معرفی محصول

دکور بین کابینتی یا سرامیک بدنه آشپزخانه

سرامیک بدنه آشپزخانه

سوالات متداول در مورد دکور بین کابینتی یا سرامیک بدنه آشپزخانه

سرامیک بدنه آشپزخانه

کدام نوع کاشی برای آشپزخانه بهتر است؟

کاشی و سرامیک آشپزخانه به دلیل مقرون به صرفه بودن و دوام آنها اغلب انتخاب ارجح است. با ترکیبی از خاک رس، معدنی و آب، می توانید کاشی های سرامیکی لعاب دار یا کاشی های سرامیکی بدون لعاب را انتخاب کنید. کاشی های لعاب دار دارای پوششی هستند که آنها را ضد خش، ضد لک و کاملا مستحکم می کند.

چه کاشی هایی در آشپزخانه مد هستند؟

ما شاهد تعداد زیادی شش ضلعی، رنگ‌های تیره و دراماتیک، مانند آبی سرمه‌ای، سبز تیره و مشکی، ظاهر آجری، طرح‌های کاشی‌های مترو، و کاشی‌های طرح‌دار یا دست‌ساز سه‌بعدی مانند طیف وسیع کاشی‌های پرطرفدار و فلزات ترکیبی هستیم. همچنین سرامیک بدنه آشپزخانه که دارای دکور و گل ها و طرح های خاص هستند. جذابیت خاصی به فضای آشپزخانه شما می بخشند.

چگونه آشپزخانه را با کاشی تزئین کنیم؟

انتخاب طرح‌ها، الگوها و قالب‌های کاشی به پالت سبک و تم شما بستگی دارد. یک تم می تواند به شما در انتخاب پالت رنگ مناسب کمک کند. اگر چیدمان آشپزخانه کوچک‌تری دارید، به طرح‌های کاشی سبک‌تر و بزرگ‌تر برای کف و دیوار خود فکر کنید. این به آشپزخانه کمک می کند بسیار جادارتر به نظر برسد.

بهترین رنگ کاشی برای آشپزخانه چیست؟

طلایی و سبز، آبی روشن و آبی تیره، خاکستری تیره و سبز، آبی و نارنجی، قرمز و زرد و غیره چند ترکیب رنگی هستند که بهترین کار را با کاشی های دیوار آشپزخانه دارند.

کدام نوع کاشی بهتر است؟

کاشی و سرامیک از نظر تنوع بی نظیر است.
کاشی های چینی به اندازه کافی مستحکم هستند تا در فضای باز نیز استفاده شوند.
ظاهر لعاب دار این نوع کاشی ها است.
کاشی های اونیکس بهترین چیز بعدی برای سنگ زدن هستند!
وینیل حیوانات خانگی پسند و مقرون به صرفه است.
اینها شبیه سنگ به نظر می رسند اما بسیار محکم تر و مناسب برای خارج از منزل هستند.

چه چیزی را در فضای بین کابینت آشپزخانه قرار دهیم؟

یک راه عملی برای پر کردن فضا با یک چرخ دستی پر از لوازم آشپزخانه است (این نسخه در اینجا فقط 45 سانتی متر عرض دارد). اگر نمی خواهید چرخ دستی شما نمایش داده شود، یک راه حل حیله گر این است که از پوشش پرده استفاده کنید. حتی از شکاف های عمودی بلند نیز می توان به خوبی استفاده کرد.

برای خرید سرامیک بدنه آشپزخانه روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.   (( سرامیک بدنه آشپزخانه ))

دیدگاهتان را بنویسید