دکوراسیون

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک.  اگر قصد و نیت تغییر دکوراسیون خود را دارید بهتان پیشنهاد می‌شود قبلا از هر کاری این مقاله را تا انتها بخوانید.از آنجایی که نظرات افراد خانواده ممکن است با هم متفاوت باشد تصمیم گیری در مورد دکوراسیون می‌تواند کمی دشوار باشد. در این راهنما با تفاوت عناصر سبک کلاسیک و مدرن آشنا می‌شویم و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای هر کدام از آن‌ها ذکر می‌کنیم. پس تا پایان این مقاله تصمیم خود را نهایی کنید.

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک

سقف

در سبک جدید یا مدرن، سقف ها ساده هستند. نور به صورت مخفی کار می‌شود. دیوارها در سبک جدید یا مدرن معمولاً ساده هستند. و طراح به رنگ و کاغذ دیواری و گاهی اوقات تزئینات گچی متکی است. اما در سبک کلاسیک میبینید. که دیوار ها با پنل ها و تزئینات گچی آراسته شده اند.

مبلمان

مبلمان کلاسیک از چندین جنبه از جمله رنگ، شکل ها، مواد و موارد دیگر با مبلمان مدرن متفاوت است. به عنوان مثال، در سبک مدرن، بر خلاف سبک کلاسیک که در آن ساختار مبلمان نمایان شده و با نقش و نگار و تزئینات تزئین شده است، مبلمانی را خواهید دید که کاملاً با روکش پوشیده شده است.

کف

کفپوش ها، کلید طلایی هستند که بسیاری از بحران های تزئینی را حل می کنند. یکی از متداول ترین ویژگی های الگوهای تزئینی کف پوش است، زیرا می توانیم از کف چوبی در دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده کنیم. علاوه بر کفپوش های سرامیکی و مرمری که متناسب با سبک های مدرن و کلاسیک هستند.

رنگ دیوارها

در سبک کلاسیک، طلایی و قهوه‌ای همیشه قهرمان صحنه هستند. رنگ‌ها در سبک مدرن پررنگ‌تر از سبک کلاسیک هستند. در سبک کلاسیک رایج‌ است که دیوارها به رنگ سفید، مایل به سفید یا خاکستری باشد. اما اخیراً گرایش هایی برای از بین بردن کلیشه ها و انتخاب رنگ های تند برای دیوارهایی مانند سیاه، آبی و سبز پیدا خواهید کرد. در اینجا می توانیم آن را نئوکلاسیک یا کلاسیک مدرن بنامیم.

دیدگاهتان را بنویسید