صنعت ساختمان

سرامیک صنعتی چیست ؟

سرامیک صنعتی

سرامیک صنعتی از چه ساخته شده اند؟

کاشی کاری به عنوان یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین روش ها برای کف سازی فضا ظاهر شده. این می تواند یک فضای شخصی، پارکینگ، تجاری یا صنعتی و غیره باشد. بدون شک در این واقعیت که فضاهای مختلف ممکن است نیاز به کاشی های مختلفی داشته باشند.  تا تمام نیازهای کفپوش را برآورده کنند، وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید کف اتاق نشیمن خود را کاشی کاری کنید، کاشی شیشه ای یا سرامیک گزینه خوبی برای رفتن است، اما وقتی صحبت از کاشی کاری فضاهایی مانند پارکینگ یا باغ ها و پیاده روها می شود، توپ متفاوتی است.

اگر به دنبال کاشی برای کف فضای صنعتی خود هستید. این وبلاگ سعی می کند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند تا انتخاب درستی داشته باشید.  یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای کاشی کاری فضای صنعتی خود انتخاب کنید، کاشی های شیشه ای تمام بدن است.

سرامیک صنعتی

ساخت سرامیک صنعتی

این کاشی های سنگین ناامید نمی شوند. که قدرت مقاومت در برابر هر چیزی را که به سر راهشان می آید را دارند. در این وبلاگ، به طور مفصل در مورد کاشی های شیشه ای تمام بدن صحبت خواهیم کرد.

شک در ماندگاری کاشی های شیشه ای تمام بدنه قابل بحث نیست.  زیرا آنها به دلیل استحکام و استقامت خود شناخته شده اند.  این یک واقعیت است که کاشی های شیشه ای دوام بیشتری نسبت به کاشی های سرامیکی دارند. کاشی های تمام بدنه با فشرده سازی مخلوطی از خاک رس، کوارتز، فلدسپات و سیلیس در دمای بالا تولید می شوند.

این فرآیند کاشی را سخت می کند و تخلخل آن را کاهش می دهد و آن را بسیار مقاوم در برابر آب می کند. این باعث می شود که هیچ آسیب داخلی وجود نداشته باشد و استحکام کاشی در تمام نقاط حفظ شود. این کاشی‌ها مانند کاشی‌های سرامیکی ضعیف نیستند و به کفپوش‌ها در شرایط نامطلوب نیز کمک می‌کنند. کاشی های شیشه ای شده.  به قلیایی، اسید یا هر ماده شیمیایی دیگر واکنش نشان نمی دهند.  و همچنین در برابر لکه مقاوم هستند.

ظرافت سرامیک صنعتی

کف‌های صنعتی برای تحمل بارهای استاتیکی و دینامیکی بسیار قوی و مستحکم هستند، زیرا کامیون‌هایی که 60 تن بار یا بیشتر را حمل می‌کنند اغلب در انبارها و تأسیسات تولیدی حرکت می‌کنند.

این کاشی‌ها باید به اندازه کافی جامد باشند تا نگذارند رنگ، ظاهر و ظاهر آن‌ها در اثر حرکات سنگین وسایل نقلیه و ماشین‌آلات خراب شود. کاشی های شیشه ای یک انتخاب عالی برای افزودن استحکام همراه با ظرافت به هر فضایی هستند و در رنگ های مختلف در موجود هستند.

نصب این کاشی ها در هر فضایی نسبتاً آسان است و اگر به درستی انجام شود، برای مدت طولانی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اگرچه قبلاً اشاره کرده‌ایم که این کاشی‌ها سنگین، بسیار بادوام و ماندگار هستند، لیست فقط به اینجا ختم نمی‌شود.

این کاشی ها نیز به راحتی تمیز می شوند و مقرون به صرفه هستند. پس از نصب عملاً می توانید آنها را فراموش کنید و به همان خوبی که در روز اول بودند، ادامه می دهند.

سرامیک صنعتی

استحکام سرامیک صنعتی

شرکتی است. که از آنچه موعظه می کند پیروی می کند. این برند مطمئن می شود که بهترین کاشی های سنگین را در اختیار شما قرار می دهد.  و برای همین، آزمایشی را روی سه مورد از محبوب ترین و مورد توجه ترین گزینه های کاشی کاری خود انجام دادیم. کاشی‌های تمام بدنه ، سرامیک های (چوب کاج طبیعی)، و سرامیک های (رز چوب قهوه‌ای) را با راندن یک کامیون 60 تنی روی آنها آزمایش کردیم. در واقع، نه فقط یک کامیون، بلکه بیش از 100 کامیون. مشاهده شد که کاشی‌ها آزمایش را با رنگ‌های درخشان پشت سر گذاشتند و تحت تأثیر قرار نگرفتند.

تایل های تمام بدن منجمد سری معمولی و تایل های تمام بدن منجمد سری هوی دیوتی از دسته هایی هستند.  که حتما باید دوام و استقامت آنها را بررسی کنید. این کاشی ها دارای استحکام 6000 نیوتن هستند و می توانند وزن 100 تن را تحمل کنند. این بدان معناست. که نمی شکنند. ،پنج رنگ متمایز موجود در این طیف هستند.

مجموعه های دیگر کاشی های مانند را نیز بررسی کنید و ما مطمئن هستیم که بهترین گزینه ها را برای فضای صنعتی خود خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید