مقالات

سرامیک ضد لغزش چیست؟

سرامیک ضد لغزش

سرامیک ضد لغزش ویژگی استانداردی نیستند. که در اکثر خانه ها مشاهده خواهید کرد. تعداد فزاینده ای از صاحبان خانه انتخاب می کنند که آنها را در بسیاری از قسمت های خانه خود که در آن خطر لغزش و آسیب وجود دارد نصب کنند. این برای ایمنی بیشتر و آرامش خاطر است.

در اینجا چیزی است که باید در مورد سرامیک ضد لغزش بدانید.  و چرا آنها ایده خوبی برای ایمنی خانه شما هستند.

سرامیک ضد لغزش
سرامیک ضد لغزش

سرامیک ضد لغزش با کاشی های کف پرسلان یا سرامیکی معمولی متفاوت است. کاشی های کف معمولی لغزنده هستند.  و ممکن است منجر به تصادفات جدی یا سقوط شوند. از سوی دیگر، سرامیک ضد لغزش با پوششی کار می‌کنند که خطر لغزش را کاهش می‌دهد. این کاشی ها در مناطقی که ممکن است در معرض آب یا رطوبت باشند، به خوبی کار می کنند، که می تواند لغزش را افزایش دهد.

آن ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

مواد رایج مورد استفاده برای سرامیک ضد لغزش پرسلان و سرامیک هستند. این کاشی ها با در نظر گرفتن چسبندگی بهتر ساخته شده اند. این چسبندگی بهتر خطر لیز خوردن را در محل نصب آنها کاهش می دهد. سرامیک ضد لغزش را می‌توان از مواد خشن‌تری نیز ساخت. این مواد به طور طبیعی خطر تصادفات را به همین ترتیب کاهش خواهند داد.
آیا می توانید از سرامیک ضد لغزش در آشپزخانه یا حمام استفاده کنید؟

آره! سرامیک ضد لغزش معمولاً برای نصب آشپزخانه و حمام توصیه می شود. اینها رایج ترین مناطق خانه هستند.  که در آن حوادث لغزش و سقوط رخ می دهد.

اکثر مشتریان انتخاب می کنند.  که کل آشپزخانه یا حمام خود را با سرامیک ضد لغزش دوباره انجام دهند. با این حال، گزینه ای برای کاشی کاری مجدد بخشی از کف به جای آن، مانند راهرو است.

سرامیک ضد لغزش کجا مفید هستند؟

مکان های زیادی در خانه وجود دارد که سرامیک ضد لغزش می توانند مفید باشند. به عنوان مثال، دستشویی ها یکی دیگر از اتاق های معمولی خانه هستند. که مستعد نشت آب هستند. مناطق بیرونی نیز از همین مشکل مصون نیستند. محوطه اطراف استخر یکی دیگر از فضاهای معمولی است.  که تصادفات در آن اتفاق می افتد. این معمولاً به دلیل دویدن و سر خوردن است.

همچنین، مناطقی که بیرون باران زیادی می بارد، ممکن است بخواهند سرامیک ضد لغزش روی آنها نصب شود. تا تجربه کاشی کاری ایمن تر شود.

بنابراین نصب سرامیک ضد لغزش می تواند در این مناطق از خانه ضروری باشد.

آیا مواقع دیگری وجود دارد که سرامیک ضد لغزش مهم هستند؟

اگر مردم قبلاً زمین خوردن داشته اند و مایلند احتمال تکرار این اتفاق را کاهش دهند، کاشی های ضد لغزش اولین توصیه کاشی کارها خواهد بود.

نصب کاشی‌های ضد لغزش را می‌توان در هر قسمتی که توسط افراد مسن، کودکان یا افراد دارای نقص حرکتی استفاده می‌شود ضروری دانست.

اگر اخیراً هر نوع جراحی انجام داده اید که حرکت شما را مختل می کند، یا زمان بهبودی طولانی با عواقب مادام العمر دارد (مانند تعویض مفصل ران)، کاشی های ضد لغزش نیز توصیه می شود.

اعداد طبقه بندی سرامیک ضد لغزش چیست؟

سرامیک ضد لغزش دارای شماره طبقه بندی کاشی هستند: اما آنها برای چه هستند؟

به این اعداد، درجه بندی ضد لغزش هر کاشی می گویند، و چند دلیل وجود دارد که چرا هنگام انتخاب کاشی شما مهم در نظر گرفته می شود. درجه بندی به شما این تضمین را می دهد که کاشی ها برای استفاده ایمن تأیید شده و آزمایش شده اند.

هرچه این عدد بیشتر باشد، مقاومت بیشتری در برابر لغزش کاشی ارائه می شود. یک متخصص می تواند به شما کمک کند تا نوع کاشی مناسب را برای نصب خود با درجه بندی و متریال مناسب برای محیط خود انتخاب کنید.

پوشش های ضد لغزش چیست؟

اگر قبلاً در مورد کاشی های ضد لغزش مطالعه کرده اید، در مورد پوشش های ضد لغزش به عنوان جایگزینی برای کاشی ها شنیده اید. بسیاری از مردم گزینه کمی ارزان‌تر را برای کاشی‌کاری مجدد انتخاب می‌کنند.

این گزینه این است که کاشی های موجود در خانه خود را با مواد ضد لغزش بپوشانند که نوید کار مشابه را می دهد. با این حال، این پوشش ها می توانند غیر قابل اعتماد باشند. بنابراین کاشی های ضد لغزش بیشتر از روکش ها توصیه می شود.

سرامیک ضد لغزش

چرا سرامیک ضد لغزش بهتر از پوشش ها هستند؟

همیشه زمانی که این امکان را دارید کاشی ها را انتخاب کنید، حتی اگر فکر می کنید که پوشش ها ممکن است گزینه ارزان تری باشند. پوشش ها به ندرت گزینه بهتری هستند و در واقع می توانند تلاش بیشتری نسبت به نصب مجدد کل کف با کاشی های ضد لغزش داشته باشند.

پوشش‌ها مقاومت لازم در برابر لغزش را ارائه نمی‌دهند و به همان روشی که کاشی‌های ضد لغزش دارند درجه‌بندی نشده‌اند. جایی که یک منطقه پوشش‌دار ترافیک زیادی دارد، پوشش ممکن است از بین برود و تا زمانی که واقعاً تصادفی رخ ندهد، بعید است که متوجه آن شوید یا آن را ببینید.

نصب کاشی‌های ضد لغزش از همان ابتدا، پایان تمیز، کف کاملاً جدید و کاهش احتمال تصادفات ناشی از لغزش و سقوط در فضای شما را در مقایسه با پوشش‌ها تضمین می‌کند.

آیا می خواهید در مورد کاشی های ضد لغزش و نحوه عملکرد آنها بیشتر بدانید؟ یا با بازار صنعت و ساختمان فتوحی به شماره 02634115 در تماس باشید.  و دریابید که چگونه می توانیم در کاشی های با کیفیت برتر و نصب آنها به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید