معرفی محصول

سرامیک اسلب دیوار کجا استفاده می شود ؟

سرامیک اسلب دیوار

کاشی های پرسلان بر اساس انواع و کاربردها توضیح داده

انواع کاشی/ اسلب پرسلان / سرامیک اسلب دیوار : با نگاه و کاربردها توضیح داده شده.

کاشی‌های دال سرامیکی با میزان جذب آب کمتر از 0.5 درصد به عنوان کاشی‌های پرسلان یا اسرامیک اسلب دیوار تعریف می‌شوند که کاشی‌های همه‌کاره‌ای هستند که در فضاهای مدرن روی کف‌پوش و روکش دیوار استفاده می‌شوند. به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و لکه های عمیق، مقاومت در برابر آب و حرارت و نگهداری و تمیز کردن آسان، این محصولات جدید دوام بیشتری دارند.  و برای مناطق تجاری و پرتردد ترجیح داده می شوند. انواع کاشی های پرسلان را می توان بر اساس پوشش و بافت آنها دسته بندی کرد. برخی از انواع رایج عبارتند از:

سرامیک اسلب دیوار

کاشی پرسلان جلا داده شده

این یک نوع سطح است.  که به آن روکشی براق داده شده .  و آن را براق و بازتابنده به نظر می‌رسد.  بسیار شبیه به یک آینه. در لمس صاف است و به دلیل ظاهر زیبا و مجلل آن بسیار مورد علاقه است.

کاشی پرسلان نیمه براق

این سطح مانند پرسلان مات ظاهری صاف و نه براق دارد اما کمی براق دارد. سطوح پرسلان شیک مانند پرسلان صیقلی براق نیستند، اما ظاهری صیقلی و ظریف می بخشند.

کاشی پرسلان مات

این سطح دارای یک روکش صاف و غیر بازتابنده است که مانند چینی صیقلی براق نیست. در لمس صاف احساس می شود و اغلب برای ظاهر مدرن و ظریف خود انتخاب می شود.

کاشی پرسلان بافت

این سطح صاف نیست. و بافتی خشن دارد که ظاهر جالب و عمیق تری به آن می دهد. می توان آن را با استفاده از روش های مختلف مانند حکاکی، منبت کاری یا چاپ ایجاد کرد. سطوح پرسلان بافت دار هنگام تعامل با آنها، لمس خاص و لذت بخشی را ارائه می دهند.

کاشی های پرسلان لعابدار / بدون لعاب

صفحات پرسلان با لعاب غیر رنگی یا براق پوشانده می شوند.  که معمولاً سطح کاشی ها را براق و براق نشان می دهد. صفحات پرسلان با ظاهر مرمر یکی از نمونه‌های صفحات پرسلان لعابدار هستند.  که برای اتاق‌های نشیمن مجلل و فضاهای پشتی شما مناسب است.  در فرآیند تولید دال پرسلان ، مواد اضافی به خاک رس پودری رنگدانه شده.  خشک تزریق می شود.  و قالب آماده حرارت دادن.  در دماهای بالا است. این شکل طبیعی تولید بدون هیچ گونه درمان بیش از حد به اسلب پرسلان بدون لعاب معروف است.

کاشی پرسلان طبیعی

این سطح برای تقلید از ظاهر و بافت مواد موجود در طبیعت مانند سنگ مرمر، گرانیت یا چوب طراحی و این با استفاده از فناوری چاپ پیشرفته ساخته شده.  که بافت ها و الگوهای واقعی را روی پرسلان ایجاد می کند. این سطوح ظاهر جذاب مواد طبیعی را با مزیت افزوده دوام پرسلان ترکیب می کنند. اینها تنها چند نمونه از انواع مختلف سطوح موجود برای چینی هستند. انتخاب سطح بستگی به ترجیح شخصی، زیبایی شناسی مورد نظر و استفاده مورد نظر از چینی دارد.

انواع کاشی های پرسلان : با کاربردها توضیح داده

انواع کاشی پرسلان به دلیل دوام، تطبیق پذیری و جذابیت زیبایی شناختی، به طور گسترده در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا برخی از کاربردهای رایج برای صفحات پرسلان در هر مجموعه آورده شده :

 

فضاهای داخلی سرامیک اسلب دیوار

کفپوش:

سرامیک اسلب دیوار نوعی از مواد کفپوش است.  که به دلیل دوام و توانایی خود شناخته شده.  آن‌ها در برابر رطوبت، لکه‌ها و خراش‌ها بسیار مقاوم هستند و برای بسیاری از صاحبان خانه انتخابی محبوب هستند. این کاشی ها را می توان در قسمت های مختلف خانه از جمله آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، راهرو و ورودی ها نصب کرد.

دیوارها:

صفحات پرسلان اغلب به عنوان پوشش دیوار انتخاب می شوند.  زیرا ظاهری پیچیده و امروزی می بخشند. این کاشی‌ها معمولاً در حمام و آشپزخانه یافت می‌شوند.  اما می‌توان از آن‌ها برای افزودن نکات تزئینی در اتاق‌های نشیمن یا به‌عنوان دیوارهای برجسته نیز استفاده کرد.

بک اسپلش:

صفحات چینی برای بک اسپلش آشپزخانه یا حمام ایده آل هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند، در برابر گرما مقاوم هستند و می توانند جلوه ای شیک به فضا ببخشند.
کانتر: صفحات چینی را می توان به عنوان یک ماده بادوام و جذاب برای میزهای پیشخوان استفاده کرد و سطحی براق و بهداشتی ارائه کرد.

 

فضاهای بیرونی سرامیک اسلب دیوار

 

پاسیو و تراس:

سرامیک اسلب دیوار گزینه ای عالی برای پاسیو یا تراس های فضای باز هستند زیرا می توانند این مناطق را شیک جلوه دهند و هدف خود را به نحو احسن انجام دهند. این کاشی‌ها می‌توانند محو شدن، تغییرات آب و هوایی و لکه‌ها را تحمل کنند و به انتخابی بادوام برای استفاده در فضای باز تبدیل شوند.

کنار استخر:

صفحات پرسلان که خاصیت عدم لغزش دارند.  اغلب در اطراف استخرها به دو دلیل استفاده می شوند.  آنها با کاهش خطر سر خوردن.  به افزایش ایمنی کمک می کنند.  و انتخابی جذاب و آسان برای نگهداری ارائه می دهند.
مسیرها و راهروها: صفحات چینی یک انتخاب عالی برای ساخت مسیرها و مسیرهای پیاده روی زیبا و طولانی مدت در باغ ها یا مناظر بیرونی هستند.

نما و روکش:

از اسلب پرسلان می توان. برای دیوارهای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد. آنها چندین مزیت دارند، از جمله ارائه عایق، محافظت، و ظاهری زیبا به ساختمان.

به طور کلی، اسلب چینی در بسیاری از مناطق، هم در داخل و هم در خارج استفاده می شود. آنها را می توان برای کف، دیوار، کانتر و حتی در بیرون ساختمان ها استفاده کرد. دلیل محبوبیت آنها این است که آنها بسیار متنوع و ماندگار هستند و ظاهر خوبی دارند. به همین دلیل است که از آنها در خانه ها و مشاغل به طور یکسان استفاده می شود.

کاشی های پرسلان با جلوه های مختلف

انواع کاشی های پرسلن بر اساس ظاهر در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و پوشش های سطحی موجود است. اگر می خواهید ظاهری از مواد داشته باشید اما می خواهید از آسیب آب جلوگیری کنید، این اسلب چینی را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. علاوه بر این، انواع اسلب پرسلان می تواند طرح ها و سبک های مختلفی داشته باشد. برای نمونه:

اثر مرمر

صفحات چینی را می توان برای تقلید از ظاهر سنگ مرمر طبیعی تولید کرد. این کاشی‌ها روکش صیقلی دارند و در رنگ‌های مختلفی مانند سفید، بژ، خاکستری و مشکی تولید می‌شوند. این اسلب ها ظاهری مجلل از سنگ مرمر را بدون نیاز به نگهداری بالا ارائه می دهند.

جلوه چوب

صفحات چینی یک جایگزین عالی برای دستیابی به زیبایی انواع چوب از جمله بلوط، گیلاس یا گردو هستند. این کاشی ها دارای سطح بافتی هستند.  که به طور موثر دانه های پیچیده و الگوهای ارگانیک موجود در چوب طبیعی را تکرار و آنها محبوبیت قابل توجهی در بین افرادی به دست آورده اند.  که به دنبال ظرافت بی انتها و جذابیت دنج چوب هستند.  بدون اینکه به استقامت قابل توجه و نگهداری بدون دردسری که پرسلان ارائه می دهد، لطمه ای وارد شود.

اثر بتن

صفحات چینی را می توان به تقلید از ظاهر بتن ساخت که به آنها حسی مدرن و صنعتی می دهد. این کاشی ها معمولاً سطحی صاف یا کمی براق دارند و در سایه های مختلف خاکستری موجود هستند. آنها یک گزینه عالی برای ترجیحات طراحی معاصر و مینیمالیستی هستند.

اثر سنگ

صفحات پرسلان به گونه ای طراحی که شبیه سنگ های طبیعی مانند تخته سنگ، تراورتن یا گرانیت باشند. این کاشی های مجلل با سطح بافتی  که از بی نظمی ها و الگوهای متمایز موجود در سنگ طبیعی تقلید می کند.  این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همان زیبایی ظریف و جاودانه‌ای را مانند سنگ ارائه دهند، اما مزیت‌های اضافه‌ای چون بادوام بودن و مراقبت آسان از آن را دارند.

سرامیک اسلب دیوار طرح دار یا تزئینی

انواع دال پرسلان در الگوهای مختلفی مانند طرح های هندسی یا نقوش پر جنب و جوش موجود است. این کاشی‌ها می‌توانند جذابیت بصری و منحصربه‌فرد بودن هر اتاق را افزایش دهند، که معمولاً به عنوان تکه‌های برجسته یا تزئینی در حمام، آشپزخانه یا مناطق نشیمن استفاده می‌شود. به طور کلی، انواع دال پرسلان طیف گسترده ای از ظاهر و طرح را ارائه می دهد که به صاحبان خانه و طراحان اجازه می دهد تا به سبک ها و زیبایی های متفاوتی در فضاهای خود دست یابند.

سرامیک با همکاری تولید کنندگان پیشرو صفحات پرسلان در جهان،طیف گسترده ای از اندازه ها را ارائه می دهد که شامل:

20×120 سانتی متر، 60×120 سانتی متر، 80×80 سانتی متر، 100×100 سانتی متر، 120×120 سانتی متر، و 120×280 سانتی متر، 160×320 سانتی متر. با مجموعه استثنایی ما، جذابیت زیبایی شناسی خانه خود را ارتقا دهید. و محیطی مجلل ایجاد کنید که تاثیری ماندگار بر جای می گذارد.

یکی از خدمات ما توصیه فنی آن در مورد نصب تمام تایل های پرسلان است. به برکت پروژه های مرجع متعدد، ما آماده هستیم. تا مشاوره درست و دقیقی را به شما ارائه دهیم. تمام محصولات سرامیک از صفحات پرسلان لعابدار هستند.  و اگر برای ایمن ماندن به دنبال کاشی حمام برای دوش و مناطق مرطوب خود هستید.  سطوح مات را به دلیل مقاومت در برابر لغزش آنها توصیه می کنیم.  سری‌های فناوری سنگ در مجموعه ما، با سطوح برجسته و حسی شبیه به سنگ، برای روکش دیوار و نما عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید