بازار فتوحی

رسالت فتوحی

رسالت فتوحی

سفری به دنیای بازار صنعت ساختمان فتوحی

شما را به معماری منحصر به فرد برندها دعوت می کنیم . اینجا جاییست که هر محصول یک داستان واقعی از ذوق و طراحی ، همراه با فناوری نوین را برای شما به ارمغان آورده است . ما بر این باور هستیم که هرروز تجربه ی یک سفر شگفت انگیز است و مفتخریم که همسفر شما هستیم .

اینجا جاییست که به عنوان یک دوست برای راحتی خیال و انتخابی مناسب ، در هر قدم از انتخاب تا اجرا همراه شما هستیم . بدین ترتیب تمامی محصولات ما با فرهنگ گارانتی بی قید و شرط همراه شده اند.  تا نه تنها اعتماد ما به کیفیت ، بلکه تعهد ما به پشتیبانی و جلب رضایت شما را به نمایش بگذارد  از شما دعوت می شود تا در دریایی از اصالت و زیبایی غرق شوید.

رسالت فتوحی

مزایای رسالت بازار صنعت ساختمان فتوحی

بازار صنعت ساختمان فتوحی با مساحت 7000 متر مربع با انواع ملزومات ساختمانی که شما به آن برای بازسازی منزلتان نیاز دارید را فراهم کرده است. در این بازار وسیع بیش از 800 خانوار به اشتغال مشغول هستند. همچنین بازار صنعت ساختمان فتوحی با عنوان کارآفرین نمونه استان البرز شناخته شده اند. در این بازار با بهره گیری از واحد های مارکتینگ ، فروش و لجستیک و… همواره در کوشش هستیم ، که بهترین ها را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاوریم.

این بازار به بیش از 15 کشور صادرات محصولات خود را انجام می دهد ، از جمله 1.کانادا  2.بلژیک  3.لهستان  4.آلمان  5.قطر 6.ترکیه  7.ارمنستان 8.گرجستان  9.قزاقستان  10.آذربایجان  11.ترکمنستان  12. روسیه  13.ازبکستان  14.کویت  15. پاکستان 16.افغانستان  17. سوریه  18. عراق

از مزایای بازار صنعت ساختمان فتوحی نسبت به سایز رقبا ، ارسال بار به راحتی توسط انبار و راننده های خود بازار صنعت ساختمان فتوحی می باشد.  کافیست به بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه کنید. محصول مورد نظر خود را از میان تنوع بالای محصولات انتخاب و پس از انجام امور مربوطه به راحتی کالای خود را درب منزلتان تحویل بگیرید.

بعد از خرید کردن از این بازار برای استفاده از گارانتی و ضمانت محصول می توان به بخش خدمات پس از فروش مراجعه کرد. و از خدمات بی پایان آن ها برای رسیدگی به شکایات و انتقادات که از وظایف مهم ماست ،بهره مند شد. برای استفاده از خدمات بازار صنعت ساختمان فتوحی به راحتی می توانید با مرکز تماس ما به شماره 02634115 تماس حاصل فرمائید.

در بازار صنعت ساختمان فتوحی تنوع بالایی از کاشی و سرامیک در انواع برند های مختلف موجود است.  برند بیستون از برترین برند های بازار صنعت ساختمان فتوحی و همچنین محصولات دیگر بازسازی ساختمان ، که برای دیدن آن می توانید به وبلاگ خرید اقساطی ملزومات فتوحی مراجعه کنید.

کاشی و سرامیک فتوحی

در نتیجه

رسالت فتوحی ارائه محصولات با کیفیت بالا و مرغوب برای مردم عزیز ایران و صادرات آن به سایز کشورها ، گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات و مسئول بودن در مقابل فروش محصولات خود ، اشتغال زایی به بیش از 800 خانوار ، سهولت در ارسال بار و موارد بسیار دیگر در جهت رفاه مردم می باشد. و در این مسیر مقدس ، آماده شنیدن تمام انتقادات و پیشنهادات شما مردم عزیز ایران می باشد.

راه های ارتباطی با بازار صنعت ساختمان فتوحی:

شعبه مرکزی : واقع در کمالشهر ، بلوار پیام ، خیابان میثم 2

شعبه 2 : فردیس ابتدای پل سرحد آباد

شماره تماس جهت سفارش و استعلام قیمت 09108103551  بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید