صنعت ساختمان

سرامیک دست ساز چگونه ساخته می شود؟

سرامیک دست ساز

سرامیک دست ساز در دنیا بازسازی های کافی دارد. هر یک از کاشی های ما یک قطعه اصلی است.

یک فضا فقط به خوبی موادی است.  که از آن ساخته شده است. سرامیک دست ساز همه تفاوت را ایجاد می کند.  با تغییرات ظریف و بافت هایی که یک ماشین هرگز نمی تواند آن ها را بسازد.

چه کفپوش، دیوارها، پشتی آشپزخانه، شومینه، یا فضایی که می‌خواهید.  در آن به سادگی بیانی داشته باشید.  فرآیند آنالوگ ما در هر اینچ مربع از هر الگو منعکس می‌شود. مرکز تولید مینیاپولیس ما بیشتر شبیه کارگاه یک هنرمند است.  تا یک کارخانه. این رنگ ها و بافت های متمایز را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. چند نمونه سرامیک را سفارش دهید (ما به هر کجا ارسال می کنیم) و خودتان ببینید.

سرامیک دست ساز

سرامیک دست ساز لوکس

اگر به دنبال کاشی و سرامیک لوکس با طراحی منحصر به فرد، کیفیت دست ساز و سفارشی هستید.  طرح هایی دست ساز پاسخی است.  که به دنبال آن بوده اید.

خانه شما بیش از چهار دیواری است. این بازتابی از سلیقه شما، سفرهای شما، عزیزانتان، زندگی شماست. همانطور که سرگرم می‌شوید، کار می‌کنید.  یا استراحت می‌کنید.  دکوراسیون شما در یک نگاه داستان شما را بازگو می‌کند. فرقی نمی‌کند این یک بار هنری دکو باشد.  که مهمان‌ها در یک مهمانی خانگی در آن معطل می‌شوند.  یا آشپزخانه‌ای با الهام از غذاهای قدیمی که در آن وعده‌های غذایی آماده می‌شود.  دیوارهایی که شما را احاطه کرده‌اند.  برای الهام بخشیدن به همه کسانی که به خانه و زندگی شما خوش آمد می‌گویند.

طراحی سرامیک دست ساز

کاشی‌های سرامیکی دست‌ساز، حک‌شده و نقاشی شده.  با دست طراحی دست ساز، هر فضای زندگی را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند.  رنگ پشتی آشپزخانه به نقاشی دیواری کنزینگتون تبدیل می‌شود.  دستشویی به یک آبگرم مجلل تغییر می‌کند. جزئیات ساده و ظریف طراحی شده.  برای مطابقت کامل با سبک امضای مشتری همان چیزی است.  که کاشی های طراحی دست ساز را متمایز می کند. کیفیت و ساخت آنها سرمایه گذاری زیبایی است. که زیبایی شناسی و سبک شخصی صاحب خانه را به نمایش می گذارد.

مشتریان از یک محصول انحصاری متناسب با نیازها، ترجیحات و فضاهای آنها بهره می برند.  هر عنصر قابل تنظیم است.  از رنگ، تا پایان، و طرح های حک شده.  با دست صدها رنگ و شکل دارد.  که برای هر سفارش به صورت دستی تولید می شوند. کاشی ها تکنیک های حکاکی دستی دنیای قدیمی را با نوآوری های جدید در جهان ترکیب می کنند.  تا پایانی ماندگار در تولیدات انبوه مدرن دست نیافتنی شود.  طراح ها ، مانند خانه شما، منحصر به فرد است.

کاشی‌ها که به صورت دست‌ساز در آمریکا ساخته شده‌اند.  و از نظر شخصیتی غنی هستند.  می‌توانند روی هر دیوار، کف، طاق‌دار، حمام، شومینه، شومینه یا اجاق گاز نصب شوند.  از دیوارهای برجسته گرفته تا اتاق‌های کامل، هیچ پروژه‌ای برای یک طرح های خیلی کوچک یا جاه‌طلبانه نیست.  از پیش نویس مفهومی تا قرار دادن کاشی نهایی، هر مشتری به جزئیات در کمیسیون سفارشی خود توجه جدی می کند.

جایی که سنت دنیای قدیم با طراحی، هنر و کیفیت ملاقات می کند

طرح‌های از تکنیک‌های حکاکی دستی در دنیای قدیم سرچشمه می‌گیرد و این ظرفیت را دارد که تقریباً هر رنگ و شکلی را که مشتری درخواست می‌کند سفارشی یا مطابقت دهد و یک محصول نهایی منحصر به فرد و منحصر به فرد را ارائه دهد.

تکنیک و طراحی حکاکی با دست دنیای قدیم

خطوط با استفاده از لعاب رنگی انتخابی بر روی بدنه سفالی مقاوم طراحی و تولید می شوند. این بدنه سفالی قوی مانند سفال یا کاشی های هنری دنیای قدیم به صورت مرطوب پردازش می شود. خاک رس مرطوب به ما اجازه می دهد تا اثرات سطحی را به دست آوریم که با فرآیند پرس خشک نمی توان به دست آورد. طیف وسیعی از اشکال را ارائه می دهد.  که از یک لوزی، الماس یا شش ضلعی شروع می شود.  و به منشورها، امواج یا گل های پیچیده تر تبدیل می شود. رنگ‌های بی‌پایان به ما امکان می‌دهند جلوه‌ای منحصر به فرد و منحصر به فرد برای تحقق رویای هر مشتری ایجاد کنیم. این نوع خدمات و محصول در سرتاسر جهان منحصر به فرد است و رنگ و شفافیت آن در تولید انبوه امکان پذیر نیست.

کیفیت نه مصالحه

کیفیت این توانایی را دارد که خواسته‌های معماری لوکس را برآورده کند، با تمام مفاهیم مختلفی که می‌توانید در آشپزخانه، حمام، لابی، شومینه و کف خود استفاده کنید، مطابقت دارد و به شما این امکان را می‌دهد که هر چیزی را که تخیل خود می‌خواهید بسازید.
خط خود را با چند نقاشی دیواری حکاکی و  با دست کامل می کند. خط خود را با در دسترس بودن زیاد اشکال و ترکیب رنگ موزاییک تکمیل می کند.

می دانیم که انتخاب بهترین طرح کاشی و سرامیک دست ساز برای پروژه شما کار کوچکی نیست. بنابراین مهم است که با طراحان و صنعتگران باتجربه مانند کسانی که در کار می کنند، ما دائماً در حال توسعه طرح های جدید و رنگ های جدید هستیم تا به مجموعه سفارشی خود اضافه کنیم. در نتیجه، ما قادر به همکاری نزدیک با شما برای رفع نیازهای خاص شما هستیم.

اجازه دهید تخیل شما اجرا شود!

سال ها تجربه، یادگیری فنی، مهارت های هنری خدمه ما، و همچنین اشتیاق و ساعت ها فداکاری، به ما این امکان را می دهد که این گزینه های منحصر به فرد کاشی و سرامیک سفارشی و فرصتی را برای ایجاد ظاهر رویایی شما ارائه دهیم. تخیل شما هیچ محدودیتی ندارد و با طرح های می توانید به کمال برسید.

برای کسانی که چشم خلاقی دارند، یک پورتال موزاییک طراحی را ارائه می دهد که در آن مشتریان می توانند الگوها و طرح های رنگی مختلفی را برای ایجاد چیدمان خود انتخاب کنند. سپس می‌توان طرح‌ها را روی دیوار پشتی یا حمام پیش‌نمایش کرد و برای کمک به خرید در قالب PDF دانلود کرد. همچنین یک گالری الهام بخش از فضاهای متنوع و نفیس ارائه می دهد.  که با افزودن کاشی های ظریف آن دوباره اختراع شده اند.   اتاق های پودر را به کاخ ها و اتاق های نشیمن را به لوکس تبدیل می کنند.  طراح نیستی؟ مشکلی نیست! همچنین مجموعه ای از موزاییک ها و نقاشی های دیواری دست ساز برای اضافه کردن به فضای شما دارد.

کاشی های بسیار زیبا… فضای کمی

فرآیند انتخاب دقیقاً همین است، با دقت عناصری را انتخاب کنید که به بهترین شکل بیانگر سبک ذاتی شما هستند. وقت بگذارید، از سفر لذت ببرید و خانه خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

برای صاحبان خانه و معمارانی که به دنبال ارتقای محیط اطراف خود هستند، تجربه و محصولی را ارائه می دهد که مانند هیچ چیز دیگری در بازار وجود ندارد. کاشی‌های از حکاکی‌های مجلل و آراسته گرفته تا طرح‌های مدرن و مینیمال، منحصراً متناسب باشد.   زیبایی‌شناسی و خواسته‌های شما طراحی شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، دریافت کمک طراحی، یا یافتن یک توزیع کننده در نزدیکی خود دارند.  از وب سایت ما در بازدید کنید. اگر به دنبال مرور کاتالوگ ما هستید، می توانید راهنمای سبک ما را مشاهده و دانلود کنید.

برای خرید سرامیک کلیک کنید.   خرید سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید