بازار فتوحی

دکوراسیون با رنگ بنفش

دکوراسیون با رنگ بنفش

تزئین با رنگ بنفش گاهی نادیده گرفته می شود. اما می تواند فضای داخلی همه کاره و تاثیرگذاری را ایجاد کند. در حالی که رنگ بنفش در طول سال ها مد شده و از مد افتاده است، این سایه در حال حاضر شاهد تجدید حیات است و طراحان داخلی، برندهای داخلی و صاحبان خانه همگی پتانسیل آن را دوباره کشف کرده اند.

بنفش با طیفی از بنفش ملایم و اسطوخودوس تا بنفش سلطنتی تا سایه‌های توت غنی و بادمجانی عمیق امتداد دارد، بنفش دامنه وسیعی را برای ایجاد انواع ظاهر، از آرام گرفته تا تند و دراماتیک، ارائه می‌دهد. استفاده از دیوار به دیوار می تواند تاثیری ماندگار بگذارد، اما به عنوان یک رنگ برجسته در کنار بسیاری از سایه های دیگر نیز به خوبی عمل می کند.

اگر به فکر تزیین با رنگ بنفش هستید، در جای مناسبی هستید، زیرا ما مجموعه ای از ایده های زیبای اتاق بنفش را گردآوری کرده ایم تا در کنار نکات مفیدی از کارشناسان، از شما الهام بگیرد.

دکوراسیون با رنگ بنفش

دکوراسیون با رنگ بنفش

دکوراسیون با رنگ بنفش پتانسیل بسیار زیادی برای ایجاد انواع ظاهر در طراحی داخلی ارائه می دهد – به گفته طراحان داخلی، کلید استفاده از آن به عنوان ایده رنگ اتاق، یافتن سایه مناسب برای فضایی که می خواهید ایجاد کنید و همچنین فکر کردن به نور است. سطوح و جهت اتاق. برای کسانی که به دنبال اظهار نظر هستند، رنگ‌های جواهری پر جنب و جوش و سایه‌های رنگارنگ غنی تضمین شده است که حس درام را به اتاق ناهارخوری و یا یک رنگ هیجان‌انگیز را به آشپزخانه بیاورند.

بنفش که اغلب با سلطنت و سنت همراه است، برای افزودن درام و شخصیت به اتاق عالی است. هلن شاو، مدیر بریتانیایی بنجامین مور، پیشنهاد می‌کند که سایه‌های اشباع اتاق را در بر می‌گیرد، بنابراین در نظر داشته باشید که رنگ غنی را در فضایی که از نور طبیعی بهره می‌برد برای ایجاد تداخلی جذاب از نور و تاریکی، در نظر بگیرید.

سایه‌های ملایم اسطوخودوس و هدر که زیبایی طبیعت را تداعی می‌کنند، برای فضاهای آرامش‌بخش عالی هستند. این بنفش‌های ظریف که بدون اینکه اتاق را تحت تأثیر قرار دهند، رنگی به ارمغان می‌آورند، پس‌زمینه‌ای عالی برای تزئین با مبلمان، وسایل خانه و آثار هنری رنگارنگ است.

بنفش می تواند یک رنگ جسورانه و تاثیرگذار برای استفاده در خانه شما باشد و به همین دلیل، در طول سال ها مد شده و از مد افتاده است. جان دیسون، بنیانگذار Earthborn توضیح می دهد که انتخاب یک سایه روشن تر به این معنی است که رنگ بسیار کمتر تسلط دارد و به شما امکان می دهد با رنگ های دیگر در فضای خود بازی کنید.

1. با بنفش تیره فضایی دنج ایجاد کنید

تزئینات با بنفش تیره می تواند یک انتخاب فوق العاده برای یک اتاق نشیمن دنج یا اتاق خواب دنج باشد، زیرا رنگ های عمیق به دیوارها کمک می کند تا احساس پیله ایجاد کنند. با این حال، آنی اسلون، متخصص رنگ و خالق رنگ گچی، توضیح می دهد که این بدان معنا نیست که از بنفش های پر رنگ نمی توان برای ایجاد ظاهری شاداب تر و شاداب تر استفاده کرد.

با وجود غنای آلو تیرین (تصویر) فقط برای ماه های زمستان نیست. بنفش تیره به زیبایی با آبی سرمه ای جفت می شود و بسته به فصل با رنگ های آبی ذرت، صورتی ملایم و سفید بلند می شود تا ظاهری جذاب در تمام طول سال داشته باشد.

2. بنفش های پررنگ را با رنگ های ملایم تر متعادل کنید

دکوراسیون با رنگ بنفش

استفاده از بنفش تیره در هر چهار دیوار ظاهری جسورانه است.  برای ایده اتاق نشیمن بنفش که زندگی با آن راحت‌تر است.  چرا بنفش‌های پررنگ را با رنگ‌های آرام‌تر جفت نکنید؟  در اینجا سایه عمیق میخک نپتون، که در نیمه پایینی دیوار استفاده می‌شود. به زمین‌کردن فضا کمک می‌کند.  در حالی که سایه Sage استفاده شده در بالا، احساس آرامش را حفظ می‌کند.

ربکا الدرفیلد، مدیر خلاق محصول و خدمات در Neptune می گوید: نه آنقدر قهوه ای که شبیه چوب گردویی یا ماهاگونی خوب ما باشد، بلکه به اندازه رنگ Juniper ما بنفش نیست.

می‌توان آن را با توس نقره‌ای تازه تضاد کرد. یا با رز قدیمی و خزه برای تعادل ظریف، یا حتی با رنگ‌های قوی‌تری مانند زیتونی و خردلی ترکیب کرد. تا کمی عجیب و غریب باشد.

3. از رنگ های ملایم برای احساس آرامش استفاده کنید

دکوراسیون با رنگ بنفش

یاس بنفش که یادآور گل‌های بهاری و مزارع اسطوخودوس است. یک رنگ آرامش‌بخش فوق‌العاده برای تزئین و می‌تواند جایگزینی دوست‌داشتنی برای رنگ‌های صورتی رژگونه و آبی پاستلی محبوب در ایده‌های رنگ اتاق خواب باشد.

یاس بنفش رنگی آرامش‌بخش و خنثی که می‌تواند در هر اتاقی از خانه کار کند. اما به دلیل طبیعت آرام‌بخش آن، فکر می‌کنیم. در اتاق‌های نشیمن، اتاق خواب و حتی حمام به خوبی کار می‌کند. – فضاهایی که می‌خواهید از بیرون خاموش شوید. جان دیسون، بنیانگذار Earthborn می گوید.

در این ایده زیبای بنفش اتاق خواب، رنگ های ملایم بی شماری با چاپ های الهام گرفته از طبیعت سینوسی ترکیب شده اند.  تا احساس آرامش و زنانه را تقویت کنند.

4. یک بنفش گرم را برای حس خوشامدگویی انتخاب کنید

این بنفش تیرین گرم از ادوارد بولمر و از رنگدانه های طبیعی زمین، دارای عمق رنگ فوق العاده ای است.  که انرژی را به این دفتر خانه می آورد بدون اینکه بر آن غلبه کند.

مالک برای مطالعه‌اش رنگ بنفش و نارنجی را درخواست کرده بود، بنابراین فکر کردیم بیایید جسورانه ادامه دهیم! برای جلوگیری از حواس‌پرتی بیش از حد از طریق کنتراست، از رنگ تیرین ادوارد بولمر روی دامن‌ها، دیوارها، قرنیزها، قاب‌های پنجره و شومینه استفاده کردیم. کیت گلیستر، بنیانگذار K&H Design توضیح می دهد که این انتخاب رنگ جسورانه را برای چشم بسیار آسان کرده است.

5. با لایه بندی تن های مختلف عمق را معرفی کنید

دکوراسیون با رنگ بنفش

یاس بنفش برای اتاق خواب یک ماده ی زنانه و آرام که اما بدون توجه به جزئیات ممکن که این خطر را داشته باشد. برای اطمینان از اینکه طرح دارای عمق و علاقه است، لایه‌های بنفش پررنگ‌تری را از طریق پارچه‌ها و اثاثیه‌های نرم ایجاد کنید.

بنفش یک رنگ آرام بخش است، که باعث می شود بخواهید استراحت کنید و مدت بیشتری در فضای داخلی بمانید. سایه های بنفش برای اتاق خواب مناسب است، آنها واقعا به شما کمک می کنند تا استراحت کنید.

از رنگ بنفش کاملاً جسورانه استفاده کنید. مخصوصاً برای پرده‌ها و یا از همان رنگ استفاده یا از سایه‌های مختلف برای لوازم جانبی مانند کوسن و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کنید. شما اغلب می توانید جزئیات رنگ قوی دیگری را با رنگ بنفش مانند زرد اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید