد ضد گلوله

پانل‌های سفارشی مقاوم در برابر گلوله و سایر ساختارهای محافظ از موادی ساخته شده‌اند که برای جلوگیری از نفوذ گلوله و ترکش به سطح آن طراحی شده‌اند. این مواد می توانند به طور موثر انرژی گلوله ها را جذب کنند و از رسیدن گلوله ها به هدف جلوگیری کنند.

مواد ضد گلوله رایج عبارتند از:
فولاد

مواد ضد گلوله فولادی با ضخامت چند میلی متری کار سنگینی دارند و در متوقف کردن گلوله های سلاح گرم مدرن بسیار موثر هستند. فولاد تحت تنش های ناشی از انرژی گلوله تغییر شکل می دهد.  اما از رسیدن گلوله ها به اهداف مورد نظر خود جلوگیری می کند.

سرامیک

سرامیک به عنوان ماده ای ساخته شده از خاک رس گرم شده تا دمای بسیار بالا، درست زیر الماس در مقیاس سختی، بسیار بالاتر از فلز مورد استفاده برای گلوله سازی قرار می گیرد. هنگامی که سرامیک با کولار لایه بندی می شود، می تواند به طور موثر انرژی را از گرده ها در هر اندازه ای دفع کند. در صورت برخورد، لایه های سرامیکی تحت تاثیر نیروهای گلوله به پودر تبدیل می شوند.

فایبرگلاس

وقتی فایبرگلاس در ضخامت مناسب باشد، به راحتی می تواند گلوله ها را با جذب انرژی از طریق لایه های خود منحرف کند. هنگامی که بین صفحات فولادی قرار می گیرد، این ماده فوق سبک وزن به طور موثر گلوله ها را منحرف می کند و لایه لایه می شود تا گلوله های درون سازه را بگیرد.

چوب

با افزایش سه برابری چگالی چوب، الوار به ظاهر معمولی این پتانسیل را دارد که گلوله را در مسیر خود متوقف کند. علاوه بر بهبود استحکام، چگالی نیز دوام چوب را افزایش می دهد تا از تغییر شکل آن تحت فشار نیروهای گلوله جلوگیری کند.

کولار

شاید یکی از شناخته شده ترین مواد ضد گلوله، کولار یک الیاف مصنوعی است. که مقاوم در برابر حرارت و فوق العاده قوی است.  همچنین سبک وزن است و آن را به گزینه ای محبوب برای اقلام ضد گلوله پوشیدنی تبدیل می کند. کولار در هر دو کاربرد نظامی و غیرنظامی استفاده می شود.

پلی اتیلن

پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا (مثلاً ده برابر سریع) پلاستیکی است که در Tupperware یافت می شود. مواد بالستیک قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. برخی گزارش‌ها حتی نشان می‌دهند که این پلاستیک ارزان قیمت در جلوگیری از گلوله‌های خاص بهتر از کولار است، زیرا در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر است.

پلی کربنات

ماده ضد گلوله نهایی در لیست ما پلی کربنات است، ماده ای قوی و شفاف که برای مقاوم سازی شیشه بالستیک استفاده می شود.

آزمایش مواد برای سازه های دفاعی بالستیک

هر ماده تحت آزمایش ASTM سختگیرانه قرار می گیرد تا رتبه UL یا سطح NIJ خود را تعیین کند، که مستقیماً به توانایی آن در متوقف کردن انواع خاصی از مهمات مربوط می شود. به عنوان مثال، مواد بالستیک درجه یک سطح UL ممکن است گلوله های 9 میلی متری را متوقف کنند، در حالی که سازه های سطح هشت UL می توانند گلوله های 7.76 میلی متری را متوقف کنند. شما می توانید با کارشناسان سیستم دفاعی ما صحبت کنید تا سطح حفاظت ایده آل خود و موادی را که به شما در دستیابی به اهداف امنیتی شما کمک می کند، تعیین کنید.

سازه های دفاعی بالستیک را برای آرامش خاطر خود به دست آورید

اگر برای دستیابی به آرامش واقعی با سازه‌های دفاعی بالستیک آماده هستید. می‌توانید با تیم RRDS با شماره 949-482-6200 تماس بگیرید تا از نحوه کمک ما مطلع شوید. ما به توانایی خود در تجهیز محل کار مشتریانمان با موثرترین پانل های مقاوم در برابر گلوله در صنعت افتخار می کنیم. با استفاده از دانش و تخصص خود، پنل ها را برای رفع نیازهای امنیتی منحصر به فرد شما در محل کار سفارشی می کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا شروع کنیم.

برای خرید سرامیک کلیک کنید.  سرامیک فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید