صنعت ساختمان

سرامیک زیر راه پله

سرامیک زیر راه پله

به دنبال کاشی کاری راه پله خود هستید؟ در این مقاله، اطلاعاتی را که نیاز دارید، از جمله اینکه کدام نوع کاشی برای پله ها مناسب است. و سرامیک زیر راه پله باید به چه صورت باشد.  نحوه جلوگیری از لغزنده شدن آن، و برخی ملاحظات ویژه که باید هنگام کاشی کاری پله های فضای باز رعایت کنید، در اختیار شما قرار می دهیم. اگر این اطلاعات برای شما مفید بود، امیدواریم در یکی بازار صنعت و ساختمان فتوحی شما را ببینیم.

سرامیک زیر راه پله

چرا کاشی را برای راه پله انتخاب کنیم؟

 

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که می توانید برای راه پله استفاده کنید، از جمله :
بتن
لمینت
سنگ
فرش
کاشی

پس چرا برخی از مردم کاشی را انتخاب می کنند؟ این تا حد زیادی یک موضوع ترجیح شخصی است. کاشی یکی از چندین متریالی است که می‌توان برای راه پله‌ها استفاده کرد، برخلاف آسانسورها که نیازهای بیشتری برای مصالحی دارند که می‌توانند استفاده کنند.

کدام نوع کاشی برای پله ها بهتر است؟

 

پرسلان با توجه به دوام و تطبیق پذیری آن یک انتخاب محبوب برای راه پله ها است. مهمترین چیز این است که کاشی راه پله شما باید بادوام باشد، زیرا احتمالاً در یک منطقه پر تردد قرار دارد و بنابراین باید به طور منظم در برابر افرادی که روی آن بالا و پایین راه می روند مقاومت کند. جدای از آن، هنگام تعیین اینکه کدام کاشی برای راه پله شما بهترین است، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از مهمترین آنها استفاده از کفپوش در طبقه بالا و پایین است. شما می خواهید متریالی را پیدا کنید که با هر دو طبقه مطابقت داشته باشد. در برخی موارد، شما می خواهید مواد روی راه پله را با مواد موجود در طبقات دیگر تطبیق دهید، اما در شرایط دیگر، یک طراح داخلی ممکن است استفاده از نوع دیگری از کفپوش را توصیه کند.

آیا پله های کاشی کاری شده لغزنده هستند؟

 

کاشی ممکن است لغزنده باشد، که بدیهی است در راه پله یک خطر است. بنابراین چند تکنیک مختلف وجود دارد که می خواهید برای کاهش این خطر از آنها آگاه باشید. اولین مورد به سادگی انتخاب یک کاشی مقاوم در برابر لغزش است. نگاه کردن به (ضریب اصطکاک دینامیکی) کاشی مفید است که به شما می گوید چقدر لغزنده است. برای راه پله ها، نگاه کردن به مواد با بالاتر مفید است، زیرا این نشان دهنده لغزندگی کمتر است. اگر می‌خواهید از کاشی‌هایی استفاده کنید که دارای امتیاز پایین‌تری هستند، ایده خوبی است که با نوعی پوشش با آن مقابله کنید. بسته به ترجیحات زیبایی شناختی خود، می توانید از فرش، نوار مقاوم در برابر لغزش یا حتی پوشش کف استفاده کنید. این امر به اطمینان از ایمنی افرادی که از پله ها استفاده می کنند کمک می کند.

 

از چه نوع کاشی برای مراحل در فضای باز استفاده می کنید؟

 

پله‌های فضای باز شبیه به پله‌های داخلی هستند، با بزرگترین تفاوت این است که باید به دنبال استانداردهای بالاتری از دوام و مقاومت در برابر لغزش باشید. شما همچنین می خواهید کاشی های غیر متخلخل را پیدا کنید. همه این ویژگی‌ها باید در کاشی‌های طراحی‌شده برای فضای باز وجود داشته باشد، اما ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که بتوانید کاشی‌های داخل خانه را پیدا کنید که می‌توانند در بیرون نیز استفاده شوند.

به دنبال یک فروشگاه کاشی در البرز ، کرج هستید؟

 

ما بیش از 21 سال است که با افتخار به جامعه خدمت کرده ایم و به صاحبان خانه، صاحبان مشاغل، معماران، طراحان، پیمانکاران و سایرین کمک می کنیم تا بهترین کاشی را برای نیازهای خود دریافت کنند. این که آیا شما آماده خرید کاشی هستید یا هر سوالی دارید، لطفاً در تماس با ما از طریق شماره 02634115 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید