صنعت ساختمان

سرامیک خشک نما

سرامیک خشک نما

سرامیک خشک نما یکی از مدرن ترین و به روزترین نماهای ساختمان است. شما می توانید آن را در سراسر خاورمیانه با قیمت مناسب خریداری و سفارش دهید.

سرامیک خشک نما به روزترین نوع نمای ساختمان است که می توانید به روش نصب خشک اجرا کنید. این نوع نما از استحکام بالایی برخوردار بوده.  و مجریان آن را در ماژول های تکی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. متداول ترین پروژه های ساختمانی که می توانید سرامیک خشک را اجرا کنید به شرح زیر است:

در ساختمان های تجاری
ساختمان های اداری
پایانه ها
ساختمان های مسکونی
فضای داخلی ساختمان ها
ایستگاه های مترو

سرامیک خشک نما

سرامیک

سرامیک خشک نما یکی از مدرن ترین و بهترین نماهای ساختمانی است.  که کاربردهای فراوانی دارد. البته خود این نوع سرامیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است.  به عنوان مثال:

دارای ویژگی های عایق بالاتر با سوراخ هایی در ضخامت است.
جلوگیری از نفوذ هوای سرد و ایفای نقش یک عایق قوی
کاهش بار مرده پوشش خشک نما به دلیل وجود سوراخ در بدنه سرامیکی
دارا بودن قطعات مخصوص گوشه و کف پنجره ها
قیمت بسیار مناسبی دارد.
استفاده از تکنولوژی بسیار بالا در تولید

خرید و فروش سرامیک خشک

برای داشتن نمای زیبا و جذاب می توانید.  سرامیک های خشک را به روش های مختلف خرید و فروش کنید. به عنوان مثال می توان به روش های زیر در خرید و فروش سرامیک خشک نما اشاره کرد:

فروش اینترنتی ، تلفنی و حضوری سرامیک خشک نما

فروش سرامیک خشک نما از سایت های فروشگاهی معتبر انجام می شود.  و می توانید این نما را از فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید. همچنین می توانید سرامیک خشک نما را به صورت عمده خریداری کنید. که با پیشنهادات ویژه همراه بوده و به صرفه تر است.

سرامیک خشک نما

نمایندگی سرامیک خشک در خاورمیانه

در نتیجه سرامیک خشک بیشترین تولید را در خاورمیانه دارد.  و اکثر شرکت ها محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند. شرکت آلومینیوم معتبر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک خشک در خاورمیانه است.  و محصولات خود را به سراسر خاورمیانه و خارج از کشور ارسال می کند. همچنین شایان ذکر است.  یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در خاورمیانه، شرکت اکو آرک است.  که در زمینه تولید انواع نمای ساختمان از جمله سرامیک خشک فعالیت دارد.

سرامیک خشک نما 1

برای خرید  این محصولات می توانید با بازار صنعت و ساختمان فتوحی به شماره 02634115 تماس بگیرید.

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید