مقالات

سرامیک اسلب چیست ؟

سرامیک اسلب چیست

سرامیک اسلب چیست؟

پاسخ این سوال که سرامیک اسلب چیست می توان گفت فقط سرامیک هایی که 800×1600 میلی‌متر یا بزرگ‌تر هستند.  ارزش این را دارند که سرامیک اسلب نامیده شوند.  هر چیزی که کمتر از آن اندازه باشد.  قالب بزرگ یا کاشی با اندازه استاندارد است.

مناسب برای نمای خارجی، میز، دیوارهای داخلی و کف. عملی بودن و کاربردی بودن آنها از تصورات طراحان فراتر می رود. در اینجا به طور مختصر به مزایای استفاده از کاشی های اسلب می پردازیم:

یکی از مهم ترین ویژگی های سرامیک های اسلب چند کارکردی بودن آن است. کاشی های اسلب برای نماهای خارجی و داخلی، رومیزی و سایر مصارف مناسب هستند. انبار کردن کاشی های اسلب هرگز نمی تواند اشتباه باشد.

کاشی معمولاً یک جسم نازک مربع یا مستطیل است. سرامیک قسمتی که  از مواد سایش سخت است.  که برای پوشش سرامیک، سنگ، فلز، خشت پخته، حتی شیشه استفاده می شود.  که معمولاً با سقف، کف، دیوار یا اشیاء دیگر مانند لوح ها پوشانده می شود.

سرامیک اسلب چیست

ساخت کاشی

از طرف دیگر، کاشی گاهی اوقات به همان واحدهای ساخته .  از مواد سبک وزن مانند پرلیت، چوب و پشم معدنی اشاره دارد.  که معمولاً برای کاربردهای دیوار و سقف استفاده می شود.  به عبارت دیگر، از کاشی برای ساختن یک کاشی ساختمانی یا اشیاء مشابه، مانند پیشخوان های مستطیلی استفاده می شود.

این کلمه از کلمه فرانسوی Tuile گرفته.  که از کلمه لاتین گرفته شده است.  به این معنی که کاشی بام سفالی نابود شده است. کاشی ها اغلب در فرش های پوشش دیوار و کف تشکیل می شوند.  و می توانند از کاشی های مربع پیچیده پیچیده یا موزاییکی باشند. کاشی‌ها اغلب از سرامیک ساخته می‌شوند.  معمولاً برای مصارف داخلی براق و بسیاری دیگر برای سقف، اما مواد دیگری مانند شیشه، چوب پنبه، بتن و سایر مواد مرکب و سنگ‌ها معمولاً استفاده می‌شوند.  سنگ های کاشی کاری معمولاً مرمر، انیمه، گرانیت یا تخته سنگ هستند.

 

مزایای سرامیک اسلب

بدون درز

کاشی‌های اسلب به دلیل اندازه‌های بزرگ و لبه‌های باریک، یک راه‌حل بدون درز عالی برای میز، دیوارها و کف هستند.  این قطعا خانه شما را مدرن و شیک می کند.

کاهش هزینه های کاشی کاری

کاشی کاری دیوارها و کف شما فقط به تعداد بسیار کمی از کاشی های دال نیاز دارد.   به این معنی که اتصالات و ساعات کاشی کاری کمتری مورد نیاز است.  در هنگام تزئین خانه شما در مواد و دستمزدها صرفه جویی می شود.

تمیزی و ماندگاری

کاشی های اسلب در برابر سایش، خراش و لکه حتی در محیط بد مقاومت می کنند. این خانه شما را زیبا و راحت نگه می دارد و شما را از بازسازی یا نوسازی خانه نجات می دهد.

 

چرا اسلب؟

آنها نه تنها به طرز خیره کننده ای زیبا هستند که تأثیر زیادی در خانه شما می گذارند، بلکه به طور قابل توجهی کاربردی هستند.

به همین دلیل است که شما آنها را دوست خواهید داشت:

خطوط دوغاب کمتری برای مراقبت
تمیز کردن و نگهداری آسان تر است
اندازه بزرگ و خطوط دوغاب کمتر به صورت بصری اتاق را گسترش می دهد
ظاهری ساده برای طرح های در مقیاس بزرگ
عمق باریک 6 میلی متر؛ فضای کمتر و کارآمدتر را اشغال می کند.
دوام و ماندگاری بیشتر
فرصتی برای فکر کردن خارج از جعبه، استفاده از آنها در سطوح مختلف
پوسته های سرامیکی برای نمای بیرونی، داخلی، کف، دیوارها و وسایل ایجاد کنید

 

کجا می توان از اسلب استفاده کرد؟

اسلب ها مجموعه ای از کاربردها از دیوارها/کف های حمام است.   تا کف های محل نشیمن، دیوارهای ویژه، ورودی های بزرگ، آشپزخانه بدون درز و نماهای خارجی دارند.

لوسی تخته‌های بزرگ ما در کالاکاتا طلای عتیقه را برای حمام خانوادگی خود انتخاب کرد زیرا آنها «این حمام را درست می‌کنند! آنها اتاق مرطوب را قاب می کنند و بزرگ و ظریف هستند. من آنها را دوست دارم زیرا به لطف فرمت بزرگ و حداقل خطوط دوغاب، تمیز کردن آنها فوق العاده آسان است. ما رنگ‌های خاکستری را که از میان کاشی‌های دال عبور می‌کنند، انتخاب کردیم و کاشی‌های خاکستری کف را برای تثبیت ظاهر انتخاب کردیم.»

نصب اسلب های ما به متخصص نیاز دارد و برای نصب DIY مناسب نیستند. با انتخاب فرمت بزرگ در فیلتر، کاشی‌کار متخصص نزدیک خود را در اینجا پیدا کنید.

نکته مهم ما: مزایای اسلب زمانی واضح شد که حمام خود را اندازه گرفتم و متوجه شدم که فقط به 2-3 کاشی در یک دیوار نیاز داریم. این فقط 2 اتصال دوغاب است! نظافت ناگهان به ساده ترین کار هفته تبدیل شد. این را به نگهداری آسان کاشی های پرسلان اضافه کنید. که به طور طبیعی مقاوم در برابر قالب و لکه هستند، من اکنون می نشینم و از اینکه کاشی ها به مراقبت و تمیز کردن کمی نیاز دارند لذت می برم!

سرامیک اسلب چیست

چگونه اسلب را برای فضای خود سفارش دهیم؟

اسلب ها توسط پانل سفارش داده.  نه متر مربع، بنابراین هنگام محاسبه دقت بیشتری داشته باشید.  و فراموش نکنید که همیشه 10٪ اضافی برای هدر رفتن سفارش دهید.

پلان را با چیدمان دال (نه متر مربع) اندازه گیری کنید.  این به معنای شمارش تعداد دال هایی است که نیاز دارید.
برای اندازه گیری: اتاق را بیرون بکشید و تعداد قطعات را بشمارید.
اجازه دهید 10٪ تکه های تخته بیشتر برای هدر رفتن.

تفاوت کاشی ها با اسلب

در ادامه مبحث سرامیک اسلب چیست به تفاوت کاشی  هلویی کوچک دال هستند.  و از اشکال و اشکال مختلفی تشکیل شده. کوچکترین اندازه است.  و بیش از 40-50 سانتی متر نیست. این مقایسه باریک و باریک در مقایسه با پرچم است. معمولاً ضخامت آن کمتر از یک سانتی متر است. اما مقداری ضخیم است. کاشی ها به راحتی بر روی تمامی گزینه های کف نصب می شوند و در مقایسه با اندازه کوچک و ضخامت دال آن، با هزینه کم در دسترس هستند.
اندازه و شکل آن بزرگتر است. اما کیفیت آن مانند سرامیک است. اندازه و شکل فقط با سرامیک متفاوت است. معمولاً اندازه دال قطعات اسلب می تواند 3/4 اینچ تا 3 اینچ ضخامت داشته باشد. در حالی که سایرین قطعاً بهتر از سایرین نیستند.

برای خرید اسلب سایز 120*240 روی اندازه سرامیک کلیک کنید.

برای خرید اسلب سایز 120*240 روی اندازه سرامیک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید