دکوراسیون

دیزایین دیوار

دیزایین دیوار

15 روش برای دیزایین دیوار فضای باز برای آب و هوای گرم

 دیزایین دیوار

اتاق‌های فضای باز به دلایل خوبی یک روند تزئینی بزرگ هستند. آنها یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده عالی از فضای حیاط بکر و در عین حال افزایش لذت خانه در طول ماه‌های هوای گرم هستند. دیزایین دیوار بیرونی شما باعث می شود.  زمان سپری شده.  در فضای نشیمن در فضای باز شما جذاب تر شود.  بهترین بخش این است که راه های بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید کار را انجام دهید. ایده های زیر روش های مورد علاقه ما برای دیزایین دیوار های فضای باز را به اشتراک می گذارند.

1.روی تابلوهای سفارشی برای حیاط خلوت خود سرمایه گذاری کنید

 دیزایین دیوار

در اینجا ایده ای وجود دارد که به هر فردی در بلوک شما اجازه می دهد بداند که فصل استخر شروع شده است. Creative Tonic Design این فضای بیرونی را با تابلوی سفارشی استخر آلومینیومی در فضای باز به سطح بعدی ارتقا داد. بر خلاف سایر انواع فلز، آلومینیوم زنگ نمی‌زند. با این حال، اکسید می شود. با گذشت زمان، این نوع خوردگی یک سطح سخت اضافی با ظاهری ناهموار و روستایی ایجاد می کند.

2.ایجاد یک دیوار برجسته با فضای سبز طبیعی

 دیزایین دیوار

وقتی نوبت به فریب دادن فضاهای بیرونی می رسد. به مادر طبیعت نگاه کنید. در خانه ای که توسط Matarozzi Pelsinger Builders بازسازی شد، یک دیوار بتنی به لطف فضای سبز طبیعی به یک ویژگی خیره کننده تبدیل شد. بهترین گیاهان برای استفاده باید بومی منطقه شما باشند. اگر گیاهانی می خواهید که بتوانند گرما و رطوبت تابستان را تحمل کنند، به دنبال گونه های مقاوم در برابر خشکسالی باشید که در جنوب شکوفا می شوند.

3.با پاروهای قایق رانی قدیمی یک بیانیه ساحلی بسازید

 دیزایین دیوار

یک کار رنگ آمیزی زیبا، چند پارو قدیمی و چوبی قایق رانی را به یک قطعه ویژه در فضای باز برای این کلبه ساحلی که توسط Pinney Designs تزئین شده است، تبدیل می کند. از تورهای ماهیگیری، تله‌های خرچنگ قدیمی و شناورهای ماهیگیری عتیقه نیز می‌توان برای دیزایین دیوار های فضای باز استفاده کرد.

4.با ساعت یک دیوار فضای باز را بپوشید

 دیزایین دیوار

شما هرگز هوس یک تعطیلات با فضای باز کاملاً بارگیری شده مانند این که توسط Brandon Architects ساخته شده.  نخواهید داشت. آشپزخانه ستارگان به یک پاسیو زیبا باز می شود. که در مناطق مختلف برای استراحت و صرف غذا حک شده.  یک ساعت شیک در هوای آزاد، اتاق نشیمن دنج را با یک گودال آتش به سمت عقب لنگر می‌اندازد.

5.چگونه یک کابانای استخر را مجذوب خود کنیم

 دیزایین دیوار

این کابانای استخری نیمه محصور توسط کریستینا کرستین دیزاین دارای یک دیوار نازک ستاره ای است.  که با نگهدارنده های طلایی نذری تزئین شده.  که دارای بافت چکشی دوست داشتنی است. در مرکز یک تلویزیون در فضای باز قرار دارد که برای ماراتن های کنار استخر مناسب است.  هنگام تزیین فضای باز، اثاثیه ای را انتخاب کنید. که برای استفاده در فضای باز رتبه بندی شده. که در داخل خانه به همان اندازه راحت به نظر می رسد. لامپ ایستاده، ست مبلمان و میز قهوه نمونه کاملی هستند.

6.با اشیاء موجودد برای فضای باز تزئین کنید.

 دیزایین دیوار

اشیایی که برای مقاومت در برابر آب و نمک ساخته و دکوراسیون دیوارهای فضای باز را شگفت انگیز می کنند. هنگام ایجاد این پاسیو، گروه طراحی McCann حال و هوای آرام جامعه ای در ساحل نخل با تخته موج سواری قدیمی را به تصویر کشید.

7.به یک دیوار با ویژگی در فضای باز مرکز توجه بدهید

 دیزایین دیوار

یک عرشه روی پشت بام را با دیواری برجسته که از AstroTurf ساخته شده.  این نمونه ساخته شده توسط Matt White Custom Homes از مهمانان با یک خوشامدگویی سرحال استقبال می کند.  ویژگی های اضافی مانند شومینه و تلویزیون در فضای باز مقاومت در برابر این خلوت در فضای باز را غیرممکن می کند.

8.از فضای سبز طبیعی نهایت استفاده را ببرید

 دیزایین دیوار

دیزایین دیوار با فضای سبز زرق و برق دار راهی زیبا برای زیباتر کردن فضای بیرون است. جاناتان راچمن دیزاین این پاسیو دوست‌داشتنی را با ویژگی‌های جذاب چمن‌دار پرده‌ای برجسته کرده است. الگوی الماس تکراری تمرکز را روی قسمت نشیمنگاه دنج قرار می دهد.

9.یک مانتل مصنوعی در فضای باز ایجاد کنید

دیزایین دیوار

برای ایجاد یک مانتل مصنوعی لازم نیست منتظر تعطیلات باشید. به عنوان مثال، کلی نات، طراح داخلی، از چند قطعه تزئینی برای ایجاد این مانتل ستاره ای استفاده کرده است. یک میز کنسول باریک نقش یک مانتل را نیز دارد. پس از آن، او از یک آینه بزرگ برای ایجاد یک نقطه کانونی استفاده کرد. چند گیاه و نذری تزئینی باعث افزایش علاقه بصری می شود.

10.یک نرده چوبی را به یک ویژگی جذاب در فضای باز تبدیل کنید

دیزایین دیوار

در اینجا مثال دیگری از نحوه استفاده از فضای سبز طبیعی برای دیزایین دیوار بیرونی آورده شده. تیم طراحی در Lauren Evans Interiors یک حصار چوبی را با استفاده از پیچک به یک ویژگی شیک تبدیل کردند. الگوی متقاطع که توسط بوته‌های کوچک در جلوی آن قرار دارد، این سالن کوچک در فضای باز را جذاب‌تر می‌کند.

11.استخر خود را کمی عشق نشان دهید

دیزایین دیوار استخر

بله، هنر در همه حال و هوا یک چیز است. آنا ماری، صاحب خوش شانس این خانه با استخر روباز، می گوید: این بوم های فضای باز در تمام طول سال رنگارنگ و زیبا می مانند. به خاطر داشته باشید.  قطعاتی از این دست باید محکم بسته شوند. تا منفجر نشوند و باعث آسیب نشوند.

12.یک حصار ساده بردارید و آن را شیک کنید

دیزایین دیوار باغ

اگر حصار غیرجذاب شما در حال خراب کردن حیاط خلوت شما است، در اینجا یک راه ساده برای تبدیل آن به دیواری زیبا وجود دارد که بد نیست ساعت ها به آن خیره شوید. طراحان منظره زشت را با حصار بامبو پوشانده.  این مواد نسبتاً ارزان است و می‌توانید آن را در رول‌های راحت در اکثر موارد بهبود خانه خریداری کنید.

13.از رنگ استفاده کنید تا چیزها را به سطح جدیدی ببرید

دیزایین دیوار باغ

صاحب این خانه می خواست که پاسیو بیرونی آنها به طور یکپارچه از فضای زندگی داخلی آنها جاری شود. متخصصان چشم انداز استودیو کافمن به آنها کمک کردند تا به هدف خود برسند. دیوارهای رنگ شده.  در فضای باز با طرح رنگ داخلی مطابقت دارد.   باعث می شود هر دو قسمت ارتباط بیشتری برقرار کنند.  هنر دیوار سرامیکی به تعریف بیشتر اتاق در فضای باز کمک کرد.

14.بهترین چیزها با تخته موج سواری قدیمی

دیزایین دیوار نشیمن

در اینجا یک نمونه دیگر وجود دارد.  که دارای یک تخته موج سواری قدیمی در حیاط خلوت است. که به زیبایی توسط AGK Design Studio طراحی شده.  آن دیوار پوشیده و با فضای ناهار خوری نیمه بسته را برجسته می کند. فراست روی کیک پرده و پارچه آبی و سفید در فضای باز به همراه لنگه همسان به زیبایی قاب غذاخوری را می‌سازد.  نکته مفید: از متریال فضای باز نیز برای پوشاندن.  دیوارهای غیرجذاب در فضای باز استفاده کرد.

15.ایجاد یک باغ عمودی در فضای باز را در نظر بگیرید

دیزایین دیوار حیاط

باغ های عمودی روشی فوق العاده برای زیباسازی دیوارهای فضای باز هستند.  72 سرخس کوچک را برای آن استفاده کرد.  آنها در یک گلدان دیواری خود آبیاری در یک قاب مسی تماشایی نصب شده .  با گذشت زمان، مواد فلزی با افزایش سن یک پتینه سبز دوست داشتنی ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید